globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: shark : EVO-ONE?
 
12.3.2016 v 17:02
Vážení kamarádi v jedné stopě ,koupil jsem si dvě nové Shark EVO-ONE překlápěčky na Motosalonu 2016.
Na Motosalonu jsem je odzkoušel-pohodlná , sice malinko těžší no univerzálnost zvítězila, zakoupil jsem hned dvě .
Po první vyjížďce jsem nějak vystřízlivěl helma klepe a vibruje (ovladače a posuvníky-clony a ventilace) a to tak ,že neslyšíte od 50km/h nic jen rezonance do skořepiny-je to tak volné ,že stačí do přilby klepnout a slyšíte jak to do hliníkové dráhy posuvníku clony ťukne. Přilby jdou na reklamaci .
Má to někdo také tak ??? dělají mi to obě helmy!!! no cena 9000 a takový problém už zabolí.
Prosím jen k věci -díky .

3 reakcí na tento příspěvek shark : EVO-ONE?

1.4.2016 v 22:46 | Nahoru | #1
Měl jsem všechny řady a zmíním se jen o Evoline 3 a Evo one a to z důvodu odkazů na tohle vlákno. Evoline 3 naprosto nepoužitelná pro delší cestování. Při každém delším výletu pak hučák v hlavě. Krátký popojížďky se dají, nicméně ta váha je fakt nechutná a tím je Evoline naprosto nevhodná pro ženu! Jediná výhoda je univerzálnost a vzhled.Také proto jsme ochotni trpět. Totéž je co se Evo one týká. Evo přilbu mám za plnou cenu a výše zmíněné problémy jsem nepostřehl. Lehčí a je to znát, větší je sluneční clona, pinlock, jiné je otvírání a to pitomé těsnění u Evo se konečně nemusí mazat! Lépe sedí na tváři. Co se temene týká, tam je výplň jako u cyklo přilby. Celkově přilba působí celkem lacině plastově. Nicméně je dosti tišší oproti evoline a snad se bude dělat i verze carbon, kdy srazí váhu na +- 1500g alespoň. Testováno Naked a cruiser. Mám za to že srovnání s vyklápěcí C3pro je jako mastit hrušky a jablka. Evo je překlápěcí!!!

Naposledy editováno 01.04.2016 22:51:38

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) shark : EVO-ONE?

1.4.2016 v 23:20 | Nahoru | #2
bmw3568: Co je "delší cestování"? V Evoline 1 mám nalítáno desítky tisíc kilometrů bez problémů, v Evoline 3 zatím pár tisíc a nepřipadá mi, že by se v tom cestovat nedalo (a nejsem jediný).
Váhový rozdíl mezi Evoline 3 a Evo One je 60 gramů, čili skoro nic.

(reakce na) shark : EVO-ONE?

12.5.2016 v 18:19 | Nahoru | #3
bmw3568> K reakcím : Překlápěcích přileb je jak šafránu třeba pro Harykáře Boxer, pro výzkumníky LS2 (je podle mě naprosto nepoužitelná skrz ještě větší váhu a u Číny ( nikoli Španělsko) bych měl strach i o mechanizmus a bezpečnost. Ale nikomu to nevnucuji, někdo preferuje cenu což do doby prvního držkopádu chápou všichni. Shark tady pereme (ten to začal) a dál snad jen vyjímatelné brady a podobné exotiky ( někde se brada vyjme a zasune zezadu na přilbu)
Bohužel po všech pokusech a nekonečném čekání jsem oželel překlápění ( do teplých krajin ) a šel do solidní vyklápěčky a nižšího štítu.Nemám rád plexi před očima. (cena nebyla zas tak jinde pokud by se Sharkovic One prodávalo za plno a na Shoei dostanete slevu ) ze začátku jsem litoval ...bylo teplo..ale při 100km/h je tichoučko a teplo pryč a deflektor na bradě taky.. za měsíc jedu Korsiku tak napíšu jak

K dámám v překlápěčkách a jejich subtilitě . Byl jsem se podívat na Poděbrady a ty chudinky dámičky měli povětšinou na paličkách právě Shark EVO 3 (min. váhový rozdíl oproti EVOLINEONE) A o tom že ty dívenky (některé i po 50 ti) jezdí i Alpy, Dolomity,... vůbec nepochybuj. Jednu takovou mám i doma. Na obrázku Z Poděbrad je šéfová-Hellboy ová i maník za ní v překlápěčce od Sharku taky . Mr.Hellboy jede kokos (ten asi není v Č.R. zrovna košer, ale mu sluší ) A kdo zastaví Hellboye že nemá certifikovanou přilbu pro EU?







Takže VÝSLEDEK
zase za mě :
Pokud máte Klasické HD a pod.. a jste styloví dobře vypadá Boxer nebo otevřená i ta má své kouzlo -to strácí při 120km/h (i pokud má plexi)

Pokud jezdíte chopper, nebo piánko zmrzlinu (nejčastěji klem 80-100) jděte do překlápění-ale až to vychytá SHARK

Pokud jezdíte i 100 -150 - naháč ,adventure,cesťák...zapomeňte na otevřenou , nedoporučím ani překlápění -bude hvízdat (po výr. model ONE určitě ) zde najde své odklápěčka .

pokud jezdíte 180 a výš - super sport a sport (+ někteří na naháčích)- Zapomeňte na papíry a vše krom slušné Integrálky .

Vše se mění s větrným štítem -plexi pokud jej máte nad oči - je to jedno -klidně otevřená do 180 -problém má ten co sedí vzadu a vy ,když prší
-pokud se díváte nad něj -přidejte si do koncové rychlosti tak 20km/h usměrní vzduch nad hlavu a ze spodu nefouká tak ani do otevřené s plexi.

Slušná přilba není za 2000-3000 (zase za mě -vyjma babeta a mini scooter) Pokud jste na 5000 zde je průměr kvality a většina výrobků . Od 8000 je špička . Každý podle financí a toho co sedlá a jak často to sedlá.

Naposledy editováno 12.05.2016 18:26:00

(reakce na) shark : EVO-ONE?

1.12.2019 v 20:58 | Nahoru | #4

bmw3568 píše: Měl jsem všechny řady a zmíním se jen o Evoline 3 a Evo one a to z důvodu odkazů na tohle vlákno. Evoline 3 naprosto nepoužitelná pro delší cestování. Při každém delším výletu pak hučák v hlavě. Krátký popojížďky se dají, nicméně ta váha je fakt nechutná a tím je Evoline naprosto nevhodná pro ženu! Jediná výhoda je univerzálnost a vzhled.Také proto jsme ochotni trpět. Totéž je co se Evo one týká. Evo přilbu mám za plnou cenu a výše zmíněné problémy jsem nepostřehl. Lehčí a je to znát, větší je sluneční clona, pinlock, jiné je otvírání a to pitomé těsnění u Evo se konečně nemusí mazat! Lépe sedí na tváři. Co se temene týká, tam je výplň jako u cyklo přilby. Celkově přilba působí celkem lacině plastově. Nicméně je dosti tišší oproti evoline a snad se bude dělat i verze carbon, kdy srazí váhu na +- 1500g alespoň. Testováno Naked a cruiser. Mám za to že srovnání s vyklápěcí C3pro je jako mastit hrušky a jablka. Evo je překlápěcí!!!



Překlápěcí není zrovna tak odlišná od výklopek, A pokud chcete cestovní přilbu, zjistil jsem ,že pokud otevřete plexi -necháte jen clonu -je to jako otevřená přilba -při zaklapnutí - TICHO!!! Jet s vyklopenou bradou -např, při popojíždění ve městě také jde.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist