1 reakcí na tento příspěvek novy ladak-chuda smes-strikacka
Rozhodne na tom vyrobci neusetri - materialova a technologicka narocnost takovyho motoru je urcite vyssi. Usetri se i nejaka hmotnost. Turbo pridava na ucinnosti - a pokud se neprovozuje s vyuzitim max vykonu tak i ta spotreba je nizsi...
A zivotnost sice vsichni porad kritizuji - ale zrovna ty cidla, serva a turba se moc nekazi - vic senzoru jsem vymenil na tech starejch "poctivejch" trilitrech, nez na tech novejch malejch motorech.
A vubec - lidi uz si nepamatuji na to co ty stare motory opravdu vydrzely - motor kterej mel pres 150tis byl zralej na GO - komprese nula a oleje zral jako benzinu. U tech modernich se na 300k vymeni turbo nebo naka podobna blbost za 20tis a jede se dal....
Kone zivit musis, jenze u malyho motoru jen kdyz je vyuzivas, u velkyho porad - to je duvod k downsizingu...
Naposledy editováno 18.02.2016 08:43:38
Tyhle motory o kterých píšeš, se seriově montují sotva deset let. Většina z nich nemá víc jak sedm. Těžko můžeš dnes posuzovat jejich spolehlivost.
Stejně tak argument o 150tkm a generálce - to je úplně mimo. Tady v DC kvete "šífařina" a min 15-20lidí se tu živí vožením šífáků do holandska ...jen s pláčem se zbavovali přefoukanejch (130-140kW) Kačen T4 s pětiválama co měly přes půl míle a nebyly vyjímky se 750tkm (a většinou dělali jen poctivě předepsaný servisy- a opravovali podvozek, brzdy )...stejně jako 1,9 od VW a 2,5 a 3l od audi...stejně jako D5ka od volva...stejně jako 3l od baworu... a můžeme si projít i ty spotřeby, tyhle motory ani v těch naložených 2,5t kačenách "nežraly" ...vím že máš novější model, ale já ti tady svatosvatě slíbím že můj manuál s D5 teď v zimě žere 6,7 a v létě 6,4 v kombinaci ...na co doprdele downsizing... ? Ať dotahujou tyhle motory k lepším výsledkům...a nedělaj mrdky jen aby prošli nesmyslnejma normama co vymyslel vořežprut v kanclu v Bonnu, nebo Brusselu! Jim (automotivu) nejde o naše blaho...ale jen točit kola a prodávat...nic víc...a Brussel si dnes berou jen jako záminku (no resp. nemaj se jak jinak do těch norem vejít) ...problém je, že tenhle motor při odběru přibližujícímu se maximu výkonu bude možná emisně horší než starý vrány. A koupí fleet manager 2l, nebo 1,6l motory (když "udávaná" spotřeba bude o litr jinde) ...a jakpak s tím po dálnici obchodní cestující asi lítají ...plná kláda a jeď co můžeš...
Já myslím, že samy o sobě ty motory nejsou špatný a pro ježdění po městě, pro rodiny a jednotlivce ok. Ale díky "nalhávaný" ekologičnosti a ekonomičnosti s tím lítají desetitísíce ročně obchoďáci na plej heft po celý republice. Proto vytvoření nějakých tříd "použitelností" aut a motorovýho vybavení s limity ročních nájezdů.
Jezdíš na nákupy do 10tkm ročně - ok - foukaná 1,2 nízká daň
Lítáš služebně 30tkm a víc... min 1,8-2l a jezdi.
Nalítal jsi na 1,2 motoru místo 10tkm -15tkm? ok...dopočítáme ti eko daň.
To co se děje dnes je prostě jen buzerace a lhaní si do kapsy s minimálním efektem pro to, co bylo zamýšleno.
Naposledy editováno 18.02.2016 10:39:15
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... | Peters_ | 35 | 28.4.2024 v 11:57 mariano |
Po vycisteni ucpane hltrysky v karb... Honda CBF 600S | bandit.kenny | 6 | 8.4.2024 v 22:22 bandit.kenny |
Honda CBF 600 nesvítí přední světla... Honda CBF 600S | Eržebet | 8 | 8.4.2024 v 00:30 alik4321 |
Blinkry Hornet-relé Honda CBF 600N, Honda CBF 600S | salahadin | 8 | 15.3.2024 v 22:09 salahadin |
Spojková sada cbf600s 2005 ( PC38) Honda CBF 600S | Mišáneeek | 8 | 12.8.2023 v 09:03 Strider |