Mám už nějaké zkušenosti s přestavbou 1098s, ale tady je toho tolik jinak a dost obtížně se shání jakékoliv informace, proto se chci o ně podělit, aby s tím případní další stavitelé nemuseli tak bojovat A pokud bude někdo vědět víc, budu rád za všechny info
Při přestavbě se nechci pouštět do nějakého velkého tuningu. Motorka v základu je dost nasypaná, takže není důvod.
Jako základ pro stavbu jsem použil Panigale 1299 rv.2015 zakoupenou v DE po lehkém pádu najeto 4tis.
Výkon 205HP
krouťák 144Nm/8750ot.
elektronika :Kontrola trakce DTC 8stupňů,
Quickschifter DQS up/down pro řazení bez spojky nahoru,dolu
Motorová brzda EBC nastavitelná vr třech stupních
Wheelie kontrola DWC nastavitelná v 5ti stupních.
Začal jsem demontáží všech plastů a nepotřebných věcí
Dolů šel i nevzhledný hrnec , který kryje vejfukový svod vertikálního válce a nahradil jsem ho titanovou omotávkou
U předního kola je kabel, který vede k čidlu ABS.Je veden vnitřkem blatníku. To, že to není ideální stav vám dojde ve chvíli, kdy chcete navléct nahřejvák. Buď ho tam vůbec nedostanete nebo Vám úchytky tohoto kabelu nahřejvák rozpářou. Proto jsem kabel táhnul venkem
Na levém řídítku jsem sundal sériový ovladač blinkrů a nastavování v menu a je tam tenhle hezkej Rácing .Kabely bylo nutno přeletovat
Tady schéma
Teď čekám na kapoty a pak musím vyřešit uchycení IMU /Inerciální měřící jednotky/
Ještě jsem narazil na problém s čidlem stojánku. U 1098 byl klasický kontakt, který stačilo proklemovat a vše OK.
Tady vedou do čidla 3 dráty a není z něho ohmický výstup. Při jakékoliv poloze na něm nelze nic naměřit.Při odpojení konektoru to hlásí chybu IMU
Teď mám odpojenou elektriku tak až to dám na baterku zkusím změřit, co z toho leze. Na zahraničních fórech jsem se dočetl,že se přes to ta IMU nějak kalibruje, ale nemám to ověřené
Toť zatím vše, až se trochu posunu, tak to sem hodím
Takže mám hotovo.
Uchycení serva přívěry jsem nakonec vyřešil úpravou plastu ze zdemontované sahary. A přes dva třmeny jsem to chytil k bloku motoru, k uchycení výfuků.Tím se vyřešilo i uchycení spodní části kapot.
Jěště jenom takovou technickou radu k brzdám na Panigale, ale týká se to i 10,1198. Pokud odvzdušňujete zadní brzdu, je nutné sundat třmen a otočit vzhůru nohama.
Odvzdušňovák je totiž na spodní straně třmenu, takže když je na motorce, nepovede se ten vzduch dostat ven....Možná to všichni ví, ale samotnýmu mi taky chvíli trvalo, než mi to docvaklo . Je dobrý před začátkem pumpování něco vrazit mezi desky...
1 reakcí na tento příspěvek Ducati Panigale 1299 přestavba na okruh
Díky, hOOrNeT
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale 1299 přestavba na okruh
hOOrNeT píše: všiml jsem si, že máš na svodech termo pásku. Pomáhá to dostatečně k odstínění tepla? Aktuálně potřebuji kus svodu tepelně odstínit, tak mě láká použití této pásky, abych nemusel dělat nějaký robustnější kryt.
Díky, hOOrNeT
Trochu to pomůže, nedokážu říct o kolik, na dotek se o ten svod nespálíš.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale 1299 přestavba na okruh
1 reakcí na tento příspěvek Ducati Panigale 1299 přestavba na okruh
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale 1299 přestavba na okruh
1 reakcí na tento příspěvek Ducati Panigale 1299 přestavba na okruh
dewwil píše: hOOrNeT> až to budeš motat na svody tak tu pásku namoč v kýblu s vodou, líp se s tím pracuje a hlavně to na svodech lépe utáhneš, že to nevypadá jak vytahaná fusekle. A motá se to od koncovky dopředu...
Taktak, akorát u tý titanový to namočení moc nefunguje...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale 1299 přestavba na okruh
tuner28 píše: Díky . Koupil jsem ji na podzim, jde sehnat diagnostika. Dělal jsem servis a svítí mi pořád na displeji.
