Téma: Sardinie 2016

18.2.2016 v 20:06
Manželský pár hledá spolucestující na letošní moto dovolenou na Sardinii cca od 20.7., 21.7. do cca 31.7. 2016. Zatím jen v hrubých rysech vše ladíme - po vlastní ose v pohodovém tempu přesun k pobřeží, trajektem, ubytování v nějakém podobném apartmánu: http://www.zajezdy....em=142&pozice=28
Bez vázání se na sebe, ale s jistotou vzájemné podpory. Koupání, ježdění, koupání... :)
Ozvěte se prosím, ať se vše stihne zarezervovat a doladit...

Naposledy editováno 27.11.2016 13:23:18

1 reakcí na tento příspěvek Sardinie 2016

18.2.2016 v 20:22 | Nahoru | #1
Nechci ti do toho mluvit, ale zrovna kolem Olbie toho moc hezkého není bych řekl, my jsme si udělali základnu v kempu na severním pobřeží kousek od Castelsarda, krásné pláže, a fajn koupání (máme rádi kempy, moc nás nebaví stísněnost čtyř stěn), mezi pár míst, které se mi opravdu líbily patří Alghero, Capo Caccia, Castelsardo, docela i Costa Smeralda, Tempio Pausania, vcelku Isola Rossa, dost zklamáním byl Tharos, jsou tam jen ty dva sloupy co jsou na všech fotkách jinak nic, akorát je tam moc pěkné moře kolem (když to srovnám co jsme byli teď před 14 dny na Sicílli třeba s Agrigentem nebo Syrakusami, tak pamatky na Tharosu bída a utrpení), něco jsem o naší cestě napsal tady , jeli jsme teda autem, motomasochista nejsem :).

Naposledy editováno 18.02.2016 20:24:40

18.2.2016 v 20:55 | Nahoru | #2
čau, ani já ti do toho nechci mluvit, ale ten prázdninový termín na motorku moc není, jednak je tam o hodně více turistů, ale co hlavně : teploty v tomto období budou jen na koupání, na jízdu na motorce rozhodně vhodnější buď jaro nebo podzim, spíše bych preferoval jaro - to je tam příroda ještě " zelená ". Já tam sice na motorce ještě nebyl, ale byli jsme tam s kámošema autem už 4x - vždy na Rally Sardinia ( WRC ), pokud ti to něco říká, a už v květnu tam dokáže být pěkný hic, na podzim jsme tam byli 1x na začátku října, moře pěkně teplé, teploty přes den přijatelné, i večer pod stanem na pohodu, takže pokud máš možnost zvolit jiný termín, tak doporučuju jiný než prázdniny

(reakce na) Sardinie 2016

19.2.2016 v 14:57 | Nahoru | #3
bushman7> Možná jsem se měl víc rozepsat - ani kempu se nebráníme, ani jiné oblasti (proto jsem uvedl "v nějakém podobném apartmánu"). Bohužel, jiné časové období nemůžeme zvolit kvůli zaměstnání. Za odkaz děkujeme, pěkné počtení, i za informace. Ale zpět k tématu - pojede s námi nějaký blázen navzdory všem uvedeným problémům (teplo, uschlá tráva, turisté, motomasochismus a mnohé další, ještě nevyřčené)?

20.2.2016 v 18:41 | Nahoru | #4
byl jsem tam loni v červenci s manželkou a teploty fakt masakr v noci ve 12 ještě 30 přes den 40 ale postupně jsme si zvykli a pak nám při 25 byla zima

pěkný kemp kemp

9.3.2016 v 20:03 | Nahoru | #5
Ahoj lidi. Manželský pár hledá parťaky na letošní motodovolenou do Sardinie. Je nám jedno jestli kemp, nebo apartmán. Termín ideálně 2-17.7.2016, ale můžeme i dřív. Mluvím slušné německy a většina Italů němčině rozumí. Přidá se někdo?

1 reakcí na tento příspěvek Sardinie 2016

3.5.2016 v 12:18 | Nahoru | #6
Zdravím, odjíždíme v počtu 4 motrek a manželských párů 4.6.2016 na 10 dní z hraničního přechodu Dolní Dvořiště.
info na bobih@seznam.cz

(reakce na) Sardinie 2016

3.5.2016 v 16:08 | Nahoru | #7
bobi-h>

Ahoj, poslal jsem dotaz na uvedený email.