globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: 125 2T vs 250 4T
4.2.2016 v 12:38
Zdarec...vím že už se to tady několikrát řešilo ale aji tak se na to zeptám... Vybírám mezi 125 2T a 250 4T... budu na tom jezdit občas trať, občas nějakej ten les, louku pole, výjezdy a nějaké ty hobby závody... co bude lepší? jo a mám na to něco kolem 45 tisíc.. za každou radu jsem vděčný, díky :)
Předchozí
1 2
Následující

125 2T vs 250 4T

4.2.2016 v 12:42 | Nahoru | #1
2T protoze na to mas hovno penez a servis je levnejsi

125 2T vs 250 4T

4.2.2016 v 13:20 | Nahoru | #2
je tu opravdu málo témat kde si to můžeš přečíst.. někomu se to holt musí napsat extra ..jestli máš jen 45 t. tak je jedno co koupíš a pak se na to chodit koukat do garáže

125 2T vs 250 4T

4.2.2016 v 14:10 | Nahoru | #3
45 je fakt málo, počítej ještě s tím že během sezóny tě ta motorka bude stát poměrně dost peněz. Hadry máš? To je hned deset jen to hvízdne. Dalších deset jen na předsezonní údržbu-gumy, tlumiče, olej, ložiska.....a můžeš vybírat motorku za 25

1 reakcí na tento příspěvek 125 2T vs 250 4T

4.2.2016 v 16:09 | Nahoru | #4
Sebevrazda kupovat 4T za 45 :D

125 2T vs 250 4T

4.2.2016 v 17:04 | Nahoru | #5
Je pravda ze u 2t mas opravu motorky levnější, ale zase do toho navic kupujes olej do benzinu, ma to větší spotrebu a myslím ze se to na dlouhodobých nakladech skoro srovna. Nejlepší bude kdyz si někde ten rozdíl mezi 2t a 4t vyzkousis a koupíš to co ti víc sedne, aby si pak nejezdil na 2t 125 a pak sis nesjel na kamarado 4t 250 a nebyl nasranej, nebo naopak. 4t za 45000 bych se taky nebal, proste můžeš natrefit na špatnej kus, ale můžeš i na dobrej. Chce to hledat..

125 2T vs 250 4T

4.2.2016 v 17:08 | Nahoru | #6
2T...Levnější opravy a jak píšou kluci..Když ti zaklepe ve 4T tak to za 20000kč neopravíš ani náhodou...Je to lepší ježdění jak 2T ale pro tebe určitě rozumější

125 2T vs 250 4T

4.2.2016 v 17:11 | Nahoru | #7
4T ma celkove slozitejsi motor a na cene je to znat.. Ve 2T lijes olej do benzinu a vr 4T musis zase delat rozvodovy retizek, ventily a dalsi veci.. Nekdo to tu resil a dospel k tomu ze naklady na 1 mth jsou u 4T oproti 2T dvojnasobne..

1 reakcí na tento příspěvek 125 2T vs 250 4T

4.2.2016 v 18:30 | Nahoru | #8
Za 2a půl roku mne stála motorka jen běžný servis a mnoho pneumatik a to jsem ji koupil za 6500kč 😋 xl600r 84"

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 125 2T vs 250 4T

4.2.2016 v 20:34 | Nahoru | #9
l1bi> No jo, kdyz mas doma traktor, tak se nediv, to nemá nic společnýho s ostrým endurem, nebo kroskou...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 125 2T vs 250 4T

5.2.2016 v 08:52 | Nahoru | #10
Vat> sice to je staré není to nijak silné ale jede to víc než dobře a nějakejm 125 či 250 v pohodě ujedu všude . Na to stále má dost síly, já jezdím stále narozdíl od ostatních co mají 2t 125-250 i 250 v 4t přeci jen mi to jede na 5 rychlostí 170 ale lepší traktor než pokladnička.

