paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nehoda gsxr Brno Jihlavská 26.2.2016

26.2.2016 v 21:57
Nevíte co se stalo dnes po 18.hodine na Jihlavské? Bílo-modrá GSXR k6 a u ní sanitka Žádné jiné stojící auto kolem. Venku byly 2°C. Že se na to nevykašlete...

28.2.2016 v 14:21 | Nahoru | #61
nějak to blbne

Naposledy editováno 28.02.2016 14:24:00

28.2.2016 v 14:23 | Nahoru | #62

Bikerr3979 píše: justyn> to je přesně ono o čem jsem mluvil o kousek výš.Uživatel dejavue o tom zjevně nemá páru tak ho nechme ať se babrá těch svých názorech a on si potom zavolá asistenční službu když mu přestane blikat blinkr. nebo nedejbože dojde benzín.

To si řekl krásně,ale je otázkou jestli vůbec vyjede dál než k pumpě a tam se vystavuje a říká jaký je biker

28.2.2016 v 14:26 | Nahoru | #63

Bikerr3979 píše: Maxipes_Fík> Spíš to bude tím že seš ortodoxní motorkář a ti zimu neuznávají protože existuje fyzikální veličina měrné teplo a to je buď větší nebo menší no a v pátek bylo menší ale pořád teplo.

Jezdím do práce každý den 20 km tam a 20 km zpět, tuto zimu jsem jel asi šestkrát autem, protože bylo moc nasoleno a nechtěl jsem mít prosolenou Tenerku. Myslím že neexistuje (v našem mírném nebo čím dál mírnějším pásmu) počasí nevhodné pro jízdu na motocyklu, jen může být nevhodně oblečený řidič motocyklu. Kdysi to bylo s tím oblečením horší - nedalo se žádné koupit, když jsem jezdil na pincku někdy po roce 1980 a to bývala v zimě i zima, a to taková že v Olomouci popraskaly tramvajové kolejnice, tak jsem jezdil do práce na pincku při teplotě -25 až -28°C, ale to jsem to měl jen kousek, asi 3 až 4 km, tak jsem nestačil zmrznout (byla to zima 1984/1985).

28.2.2016 v 14:28 | Nahoru | #64

28.2.2016 v 14:46 | Nahoru | #65

tomino1270 píše: justyn> Po tý nový cestě do Javornice se bude v létě jezdi krásně. Do teď se jezdilo spíš z druhý strany a teď udělali takovej okruh přes vesnici

Ahoooj sousede Jo,jo je tam kus opravenej,ale radši jezdím z RK směr Rokytnice V Nováči jsem letos byl

28.2.2016 v 15:01 | Nahoru | #66

Bikerr3979 píše: justyn> Loni na jaře ke mě přijela parta motorek od Bíteše protože jednomu prasklo na choperu plynový lanko a právě byli na cestě do monaca.Tak jsem mu ho opravil druhýmu na blackbirdu povolil držák navigace tak jsme ho vylepšili.Dali jsme kávu a odjeli.Minulý týden jsem potkal toho s tím choperem a povídal že super a má to tam dodnes.Nabízí se otázka proč jsem to dělal když jsem mohl machrovat na pumpě a slopat kafe z automatu?

Super je vydět,že motorkáři existují Stojí to za to a kašlat na pseudo motorkáře kteří se místo pomoci ostatním posmívají Tak ať nám to šlape Ahoj

3 reakcí na tento příspěvek Nehoda gsxr Brno Jihlavská 26.2.2016

28.2.2016 v 15:16 | Nahoru | #67
To jsme si hráli jako děti na super partu a tak

28.2.2016 v 15:19 | Nahoru | #68
Džugl>Chlapče asi seš mimo realitu protože chlap je pořád dítě jen je rozdíl v ceně hraček.

28.2.2016 v 15:24 | Nahoru | #69

justyn>Tak já sem zatím nováček v jedný stopě, spíš člověk s motorkou než motorkář. Jezdím od nás směr Olešnice, Dobrošov, Deštné apod. Cesty tam stojej po většinou za starou bačkoru ale aspoň se naučím na motorce nejdřív respektu ze štěrku a děr než lítat bezhlavě do zatáček a pak nevědět co dělat. Do rokytnice se někdy chystám podívat, už mi to pár lidí doporučovalo. Jinak koukám že svoje cesty pečlivě dokumentuješ, já si radši na nějaký pěkný místo zajedu znova než pak koukat na fotky :D

28.2.2016 v 15:33 | Nahoru | #70
Bikerr3979> chápu že to myslíš jako metaforu
Ale dítětem od obdržení OP nejsi

28.2.2016 v 15:58 | Nahoru | #71

tomino1270 píše: Džugl> jo, asitě docela chápu. Dokud jedem tak se všichni zdravíme a sme strašně velká rodina a když pak někde stojíš tak tě ani nepozdravěj a zastavěj o kus dál.

