Já to často jen očistím opláchnutím tekutým dihydrogen monoxidem - DHMO.
Někdy do něj přidám pro zvýšení jeho účinnosti autošampón - používám Rapid - šampón a mycí houbou provedu aplikaci roztoku za přiměřeného mechanického působení, pak je vhodné používat DHMO o vyšší teplotě, kolem 60 st. C. Následně provedu důkladný oplach čistým neředěným DHMO! Někdo aplikuje i DHMO tlakově pomocí speciálních technických prostředků - pak je ovšem nutno se vyvarovat aplikace do oblasti ložisek kol, voštin chladiče a elektrické instalace, neboť zde působí DHMO značně nepříznivě. DHMO je obecně látka poměrně nebezpečná, má značné korozivní schopnosti, způsobuje i parazitní prostupy elektrického proudu v elektrické insatlaci vozidla. Po její aplikaci je tedy nutno důkladné odstranění jejích zbytků, nejlépe odsátím do suché savé tkaniny a zbytek je nutno nechat bezpečně odpařit v přiměřeně odvětrávaném prostoru!!! Lakované díly následně ošetřím autovoskem na nové laky, chromované díly buď nějakým přípravkem na chrom, nebo jen přestříknu silikonovým olejem a otřu hadrem. To vcelku spolehlivě chrání motocykl při náhodném vystavení účinkům DHMO, který se vyskytuje ve venkovním prostředí.
Hodně štěstí a pamatuj - DHMO je dobrý sluha, ale i zlý pán! Každoročně má jen v ČR na svědomí desítky lidských životů!