globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: materiál pro výrobu brzdového pístku
8.2.2016 v 12:53
mám už chycený chrom na zadním brz. pístku a soused se mi nabídl že mi vytočí nový z nerezu ale sám nemůže sehnat který by rád použil (nevím přesný označení) tak si matroš budu muset asi sehnat sám ale netuším jaký. Tak pokud tady už někdo pístky řešil tak mi sem napište co jste použili dík.
Předchozí
1 2 3
Následující

(reakce na) materiál pro výrobu brzdového pístku

15.2.2016 v 20:23 | Nahoru | #61

Dolph-cz píše: seš si tím naprosto jistý?nikdy to nikdo pístky nelisoval?

na pístku jsem viděl patrné stopy v materiálu,jak se při lisování natahoval....nechci tvrdit,že nutně na všech a ti teď neřeknu z čeho ten pístek byl,ale jsem na 99% přesvědčený,že to výlisek opravdu byl...



tak je to možný jestli to byla jenom vanička,ale my tam jestě frézujeme a vrtáme a vlačujeme 6tihran na soustruhu

materiál pro výrobu brzdového pístku

15.2.2016 v 20:24 | Nahoru | #62
Dolp: mozny to je - triskove obrabet tu diru = spousta materialu do spon. Tak je mozny ze to bylo predkovane - ta dira a nasledne presoustruzene z venku. Zalezi na velikosti serie atd jaka technologie se vyplati.

1 reakcí na tento příspěvek materiál pro výrobu brzdového pístku

16.2.2016 v 13:15 | Nahoru | #63
Super diskuze Ještě by mě zajímala případná cena pístku, který jste si nechávali vyrábět. Mám možnost si objednat z Británie, tak hledám cenové porovnání. Díky

(reakce na) materiál pro výrobu brzdového pístku

16.2.2016 v 14:07 | Nahoru | #64

caliber píše: Super diskuze Ještě by mě zajímala případná cena pístku, který jste si nechávali vyrábět. Mám možnost si objednat z Británie, tak hledám cenové porovnání. Díky



Práce soustružníka tak 300 Kč + materiál

1 reakcí na tento příspěvek materiál pro výrobu brzdového pístku

16.2.2016 v 21:02 | Nahoru | #65
Nechci být za šťourala, ale mám takovou zkušenost, že zatím u žádných moto-pístků v brzdičích, nebylo zapotřebí je měnit...vždy jim původní krásu vrátil filcák se zelenou pastou...nicméně se poničit určitě můžou a výroby z nerezu bych se nebál...vytáčel jsem už i písky do brzdových pump, vždy z nerezu a nikdy nebyl problém...jako podstatnější mi přijde dokonalé vyčištění sedimentů z dutin a zápichů ve třmenech od zkrystalizové brzdovky...
jo a na RSV jsou pístky z něčeho nekovovýho, tipuju to na nějaký uhlíkový kompozit a i tam filcák udělal své...neleštil, ale dokonale odstranil všechny humusy a napečeniny...

(reakce na) materiál pro výrobu brzdového pístku

17.2.2016 v 06:55 | Nahoru | #66
Bandaska> Ano, u jezdící motorky to vyčistit a odstranit jde. Ale renovuji motorku, co takových 8 let nejezdila a předtím na ní nebyl udělaný žádný servis na odstavení.
Pod bordelem na pístku jsou normálně vyrezlé důlky, někdy i víc jak 1 mm hluboké

1 reakcí na tento příspěvek materiál pro výrobu brzdového pístku

22.2.2016 v 08:33 | Nahoru | #67
takže materiál už mám, nevím jestli to někomu něco řekne ale má označení ak 2

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) materiál pro výrobu brzdového pístku

22.2.2016 v 08:44 | Nahoru | #68

bolux píše: takže materiál už mám, nevím jestli to někomu něco řekne ale má označení ak 2



kdyby to bylo ak 47,tak bych byl v obraze celkem přesně......

(reakce na) materiál pro výrobu brzdového pístku

23.2.2016 v 16:49 | Nahoru | #69

Dolph-cz píše: kdyby to bylo ak 47,tak bych byl v obraze celkem přesně......



To by byla, myslím, až soudružsky ostrá ocel...

(reakce na) materiál pro výrobu brzdového pístku

6.12.2020 v 09:49 | Nahoru | #70
PEPAFJR> čus chlape,přidávám postřehy odjinud :D. potřeboval jsem udělat nový pístek na 125tku. Originál honda byl BAKELIT. Váhal jsem tedy mezi hliníkem(duralem) a potravinářskou nerezkou. Ceny v Kovozávodě byly směšné, proto jsem volil lehčí materiál-hliník. Cena dle originál pístku 200kč za 2ks, drsnost stejná jako povrch bakelitu, větší odlehčení než v originále (vyvážení hmotnosti) a chodí to stejně. Pístky se vracení daleko líp a brzdí to jak víno. Pokud tedy nemáš okruhovku v 6ti pístku, tak bych se ničeho nebál (možná i ta okruhovka by zkousla dural, je pevnej, líp odvádí teplo a DOT odolá) :)
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Voda v oleji Kawasaki KLE 500 Kawasaki KLE 500 FormanCZE 2 15.4.2024 v 14:00 Medved
Cestování v okolí Transalpina Kawasaki KLE 500, Kawasaki KLE 400 martucha 11 3.1.2024 v 23:48 Duchodcee
Jakou motorku koupit kamarádovi v n... [1, 2, 3] Kawasaki KLE 500, Aprilia Pegaso 650, BMW F 650 berry78 71 5.12.2023 v 19:25 autocross
Kawasaki kle 500 2004 Cukání motork... Kawasaki KLE 500 Balda125 7 18.10.2023 v 08:48 Krautkopf
Pružina centrálu Kawasaki KLE 500 lacerta82 7 11.10.2023 v 10:33 Radek2107


TOPlist