globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zapalování fichtl
20.3.2016 v 12:05
Ahoj tak řeším problém s dalším fichtlem a potřeboval bych si ověřit pár informací
Fichtl házel jiskru svíčka mokrá ale prostě ani neškitl chyba byla asi v elektrice chyba se tam ale hledá blbě stačí úplná blbost a je problém takže jsem to celý vytrhal a zapojil znovu barva jsikry se změnila hází jen takovou slabou modrou jako cdi zapalování nevím jestli je to u fichtla dobře ale prostě nenastartuje vsechno seřízený už jsem nevěděl co s tím tak jsem odpojil cívku zapalování a napojil zapalování na baterku a fichtl chytil na první šlápnutí takže je problém v alternátoru a proto se chci zeptat jsou magnety v rotoru uspořádány njak nepravidelně a záleží tedy na tom která cívka je kde nebo je to jedno? A taky jsou i různé druhy zapalovacích cívek kamoš má jen takovou malou oproti světelným já mám velkou ale vinutou tenčím drátem a více závitů než světelná případně neví někdo kolik tam je závitů a jaký je průměr drátu chtěl bych to namotat znovu ale nevím jestli je namktaná správně nemam jak ověřit jestli je v pořádku šňůry meřáku mají větší odpor než cívka

Zapalování fichtl

20.3.2016 v 18:01 | Nahoru | #1
Tak jsem hledal i ty zápalka stator tam je 20w rotor sedí pro toto zapalování podle čísel to k sobě patří v tom problém nebude na tomhle zapalování by měly být světelné cívky nahoře zapalovací dole tak to mám jádro zapalovací cívky by mělo být z 20 plechu výška 21,5 mm vinutá dratem 0,7mm tyhle civky mám doma 3 a jiskru to s nimi sice hází ale motor prostě ani nekuckne jakmile zapalovací cívku odplojim a dám místo ní 6v akumulátor fichtl chytne na šlápnutí a jede naprosto bez problému z toho usuzuju že ten problém prostě musí být v zapalku ale fakt nevím kde už jsem zkoušel i menit rotor jestli nemá slabé magnety a nic mezi civkami a rotorem je úplně minimální mezera že to skoro dře o sebe ale motor ani nekuckne fakt nikdo neví kde by mohl být problém

Zapalování fichtl

20.3.2016 v 22:15 | Nahoru | #2
sundej všechny cívky a nech tam jen zapalovací. jestli nevíš jaká to je podívej se pro srovnání na fichtlkrámek. až to poběží pak přidej světelnou cívku -jen jednu tu větší 15w - tu třetí tam ani nedávej

Naposledy editováno 20.03.2016 22:17:38

Zapalování fichtl

21.3.2016 v 18:43 | Nahoru | #3
Myslis že to na to má vliv i když jsou světla vypnutý jako teoreticky se tam i tak indukuje napětí ale neteče žádný proud tak myslím že to až tak neovlivní ale zkusim to díky za tip snad se pletu jinak už nevím kamoš tvrdí a já si to zacinám myslet taky že už jsou slabý magnety rotoru ale zkoušel jsem 2 a nejelo to ani s jedním tak nevím

Přemýšlel jsem o tom že bych dal 2 zapalovací cívky odstranil původní vinutí a navinul to místo 0,7 třeba 0,8 a dál třeba o 30% víc závitů a rozloží to na 2 kostry spojene do série pak by to teoreticky mohlo mít větší výkon ale zas by zbyla jen jedna světelná cívka

Naposledy editováno 21.03.2016 18:52:39

Zapalování fichtl

3.4.2016 v 00:41 | Nahoru | #4
Zkus někde půjčit fungující indukční cívku , zapalovací cívku a kondík.
Postupně vyměňuj.
Některý cívky byly i na 4V některý na 6V a 12V
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Pionýr vynechává a hodně kouří Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/21 Pionýr AdaM123456 11 7.5.2024 v 14:01 pavelgl1
Jaké řetězové kolečko na pionýra Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/05, Jawa 50/23 Mustang, J... HonzaH08 9 3.5.2024 v 13:33 FJRPEPA
Jak poznat kdy byl vyroben pionýr p... [1, 2] Jawa 50/21 Pionýr macgiver66 40 24.4.2024 v 13:59 FJRPEPA
Pístní kroužky Jawa 50/21 Pionýr ales799 29 12.4.2024 v 20:35 elvis78
Pionýr se dusí Jawa 50/21 Pionýr Jawa_Babetta 14 10.4.2024 v 11:00 FJRPEPA


TOPlist