Objednal jsem u nich náhradu katalyzátoru, platba předem na účet, jenže jsem potřeboval objednávku zrušit, poslal jsem email s prosbou o zrušení objednávky a vrácení peněz zpět na účet. Odpověď žádná a peníze zatim nejsou, tak x krát za den tam volám, ale neberou mi to, občas se stane že zavolám, ale s někym hovoří, takže telefony berou, dneska jsem jim ještě poslal sms s tim že už nevim jak je mám kontaktovat když na nich nereagují a samo peníze pořád nikde, ještě zkusim zavolat z jinýho čísla a jinak se budu muset asi vydat do Chebu, takže za mě MotoPS - ruce od nich pryč!
1 reakcí na tento příspěvek MotoPS
2.6. 2015 přijetí objednávky potvrzeno emailem
15.6.2015 jsem zjišťoval stav objednávky emailem - bez odpovědi
11.12.2015 potvrzení objednávky emailem
12.12.2015 jsem objednávku slušně stornoval emailem
12.12..2015 potvrzení storna emailem
no nevím již více ne
Objednal sem 28.1, 29.1 platba přijata, destičky budou za 1-2 týdny, s čímž sem počítal, no a doteď nic, telefony nezvedá, ikdyž občas s někým volá, tudíž okecat se to nijak nedá a na email taky nereaguje. A co teď s tím?
Pokud si tam něco objednávám tak mám tři pravidla ...
a) platba pouze dobírkou
b) nesmím na to pospíchat
c) musím počítat s tím, že se toho vůbec nedočkám
Nedávno jsem je zase prubnul tak pak aktualizuji jak jsem pochodil. Ale hádám že to bude zase bod c
Naposledy editováno 21.09.2016 10:24:35
E: na dobírku
Naposledy editováno 07.10.2016 15:55:54