globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Stržený inbus - potřebuji pomoc, Praha
19.2.2016 v 20:43
Ahoj, předchozímu majiteli se povedlo nejspise strnout hlavu inbusu na prednim bocnim plastu. Muze mi nekdo v Praze pomoci jej odstranit? Diky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stržený inbus - potřebuji pomoc, Praha

22.2.2016 v 20:48 | Nahoru | #1

mischa638 píše: No chtěl bych vás co se tady pousmíváte nad banálností tohoto problému jak byste s tím poradily Na těch kapotách to třeba nebude tak zapečené, ale jinak Strom je celkem známý tím že tyhle samé šrouby drží přední blatník a ty nejsou povolit ani omylem. Už mě těch Stromů prošlo rukama několik a na žádném to povolit nešlo. Prostě imbusem se hned vnitřní šestihran vymlel tak jak je na fotce. Dálší postup. Stříknout tam uvolňovač, nabudiš tam torx, zkusit to povolit torxem. Bez úspěchu, opět se klíč ve šroubu protáčí. Další pokus, odsekat to sekáčem, taky bez úspěšně. Než aby se šroub povolil tak ho rozekáte po částech. Takže co teď? Odvrtávat na motorce je nesmysle, protože to nikdy neuděláte rovně. Takže hlavy šroubů odbrousit aby šel vytáhnout blatník. Musíte pomalu, jinak se od rozpálených šroubů poškodí blatník. Pak dáte blatník dole, je třeba vydělat vidle z motorky, stojanovou vrtačkou odvrtat zbytky šroubů v kluzákách a buď se povede původní závit zachránit, nebo i kdyby ne, tak stejně je lepší tam hodit závitové vložky a už je s tím na vždy klid.
Ale na první pohled banalita, která nakonec dá pomalu na 2 hoďky práce, tak bych vidět jak by si s tím zdejší mudrcové poradili


na těhle šroubech to řeším tak, že fortunkou naříznu hlavy na plochej šroubovák. Pak se jen opřeš, klíčem na šroubováku zatočíš a je venku. Dělal sem to na vidli na gs500, ale dělám to tak spíš na autech a tam je to trochu víc drbačka ;) Torx se mi neosvědčil, protože než ho tam namlátim, aby trochu držel, tak mi upadne ten kus shnilýho plechu vedle a vůbec nerad používám kladivo

(reakce na) Stržený inbus - potřebuji pomoc, Praha

24.2.2016 v 00:10 | Nahoru | #2

mi_psi píše: na těhle šroubech to řeším tak, že fortunkou naříznu hlavy na plochej šroubovák. Pak se jen opřeš, klíčem na šroubováku zatočíš a je venku. Dělal sem to na vidli na gs500, ale dělám to tak spíš na autech a tam je to trochu víc drbačka ;) Torx se mi neosvědčil, protože než ho tam namlátim, aby trochu držel, tak mi upadne ten kus shnilýho plechu vedle a vůbec nerad používám kladivo


To sem samozřejmě zkoušel a nešlo to ani hovno, akorát sem zlámal šroubovák
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... karosa 44 16.4.2024 v 07:49 Koudy01
Origo kufry DL 1000 14-16 Suzuki DL 1000 V-Strom Hlubas 8 21.1.2024 v 15:00 jarekol
v strom Suzuki DL 1000 V-Strom aldags 6 20.1.2024 v 21:47 aldags
Rozsvicující se kontrolka motoru Suzuki DL 1000 V-Strom Mastik4 9 17.9.2023 v 21:03 dzudas
kontrolka oleje Suzuki DL 1000 V-Strom akimek314 1 8.9.2023 v 06:36 milor


TOPlist