(reakce na) 125 2T vs 250 4T

5.2.2016 v 09:07 | Nahoru | #11
l1bi> toto vlákno je ale o ostrém závodním OFF ROAD náčiní.
Tvá xl600 je cestovní enduro do velice lehkého terénu

(reakce na) 125 2T vs 250 4T

5.2.2016 v 09:18 | Nahoru | #12

l1bi píše: Vat> sice to je staré není to nijak silné ale jede to víc než dobře a nějakejm 125 či 250 v pohodě ujedu všude . Na to stále má dost síly, já jezdím stále narozdíl od ostatních co mají 2t 125-250 i 250 v 4t přeci jen mi to jede na 5 rychlostí 170 ale lepší traktor než pokladnička.



Tak ses tady vyprsil, ale porovnavas neporovnatelne, to jen tak pro informaci.

1 reakcí na tento příspěvek 125 2T vs 250 4T

5.2.2016 v 10:55 | Nahoru | #13
vím jak je to s údržbou 2-taktu... měl jsem cr 80 a pak YZ 250 ale to bylo moc brutální...na trati jsem zajel 4 kola a byl jsem mrtvej... asi koupím toho 2-takta...má to své pro a proti jako jsou třeba ty šíleně slabé spodní otáčky...na 4-taktu v ostré krosce jsem nejel ale bojím se toho že koupím špatnej kus a hvizdnu 40 za motor a potom 20 za převodovku... http://www.motoinze...a/904866-cr-125.html možná pojedu pro totu, hodím to tady našemu mechošovi ať mi na to mrkne a udělám na tom za 10 nějakou větší údržbu (řetězovka, píst, atd...atd...) a odjedu na tom sezonu s nalíváním benzínu do nádrže... ještě je´dnou díky chlapi a bez nehod

(reakce na) 125 2T vs 250 4T

5.2.2016 v 11:11 | Nahoru | #14
polemrd> když ti nevadí že je to rok 98,99 tak si ji kup dá se to poznat podle1chladiče vody a plastů

Naposledy editováno 05.02.2016 11:15:18

1 reakcí na tento příspěvek 125 2T vs 250 4T

5.2.2016 v 11:20 | Nahoru | #15
A nejde to nějak zjistit podle VINka? když mi ho pošle?

(reakce na) 125 2T vs 250 4T

5.2.2016 v 11:23 | Nahoru | #16

polemrd píše: A nejde to nějak zjistit podle VINka? když mi ho pošle?

dle VIN to zjistit jde... ale Ja1 má pravdu, toto může být jedině 98 nebo 99... nic jiného!

1 reakcí na tento příspěvek 125 2T vs 250 4T

5.2.2016 v 11:27 | Nahoru | #17
teď jsem mu volal... má tu motorku chvilku a předchozí majitel mu řekl že to je 2001 tak žil v domění že to fakt 01 je ... říkal že mu psal někdo že to je 99 a né 2001 ták si to zjišťoval podle vinka a je to 99-ka.. co myslíte? ukecat ho na 23-24 tisíc a vzít to?

1 reakcí na tento příspěvek 125 2T vs 250 4T

5.2.2016 v 11:36 | Nahoru | #18
http://motorky.bazos...38655/KTM-125-SX.php co ještě říkáte na tuhle? borec mi řekl že mi ju za 35 nechá

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 125 2T vs 250 4T

5.2.2016 v 11:58 | Nahoru | #19
[quote=polemrd]teď jsem mu volal... má tu motorku chvilku a předchozí majitel mu řekl že to je 2001 tak žil v domění že to fakt 01 je ... říkal že mu psal někdo že to je 99 a né 2001 ták si to zjišťoval podle vinka a je to 99-ka.. co myslíte? ukecat ho na 23-24 tisíc a vzít to?[/quote

stačí se zeptat kolik má chladičů vody.....taky můžeš kouknout na parts depot.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 125 2T vs 250 4T

5.2.2016 v 12:06 | Nahoru | #20

polemrd píše: http://motorky.bazos.cz/inzerat/57138655/KTM-125-SX.php co ještě říkáte na tuhle? borec mi řekl že mi ju za 35 nechá



je to drahý..čeká tě píst,zadní centrál,přepáčko,koleno výfuku..cca investice 17 t. aby byla v cajku

(reakce na) 125 2T vs 250 4T

5.2.2016 v 12:31 | Nahoru | #21
ja1> jak to takhle z fota odhadneš? zrovna třeba koleno na sx-ko doma mám... jinak píst je otázka "pár" korun a s tím se u takových motorek počítá... přepáčko když v něm není vůle je dobré ne? jezdím sjezdy na kole takže o tlumičích něco vím a z fotky si myslím že to poznat nejde..