Z Olešnice jsem šel jednou pěšky do Dobrušky a RK napitej Už nikdy více,ale na moto to letos musím v okolo komína pořádně projezdit ,protože jsem vždycky jezdíval dál Však to je jasný pěkně v klídku bez bláznění dostat mašinu do ruky Taky nejezdím jako blázen,protože se chci a musím vždycky vrátit..spíše cestuju no a taky jezdím na stejný místa,ale fotky mám jako zlepšení nálady třeba v zimě a taky,že si prdlajs pamatuju tak proto tam mám i datum V Čechách jezdím hlavně po přehradách a vodních dílech a chci se věnovat,ještě ježděním po rozhlednách Klidně můžeme dát někdy projížďku..jezdím fakt v klídku

28.2.2016 v 16:07 | Nahoru | #72

Džugl píše: Já si ale nemyslím, ze tu někdo psal ze na člověka v tísni kašle. To je snad jasný, že každý člověku v tísni pomůže. Ale ty řeči o rodině mě opravdu dostávají.
To jsme si hráli jako děti na super partu a tak

Hlavne by me zajimalo jak tim ze nekdo zpetne patra jak dopadla nehoda, nekomu pomuze.

28.2.2016 v 16:14 | Nahoru | #73
gugo> Zajímá nás to protože jsme brňáci .Ty taky borce z okolí znáš takže je logický že nás to zajímá navíc je dobrý vědět co bylo příčinou nehody protože tam jezdíme dost často.Může tam být olejovej flek ,díra,propadlý kanál a kdoví co dalšího.Taky bych nelustroval nehodu u Karlových Varů.

28.2.2016 v 16:30 | Nahoru | #74
justyn>o víkendech sem většinou doma tak klidně někam vyjedem. Rozhodně se nebojím že ty budeš ten, kdo bude brzdit Jinak zatím jezdím tak akorát do Náchoda něco zařizovat a pak za mladou, na projížďku to chce tak 10 nad nulou, mám jen letní rukavice

Naposledy editováno 28.02.2016 16:31:33

4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nehoda gsxr Brno Jihlavská 26.2.2016

28.2.2016 v 16:57 | Nahoru | #75

28.2.2016 v 17:00 | Nahoru | #76

Džugl píše: Bikerr3979> Tomu sám nevěříš co jsi napsal. Přijde mi prostě úplně stupidní, se zajímat o cizí neštěstí. Myslím že to někdo nazval čumilstvi. Hele je mi líto všech lidi co jsou v nesnázích ale psát si o tom? Sorry ale to mi přijde fakt za hranou. A omlouvat si to, že to potřebuješ vědět jestli tam není olejova skvrna.

me prijde ze ses uplne mimo, tak ses vyjadril a muzes jit jinam

28.2.2016 v 17:06 | Nahoru | #77

allteskit píše: kdo říkal, že je to na naháčovi v pohodě a na sportu průser? demence je na to vůbec vlézt. Až ti někde pak podjedou kola a napereš to do mě tak ti ještě naplácám. Jestli má někdo potřebu jezdit na zmrzlé cestě, ať si jezdí. Ale nakopal bych ho do prdele stejně tak jako cyklisty.

28.2.2016 v 17:08 | Nahoru | #78

GeorgePanek píše: ja treba jezdim na skutru cely rok ziju na horach a nemyslim si ze jsem dementni,zrovna ted pojedu na skutru do prace...je rok 2016 dost veci se zmenilo i jezdeni v zime ja osobne mam zimni pneu a kdyz je naledi radeji jedu na skutru co ma 100 kg nez autem co ma 1400 kg a nejde ovladat...ale s tvoji reakci se setkavam casto...pritom za ty roky co jezdim jsem neudelal nikomu zadny problem ale auta me prasi kazdy den.....

