Děkuji předem za odpověď." Jejich odpověď:
"Dobrý den,
na základě Vaší poptávky Vám zasílám informace ohledně vrácení původního výkonu do TP. Je zapotřebí objednat originální řídící jednotku, která stojí kolem 20.000,-Kč a poté je možné teprve zapsat výkon do TP. " což samozřejmě nikdy nedám.. Je nějaká cesta.. Prosím o radu.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpětné otveření výkonu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpětné otveření výkonu
2 reakcí na tento příspěvek Zpětné otveření výkonu
BTW Chronos: Zdravím téměř souseda
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpětné otveření výkonu
ZombiRider píše: ElFidel> bež do politiky
tak tak, druhej Sobotka.Fakt řešíte kraviny, už vidím jak ti přeměřujou výkon. Nezpůsobilá k provozu? To je 90% všech motorek pokud to budeme brát strikně po úřednicku. Maj vás přesně tam kde vás chtěli mít.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpětné otveření výkonu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpětné otveření výkonu
Jinak u strikacky se to skrti prave ridici jednotkou. A 20 000 je normalni cena, skrceni taky stoji tak nejak. Nejspis uz tam je RJ z jinyho stroma. Nezavideni hodna situace pokud to chce dat "do poradku"
Naposledy editováno 19.02.2016 16:24:58
Anacron píše: Možná by se to v případě problému dalo obhájit přes dobrou víru, ale chápu přístup zakladatele - taky bych chtěl mít papíry v cajku, zvlášť když se tech. stav řeší čím dál tím víc.
BTW Chronos: Zdravím téměř souseda
Vsak jo, nevim proc se do me nekteri navazi. To neni zadny moralizovani. To POV co si plati by taky mohlo byt k nicemu v pripade pruseru a ze pojistovna by byla jedine rada. Nebo nezavinena nehoda se zmrdem, ktery z toho bude chtit vybruslit... Motka je jiste znacena ze je omezena a pak jim staci kouknout na RJ. Stat se to muze no...
Chronos píše: vikik> v Papírech co jsem měl k motorce je jeden papír s obrázek redukce a je na něm:
Suzuki ANSCHLAG. DROSSELKLAPPE 25KW
Teilenr.: 990D0-27G00-UK4
Tento díl se dá běžně objednat u kteréhokoliv dealera Suzuki, cena je okolo 500 Kč. Kup si ho, namontuj a pak přijeď k jinému dealerovi, že už ho tám máš 5 let a chceš to přestavět na plný výkon. Měl bys platit jen za práci a dostat pak od dovozce potvrzení o provedené změně.
Asi to bylo škrcení ještě v říši ne? A u nás to asi dělají jinak. Z vlastní zkušenosti vím že u suzuki je cokoliv problém ale zkusil bych.
Ale já bych to neřešil, bude se ti líp prodávat.
Edit: výkon má blbě zapsanej naprostá většina, hlavně starejch motorek, (zapsaný výkon pod 100 koní kvůli předpisům v Říši a U Frantíků) napsat správná hodnota tam u nás nejde. Taky se výkon nijak nekontroluje a ani sám nemáš možnost to udělat (pochybuju že tady je někde brzda kalibrovaná met. úřadem)
Naposledy editováno 19.02.2016 17:20:49
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpětné otveření výkonu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpětné otveření výkonu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpětné otveření výkonu
Majklos píše: ZombiRider> Krom toho těžko by dokázali že to mělo vliv na zavinění nehody, je to závada asi jako jiná barva nebo chybějící třetí řada sedadel .....
Jojo máš pravdu a vždycky jsem slyšel, že za nehodu může nepřiměřená rychlost stavu a povaze vozovky a né nepřiměřený výkon stroje.
ZombiRider píše: Jojo máš pravdu a vždycky jsem slyšel, že za nehodu může nepřiměřená rychlost stavu a povaze vozovky a né nepřiměřený výkon stroje.
Mně by hrozně zajímalo, kdo si do TP píše KN filtr, svody, koncovku výfuku, jinou rozetu nebo pastorek. Sakra, i řetěz a mazivo na řetěz udělá dost. To vozidlo po odškrcení není nezpůsobilé k provozu, pouze spadá do jiné kategorie.
Až si to vyběháš, odčekáš a na úřadě poslušně zaplatíš, tak jim tam ještě nezapomeň pěkně poděkovat.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpětné otveření výkonu
ElFidel píše: Mr.Dreamer> Nejsem zadnej Dusin, ale tady nejde o kW sem, kW tam... Neofiko otevrena motorka na svuj puvodni vykon se neshoduje s tim co ma v papirech a tim padem je pro provoz nezpusobila kdyz nema 25 kW ale 49 kW... Neodpovida TP a nazdar... A ten pruser se proste stat muze a proto je lepsi mit tu motorku v poradku po te "administrativni" strance.
A když mám v TP 49KW. A motor je vylagrovanej a má jen 25KW tak neodpovídá TP a nazdar...?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpětné otveření výkonu
Twister píše: A když mám v TP 49KW. A motor je vylagrovanej a má jen 25KW tak neodpovídá TP a nazdar...?
jasně podle zdejších "pánů opatrných" jsi nezpůsobilý k provozu. okamžitě do nějaké zkušebny, a nechat zapsat do tp skutečný výkon jinak nesmíš na silnici
1 reakcí na tento příspěvek Zpětné otveření výkonu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpětné otveření výkonu
ffugas píše: Dyť píšeš, že jí máš otevřenou a chceš to udělat pouze papírově. V tom případě nechápu proč tu všichni řeší, jak ji otevřít na plný výkon, když to nepotřebuješ. Tak to tomu servisu řekni na rovinu. že ŘJ nepotřebuješ.