1 reakcí na tento příspěvek 125 2T vs 250 4T

5.2.2016 v 12:35 | Nahoru | #22
přepákovaní 2000Kč, pístní sada 3000Kč a repas zadního tlumiče 2000Kč u známého nevím jak si to počítal ale mě to vyšlo do 9-ti tisíc i s prací

(reakce na) 125 2T vs 250 4T

5.2.2016 v 12:48 | Nahoru | #23

kubixx píše: Sebevrazda kupovat 4T za 45 :D

kupoval jsem Husku Te 250 za 45, ale priznavam, mel jsem trochu stesti a kupujiciho jsem trochu znal, zatim jen liju benzin a kupuju doplnky(ktere bych ani kupovat nemusel..) , motor, podvozek, el.vse ok...(rozdelano a zkontrolovano)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 125 2T vs 250 4T

5.2.2016 v 12:52 | Nahoru | #24
ja1> jak stále víc a víc mi vrtá hlavou ta Honda... jak si to myslel? 98-čka má 1 chladič a 99-ka má 2 chladiče?

(reakce na) 125 2T vs 250 4T

5.2.2016 v 12:57 | Nahoru | #25
polemrd> 98+99 má jeden chladič, od 2000 a výš má chladiče dva...

98 od 99 poznáš jen dle VINu...

1 reakcí na tento příspěvek 125 2T vs 250 4T

5.2.2016 v 13:00 | Nahoru | #26
98- dva menší chladiče, 99- jeden větší chladič... teď jsem na to čuměl na partsdepotu.. ta z toho hulína má jeden takže je to 99 ;)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 125 2T vs 250 4T

5.2.2016 v 13:05 | Nahoru | #27

polemrd píše: 98- dva menší chladiče, 99- jeden větší chladič... teď jsem na to čuměl na partsdepotu.. ta z toho hulína má jeden takže je to 99 ;)



Čumíš špatně... je to jak ti píšu výš!

http://partsdepot.cz...a/1998/CR125R/25743/

Naposledy editováno 05.02.2016 13:09:26

(reakce na) 125 2T vs 250 4T

5.2.2016 v 13:11 | Nahoru | #28
PETARDAK> Sorry, omylem jsem klikl na 88-čku...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 125 2T vs 250 4T

5.2.2016 v 14:10 | Nahoru | #29

polemrd píše: přepákovaní 2000Kč, pístní sada 3000Kč a repas zadního tlumiče 2000Kč u známého nevím jak si to počítal ale mě to vyšlo do 9-ti tisíc i s prací



jestli to nebude tím, že motorky očas dělám a pohádkám nevěřím... ale jezdit na tom půjde i bez investic. otázka jak a jak dlouho já se mám rád a nesednu na motorku kterou si neudělám

Naposledy editováno 05.02.2016 14:13:57

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 125 2T vs 250 4T

5.2.2016 v 16:30 | Nahoru | #30
ja1> beru tu hondu.. na naučení pořádně pracovat se spojkou mi to na začátek stačí.. hodím to mechošovi ať mi to dá do pucu a sezónu na tom snad odlítám...přišetřím, prodám to a koupím si novější... díky chlapi, fakt si každé rady vážím
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kawasaki kx 250, co to způsobilo Kawasaki KX 250, KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR... DrevoKocurik 9 8.1.2024 v 22:46 Kohlstein
Koupě motorky KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR 125, Yamaha YZ 1... Tomino104 3 14.11.2022 v 20:37 Julip2
Má smysl kupovat starší kross motor... Kawasaki KX 250, KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR... Olihňos 2 21.6.2022 v 15:36 KAWAHAB
pomoc Kawasaki KX 125 Kawamaniak 5 28.3.2022 v 08:31 Fic6
Vhodná crosska do začátku [1, 2, 3, 4] Kawasaki KX 250, Kawasaki KX 125 Kuchy19 113 10.3.2022 v 20:42 assassin


TOPlist