globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zpětné otveření výkonu
 
18.2.2016 v 11:04
Ahoj v 18 jsem kupoval V-Stroma 650 s papírovými 25 kW (jinak otevřená). V jednadvaceti jsem si rozšířil řidičák a teď přemýšlím že nechám papírově motorku otevřít. Četl jsem tu že se to dělá přes ofiko servisy a jelikož jsem z Pardubic, tak jsem psal na Motocentrum HK... "Dobrý den, mám motorku Suzuku DL-650 V-Strom, kterou jsem kupoval v 18 s tím že má v TP 25 kW. Následně jsem si v 21 letech rozšířil řidičák a chtěl bych se zeptat zda je možné motorku papírově otevřít zpět na 49 kW. Tento výkon má motorka teď a já se bojím, aby v případě nehody nenastal nějaký problém. Případně by mě zajímala cena.
Děkuji předem za odpověď." Jejich odpověď:
"Dobrý den,
na základě Vaší poptávky Vám zasílám informace ohledně vrácení původního výkonu do TP. Je zapotřebí objednat originální řídící jednotku, která stojí kolem 20.000,-Kč a poté je možné teprve zapsat výkon do TP. " což samozřejmě nikdy nedám.. Je nějaká cesta.. Prosím o radu.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpětné otveření výkonu

18.2.2016 v 15:04 | Nahoru | #1

Dablicek200Mph píše: Jo jedna cesta by byla - neřešit pičoviny.
Nějak nechápu, proč tak strašně potřebuješ mít v papírech napsaný 49 Kw??? Máš ji otevřenou? - máš. Máš papíry neomezeny? - máš.
Tak se na to vyser a nech tam napsaných 25. Jsou to akorát vyhozený prachy.



Tak to je chyba lavky. Pokud jezdis na otevreny motce ktera ale ma mit omezeny vykon tak ikdyz mas neomezeny papiry, ten stroj je nezpusobily a neodpovida TP... (Presnou formulaci neznam)

E: kdyz se pak stane pruser tak se to resi bez ohledu na RP majitele, v TP je napr. 25 kW tak ta motka ma mit 25 kW a pokud se zjisti ze misto 25 ma 50 tak je problem. A je jedno ze ma dotycny neomezeny papiry.
Proto sem se zavrenym motkam vyhybal, odskrceni je zbytecna investice navic.

Naposledy editováno 18.02.2016 15:13:19

(reakce na) Zpětné otveření výkonu

18.2.2016 v 15:18 | Nahoru | #2

ElFidel píše: Tak to je chyba lavky. Pokud jezdis na otevreny motce ktera ale ma mit omezeny vykon tak ikdyz mas neomezeny papiry, ten stroj je nezpusobily a neodpovida TP... (Presnou formulaci neznam)

E: kdyz se pak stane pruser tak se to resi bez ohledu na RP majitele, v TP je napr. 25 kW tak ta motka ma mit 25 kW a pokud se zjisti ze misto 25 ma 50 tak je problem. A je jedno ze ma dotycny neomezeny papiry.
Proto sem se zavrenym motkam vyhybal, odskrceni je zbytecna investice navic.



jak jsem psal, musi se prokazat ze to melo vliv na nehodu, stejne tak jako treba nepravny rozmer pneu

Ted cekam ze se tu objevi 10000 prispevku jak nekoho znameho kamarad ma pruser protoze toto

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpětné otveření výkonu

18.2.2016 v 21:05 | Nahoru | #3

ElFidel píše: Tak to je chyba lavky. Pokud jezdis na otevreny motce ktera ale ma mit omezeny vykon tak ikdyz mas neomezeny papiry, ten stroj je nezpusobily a neodpovida TP... (Presnou formulaci neznam)

E: kdyz se pak stane pruser tak se to resi bez ohledu na RP majitele, v TP je napr. 25 kW tak ta motka ma mit 25 kW a pokud se zjisti ze misto 25 ma 50 tak je problem. A je jedno ze ma dotycny neomezeny papiry.
Proto sem se zavrenym motkam vyhybal, odskrceni je zbytecna investice navic.



ElFidel> Ukaž mi jeden stroj jehož výkon odpovídá tomu, co má v TP. Ukaž mi jeden stroj kterému dvakrát naměříš stejný výkon. Vždyť je to úplná blbost, zákon zakazuje provádět nezákonné úpravy, u této motorky někdo změnil plynové lanko (pro hnidopichy, vím, že se ani měnit nemusí, dávám to kvůli kontextu).
Samozřejmě, pokud ta motorka má přes 35kW, tak nespadá do kategorie A2, což by mohl být velký problém pro někoho, kdo nemá oprávnění řídit vozidla kategorie A, ale toto není ten případ.
To už jsi tak zmagořelý systémem, že vy ti připadalo v pořádku nesmět sahat na svou vlastní motorku?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist