kdyžbych s tím jel na takovýto výlety, jestli by to motory vydržely.
díky za rady.
1 reakcí na tento příspěvek Rada s výběrem
spis to nevydrzis ty protoze 10 dni se krcit na slabym chopperu bude peknej zahul.
To je zase jednou dotaz
2 reakcí na tento příspěvek Rada s výběrem
mara.k: no taky koukám i třeba po 1100 shadow, ale ta 6 a intruder jsou motorky na kterých se da užít si zatáčky. jsou trošku vyšší a ne tak široký motory.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rada s výběrem
10 dní vydrží každej motor. Tvoje parametry výběru jsou poněkud zvláštní.
To jsem nevěděl, že aby si člověk užil zatáčky, tak nesmí mít širokej motor, jak jsi na to přišel?
Možná kdybys dal alespoň nějaký finanční strop ve kterém se pohybuješ, a taky kde a jak rychle s tím chceš jezdit, počítej s tím, že pokud chceš chooper/cruiser, tak to musí být vždycky po asfaltu.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rada s výběrem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rada s výběrem
Záleží ale, co po ní budeš chtít za výkony.
Můžeš jet do 90 a stíhát tak akorát provoz.
Nebo se můžeš kohat do 80.
Nebo dle předpisů, ale mít zásobu výkonu na bleskové bezpečné předjetí.
Nebo si kup si naked.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rada s výběrem
nasrat123 píše: ...a u choppru, které mají široký motory musí člověk jezdit celkem opatrněji...
To je pěkná ptákovina. Snad žádný chopper nebo cruiser nemá motor tak široký jako řadový čtyřválec se kterými lidi běžně brousí v zatáčkách kolenní slidery.
Jak už psali jiní, vydrží to každý motor ale na cestování bych doporučil něco výkonnějšího. Pokud se motorka naloží bagáží a vyjede se do vyšších nadmořských výšek, jsou ty chybějící koníky hodně cítit.
KubaLC8 píše: rekni mi jeden duvod proc by to vydrzet nemely?
spis to nevydrzis ty protoze 10 dni se krcit na slabym chopperu bude peknej zahul.
To je zase jednou dotaz
no pokud bude z těch motorů odebírat konstantně plný výkon, tak nevydrží ani jedu nádrž
Jinak chlapec má v podstatě pravdu, na každý den cestování to chce alespoň 100ccm - tedy dovolená na týden(pracovní)-stačí cca 6ti kilo, na deset dní už jedině s litrem atd.
1100Virago píše: To je pěkná ptákovina. Snad žádný chopper nebo cruiser nemá motor tak široký jako řadový čtyřválec se kterými lidi běžně brousí v zatáčkách kolenní slidery.
podle mě nasrat motá páté přes deváté, některé "čopry a krujzry" mají tak široké a nízké nášlapy, že se s tím dá do zatáček jet opravdu jen hodně blbě...nicméně těch, co má v hledáčku se to nejspíše netýká
a navyše, choppre, cruisre chodia len rovno, tam o nejakom "užití si zákrut" nemôže byť reč.
na oboch (Shadow 750, intruder 800) som spravil zo 500km.
Shadow sa mne pocitovo lepšie ovládal a aj mi pripadal pohodlnejší posed.
Intruder je taký menej ležérny posed, trošku vyššie stupačky, pocitovo ťažší. A najmä mi vadilo, že pravú nohu som mal kvôli kartru na stupačke len tak do polovice. Sprosto vyriešené. Ale zas intruder vyzerá lepšie, tak akčnejšie (Intruder M800 2007).
Intruder - menej ležérny posed, horšia ovládateľnosť, extra tichý motor so sériovými laufmi (čo je výhoda pri dlhších jazdách).
Shadow - ovládateľnosť kolobežky, hlučnejší motor, lenivejšie sedenie.
to je môj pohľad.
Nejak extra mocné ani jedno z toho nie je, to je pravda. Ale 130 to ide, aj keď už sa to celé trasie. Tak do 110 je pohodová jazda.
Celkovo, neviem si predstaviť na choppri cestovať niekam 10 dní. Tretí deň pôjdeš do nemocnice prosiť aby ti vyoperovali chrbticu.
nasrat123 píše: KubaLC8: třeba proto, že je to malý obsah. aby vydržel tak dlouhou jízdu motor. Já si myslím, že to vydržím, ale ta motorka.
za prve - objem!
za druhe pokud to nebudes tavit celejch 10 dni 160 po dalnici tak to vydrzi. jezdi se ve dvou na 125ccm a jde to
jen u toho musis premylset
1 reakcí na tento příspěvek Rada s výběrem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rada s výběrem
chiro2 píše: Tvl,,, širokej motor
proč se mu směješ hulváte-koukni se z boku, jak maj ty motory široký ty čopry!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rada s výběrem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rada s výběrem
chiro2 píše: fockewulf> No pravda, jiný úhel pohledu
přesně tak!
A tyhle mašiny vydrží víc než ty, jen musíš zohlednit výkon a nedrtit to po dálnici na plnej knedlík v kuse. Je jasný, že čim slabší mašina, tim víc se k tomu maximálnímu výkonu dostaneš - takže musíš se k tomu motoru chovat trochu s citem. Když s 600 ccm Trabanty projeli Andy - proč by 600 ccm mašina nezvládla 10ti denní trip?
Naposledy editováno 29.02.2016 11:50:32
2 reakcí na tento příspěvek Rada s výběrem
nasrat123 píše: díky za rady, máme jet s partii lidí, kde budou různý stroje. je jasný, že asi kolem toho kila určitě bude cestovní rychlost. a u té 600 mám obavu, a chtěl jsem spíše vědět, jak tu někteří psali svoje poznatky z těchto strojů a výletu z nich, jak vidím, jsou bohužel i mezi motorkáři lidi, teří se rádi vysmějou podle nich hloupým dotazům. jsem člověk, mám hubu a proto se ptám, je to moje první moto, kterou chci mít ne jen na kochání se, ale i na dlouhé výlety s baťůžkem. chci aby trochu vydržela, a já abych na ni dokázal ujet ty dlouhý vzdálenosti. moc děkuju za rady těm, kteří pochopili moje úvahy. a asi už mám jasno. díky
Vykašli se na choper a kup si nějakou univerzální motorku.
Chceš jezdit i ve dvou, chceš i trochu cestovat, trochu svižněji klopit nebo co...
To je tak na nějaký naháč od objemu 600.
Výběr je velký. Já měl FZ6N a jako univerzál je to celkem fajn.
Možná pro Tebe třeba spíš Bandit, je cestovnější asi.
Ta FZ6 cestovní rychlost i ve dvou s bagáží hodně přes rychlostní limity úplně v pohodě.
Jen pak dost fouká.
Na choper se vykašli. Začni tím naháčem a po nějakém roku uvidíš, co si dál koupit.
Naposledy editováno 01.03.2016 08:52:37