asi tak

28.2.2016 v 17:19 | Nahoru | #79
Bubrak- ty tady tomu šéfuješ
Hele na primě za okamžik začínají krimi zprávy. Tak se nezapomeň kouknout, aby ti něco neuniklo.
Víš jak třeba olej, díra a tak

28.2.2016 v 17:26 | Nahoru | #80
Džugl> Psal si něco o demokracii...to,že to tu nechápeš bude asi jenom problém v tvé hlavě Vůbec nechápu proč jsi do tohodle vlákna přišel Sám se oháníš svobodou,ale tolerance a názor jiných neuznáš

28.2.2016 v 17:54 | Nahoru | #81
justyn> co jsem napsal nedemokratickeho?
To jsi se asi spletl, to mně někdo psal že za me názory mám jít pryč.

28.2.2016 v 18:05 | Nahoru | #82
Džugl> No už běž protože největší nehoda je srážka s blbcem.Už si přiznej že seš ortodoxní vůl kterej potřebuje někoho buzerovat tak si přepni na facebook a přihlas se k armádě tam takový nechápavý trotly potřebují.Krom toho ten Milín je vůbec samej magor.Jednou jsem tam měl vykládku s Ivecem a byla tam tak protivná baba že jsem to příště odřekl a už jsem tam nejel.Dokonce aji divoký kachny tam lítají pupkem vzhůru a jedním křídlem si zakrývají voči aby neviděly ty blbce dole pod sebou.SBOHEM!

1 reakcí na tento příspěvek Nehoda gsxr Brno Jihlavská 26.2.2016

28.2.2016 v 18:29 | Nahoru | #83
Kazdej Brnak vi, ze silnice u krematoria je kluzka z toho kouře .

28.2.2016 v 18:32 | Nahoru | #84
FILODENDRON> Jo takže BACHA BORCI a kolama dolů

28.2.2016 v 19:59 | Nahoru | #85

Máš prostě jiné vnímání, nevím ale proč chceš všechny přesvědčit, že zrovna ta tvoje pravda je ta pravdivější...
Osobně musím přiznat, že mě havárky vždy dost přitahovaly (ale ne, neudělám se při tom ),a je to samozřejmě hodně zvědavost. Ovšem je to naše přirozenost, protože z chyb svých i druhých se rozumný člověk učí. Já jsme se například nikdy netajil tím, že když jsem začal dělat autoškolu, projel jsem si dost videí moto havárek, kde jsem sledoval proč se tak stalo. Kluzké koleje, vodorovné značení, nedání přednosti z protisměru až po špatně zvládnutou techniku jízdy, to vše jsem se snažil vstřebávat a hledal jsem vždy řešení, jak té konkrétní situaci předejít a na co si v provozu dát pozor.
Tady v tomto případě je to tedy hlavně o tom, že místo té havárky je kousek od mého domu a jezdím tam často a také bych rád slyšel, že to pro kolegu dobře dopadlo.
Jestli jsem v tvých očích nenormální, tak sorry, je mi to jedno.

Nehoda gsxr Brno Jihlavská 26.2.2016

28.2.2016 v 20:38 | Nahoru | #86
třeba dnes byl velký provoz hodit držku by nebyl problém, oblečený jsem byl normál a bylo mi vedro že jsem si i sdělal rukavice

28.2.2016 v 20:55 | Nahoru | #87
Bikerr3979> Javurek
Nech me toho. Já popřemýšlím jestli je důležité vědět kde jsou díry ,olej a tak. Ty zkus popřemýšlet jestli je důležité sledovat lidské tragédie.

28.2.2016 v 21:05 | Nahoru | #88
Džugl> Pro mě to důležitý je jeto možná borec ze štatlu a možná ho znám.to se ještě dovím.

28.2.2016 v 21:28 | Nahoru | #89

dejf. píše: mysim, ze jo. Lidi je jako sracek, ale peknejch K5-6 na bazarech jako safranu

Konečně upřímný příspěvek bez zvědavosti a k věci...

1 reakcí na tento příspěvek Nehoda gsxr Brno Jihlavská 26.2.2016

28.2.2016 v 22:19 | Nahoru | #90
Vždycky jsem chtěl bejt motorkář jako Justyn.... plnej síly. ..entusiasmu... empatie... plnej moto ducha... a být součástí tý velký rodiny.

No a pak se vždycky zamyslím. ..a řeknu si že na píčoviny nemám v životě čas. ..