...pokud vylejváš z vidlice olej, kterej je šedivej, kašovitej a smrdí jak žumpa, tak je buď něco špatně a nebo je tam rozhodně déle než by měl být...problém bývá i v tom, že je spousta lidí, který vypumpujou starej olej, nechaj ten teleskop vykapat (někdy ani to ne) a nalejou olej novej...veškerý úsady a bordel tím pádem ve vidlici zůstanou a novej olej tím pádem znehodnotěj...já vidlici kompletně rozebírám, jednotlivý komponent umeju v benzínu, vyfoukám tlakovým vzduchem, složím, naleju, odvzdušnim, zavřu a montuju na motorku...pak když po dvou letech znovu měnim, tak z toho leju lehce zašpiněnej olej, kterej je ale pořád červenej (používám Motorex) a ne kentus...na druhou stranu to ale nestihnu za půl hodiny i s cigárem a kafem, tak jak mi kdysi jeden tvrdil a divil se, že se nestydim, dělat na tom dvě a půl hodiny...