paolo_novy Přidat reklamu

Téma: zábavné moto
A

Naposledy editováno 16.01.2022 09:42:30

3 reakcí na tento příspěvek zábavné moto

9.3.2016 v 21:06 | Nahoru | #1
Nepotřebuji milion koní, lítat tři kila, honit to po rovinkách, asi si ani nepotřebuji prodlužovat péro. Možná je to tím, že mě baví i kolo, které je extrémně lehké a ovladatelné. Možná se jen bojím vysokých rychlostí, možná se mám na to moc rád.

Nechci, aby to vyznělo nějak nabubřele, ale když mě s Versysem brzdí gixxero, gs 1150 atd., nemyslím, že na našich silnicích je potřeba něco extrémně výkonného. Ano, při předjíždění se to hodí, ale to je tak asi všechno. Okruh je pak něco jiného.
Matouš Landa má heslo - Není důležité na čem, ale jak. To to přesně vystihuje.

(reakce na) zábavné moto

10.3.2016 v 20:38 | Nahoru | #2
Krejza> taky mně baví kolo , hlavně terén

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zábavné moto

10.3.2016 v 22:08 | Nahoru | #3
Krejza> taky už jsem dospěl k tomu , že někdy méně je více. proto chci něco menšího , ale ovladatelnýho

(reakce na) zábavné moto

12.3.2016 v 10:17 | Nahoru | #4

Krejza píše: Nepotřebuji milion koní, lítat tři kila, honit to po rovinkách, asi si ani nepotřebuji prodlužovat péro. Možná je to tím, že mě baví i kolo, které je extrémně lehké a ovladatelné. Možná se jen bojím vysokých rychlostí, možná se mám na to moc rád.

Nechci, aby to vyznělo nějak nabubřele, ale když mě s Versysem brzdí gixxero, gs 1150 atd., nemyslím, že na našich silnicích je potřeba něco extrémně výkonného. Ano, při předjíždění se to hodí, ale to je tak asi všechno. Okruh je pak něco jiného.
Matouš Landa má heslo - Není důležité na čem, ale jak. To to přesně vystihuje.



Z cestopisu na motorkářích od člověka co už něco pojezdil
A proč jsem vybral trpaslíka alias Freewinda a nechal doma mašinu s parametry o 100% lepšími? Protože o kilowatech to fakt není, všechno, co má aspoň 30 kobyl a jde nastartovat vás sveze úplně kamkoliv po světě, celá parta navíc tak byla výkonově vyrovnaná a to je velký bonus, nikdo se nenudi a nikdo naopak nežene nad limit motorky = pohoda.

Naopak Trpaslík moc mile překvapil svou obratností, pohodlností a nízkou spotřebou kolem 4,5l. Byly dny, kdy jsem si uvědomoval, že jsem 10-12h v sedle a nic mě nebolí, to už nepamatuju léta a „nedostatek“ výkonu byl naprosto kompenzovaný absolutní pohodou při veškeré manipulaci,v terénu při focení atd. na malé motorce se prostě člověk neunavuje taháním zbytečných kil. Je to taky velice přijemná vzpomínka na "staré casy", nevědet takový kraviny jako jakou ma motor teplotu, nebo jeslti maže a dobíjí - takové zbytečnosti freewind nemá, na co to taky řešit, tohle je ještě stará škola = prostě jede .
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Hyosung Prima Adly AJP SuperMotard FJRPEPA 1 13.2.2022 v 14:48 FJRPEPA
_ Adly AJP SuperMotard martins1 6 24.2.2018 v 21:47 nemako


TOPlist