Ale oni nemohou vydat papír bez toho, aby ten díl zakoupili. Ten papír vždy přijde společně s dílem, takže proto se tu řeší, jaký díl je nejlevnější, ne, že by to nebylo jedno, protože "odškrcení" je vcelku zbytečné.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpětné otveření výkonu
Humusus píše: jasně podle zdejších "pánů opatrných" jsi nezpůsobilý k provozu. okamžitě do nějaké zkušebny, a nechat zapsat do tp skutečný výkon jinak nesmíš na silnici
Jo jenze tohle uz je trosku moc polemizovani ne? Jednou ta motka je podle TP zavrena, tak tak ma bejt, vsak ano nemusi, ale stat se muze cokoliv a borec vam pak muze pekne podekovat za vase "niceho se neboj, neres a jezdi, nekteri jsou jen posrany z predpisu"
Coz kdybych byl tak nelitam na Hornetu ale na naky zdechline s 30 - 40 kW
Je to docela blba situace kdyz uz ta motka ma RJ z jiny a puvodni vykon... Ale kvuli malymu stromovi vyhazovat 20k za "administrativu" to bych na to asi taky sral a jezdil.
1 reakcí na tento příspěvek Zpětné otveření výkonu
Problem muze byt i realita, kolik seskrcenych motorek je vlastne neseskrcenych.. a tak to stejne kupujes s tim, ze to seskrcene je.
Svinarna nemensi je, kolik za ty upravy chteji prachu.. plisek s dorazem do 100,- a odsroubovat dva sroubky a bezdorazovy plisek vymenit.. a YY,- za papir, ze jsme ti 5min zakrok provedli.
Chapu, ze to chce mit Ok.. bohuzel chcesli u nas dodrzovat predpisy a oficialni postupy, tak se bud z uredniku zcvoknes, zhadas se s nadrizenyma nebo si to rozmyslis a hledas logicky kompromis-a doufas.
Zazil jsem jak na Di pozadovali protokol o emisich u dotazeneho obyc. vleku za auto z ciziny-koup. primo u vyrobce...
Malken píše: Dyk je to blbost.. nejdriv zaplatim XX,- za malou jednotku na 25 a velkou zahodim nebo co. A kdyz budu chtit znova navysit, tak budu kupovat novou velkou??!
Problem muze byt i realita, kolik seskrcenych motorek je vlastne neseskrcenych.. a tak to stejne kupujes s tim, ze to seskrcene je.
Svinarna nemensi je, kolik za ty upravy chteji prachu.. plisek s dorazem do 100,- a odsroubovat dva sroubky a bezdorazovy plisek vymenit.. a YY,- za papir, ze jsme ti 5min zakrok provedli.
Chapu, ze to chce mit Ok.. bohuzel chcesli u nas dodrzovat predpisy a oficialni postupy, tak se bud z uredniku zcvoknes, zhadas se s nadrizenyma nebo si to rozmyslis a hledas logicky kompromis-a doufas.
Zazil jsem jak na Di pozadovali protokol o emisich u dotazeneho obyc. vleku za auto z ciziny-koup. primo u vyrobce...
Nebo fotka VIN u dotazenyho auta z reichu, ktera musi byt z stk, takze 300 za blbou fotku, taky radost... Pak se opicak preklepne v rozmeru pneu a znovu litani
ffugas píše: Mr.Dreamer> To jsem nevěděl. A nešlo by to třeba obejít na základě papíru z brzdy, kde ti naměří skutečný výkon. ŘJ jednotku můžeš přece koupit bazarovou z nějaký bouračky.
Ne, musíš přinést papír od někoho, kdo dostal homologaci v České republice.
1 reakcí na tento příspěvek Zpětné otveření výkonu
Vedle borec řeší jak se se vymanit z placení bolestného spolujezdkyni se kterou se ještě nevyboural a tady zas tohle...
PS: ale je zajímavé, že dokud měl A2 řidičák, tak mu to nevadilo ale jo chápu, pořádek musí být, tak je to správné.
1 reakcí na tento příspěvek Zpětné otveření výkonu
Emailem a po telefonu nic nevyresis, musis obchodit par dealeru/servisu a poptat se, popripade po znamych a znamych-znamych. Ono to urcite "nejak" pujde, jen o tom nesmi byt nikde ofiko zprava (email a tak). A na "administrativni" otevreni neni potreba zadny papir co prijde s novou jednotkou, staci potvrzeni od dealera/servisu (alespon u kawasaki). S tim pak zajdes na urad a dal to znas.
Osobne bych ji prodal (jasne, milujes ji, ale tady je co resit). Za otevrenou s 25kw v TP se zaprasi a ty budes mit spoutu penez na novou. Bude s tim urcite min starosti nez shanet nekoho kdo ti to udela.
A osobne te naprosto chapu. Mit bordel v papirech je v pohode dokud se nic nestane. Pak je to z toho vetsinou vic nez pruser.
Edit: az ted jsem videl zpravu o motosoukup. pokud to pujde pres ne tak super
Naposledy editováno 22.02.2016 15:56:24