Pokud vím, tak je to zatím s tou diagnostikou špatný, protože to nefunguje jako u starších modelů, kde se to dalo stáhnout na netu, koupil jsi kabel a frčelo to.
Tady je diagnostika online, zadáváš kód a teprve potom tě to pustí dál . Takže servis sám neodblokuješ.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale 1299 přestavba na okruh
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale 1299 přestavba na okruh
tuner28 píše: doucha> Díky za info, tak že musím do Ducati .!.
No jestli jsi zběhlej v PC tak je ještě možnost přes
RexXer
Tam je mapování mazání chybových hlášení atd. Ale asi to bude chtít nějaký zkušenosti abys to rozchodil...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale 1299 přestavba na okruh
Nejde mi do hlavy, že to funguje - spotřeba ok. mám teda domluvenou brzdu, abych zjistil, jak na tom je. Mám strach, že to nepracuje jak má. Dák za každou radu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale 1299 přestavba na okruh
matt píše: doucha> mám dotaz na tebe. není to sice Ducati, ale jde o kawu. mám zx10r 2008 - je tam dany výfuk (příveřa fuč - oddělané lanka jen se točí), katalizátor je fuč a i sondy (2x) sou fuč - vzduch filtr origo papírovej (mám i K&N) - jednoka originál.
Nejde mi do hlavy, že to funguje - spotřeba ok. mám teda domluvenou brzdu, abych zjistil, jak na tom je. Mám strach, že to nepracuje jak má. Dák za každou radu.
Nevím jak je to u kawy, předpokládám, že jsi to takhle už koupil. Já mám výfuk origo, ale když jsem dával na 1098 /2007/ termignoni, tak součástí toho kitu byla jiná řídící jednotka, která to servo přívěry vyřadila. Později byl už dostuný soft, který se dal nahrát do stávající jednotky. Ale u tý 1098 ta přívěra byla zavřená jenom než se ohřál motor, pak tobylo pořád otevřený a už se to nehýbalo. U Panigale se ta přívěra pořád hejbe, takže to bude asi trochu jinak. Zeptal bych se přímo u dealera nebo zkus pohledat na KAWA FORUM
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale 1299 přestavba na okruh
doucha píše: Nevím jak je to u kawy, předpokládám, že jsi to takhle už koupil. Já mám výfuk origo, ale když jsem dával na 1098 /2007/ termignoni, tak součástí toho kitu byla jiná řídící jednotka, která to servo přívěry vyřadila. Později byl už dostuný soft, který se dal nahrát do stávající jednotky. Ale u tý 1098 ta přívěra byla zavřená jenom než se ohřál motor, pak tobylo pořád otevřený a už se to nehýbalo. U Panigale se ta přívěra pořád hejbe, takže to bude asi trochu jinak. Zeptal bych se přímo u dealera nebo zkus pohledat na KAWA FORUM
jj koupil - jde mi jen o to aby nějak netrpěl motor (chudá směs bo tak). Kawa to má tak, že na koncovce origo výfuku je ta přívěra - takže když vyměníš jen koncovku, tak musíč nějak vyřešit přívěru. svody jsou origo - mají záslepky.
Právě si myslím, že origo jednotka nejde přehrát
děkuji za radu - mrknu na to fórum
Naposledy editováno 28.04.2017 12:24:43
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale 1299 přestavba na okruh
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale 1299 přestavba na okruh
tuner28 píše: doucha> Čau, máš ještē ten manual ve slovenštinē.?. Vzal bych ho.
Jo mám, pošli mi adresu do PM pošlu ti to.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale 1299 přestavba na okruh
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale 1299 přestavba na okruh
tuner28 píše: doucha> Kolik za to budeš chtít. Pošli mi to na adresu Richard Pařízek, Na moráni 5371, 43001, Chomutov. Na dobírku, díky.
Já za to nic nechci, jenom poštovný. Chystám se teď na SK, takže někdy po neděli to pošlu.
Naposledy editováno 10.05.2017 20:53:46
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale 1299 přestavba na okruh
1 reakcí na tento příspěvek Ducati Panigale 1299 přestavba na okruh
mike.46 píše: My až zítra. Tak šťastnou cestu a ať to zítra dobře lítá
Díky
Tak můžu podat nějaký informace po prvních jízdách s úpravama, který jsem udělal během zimy.
Co se týká podvozku, je to trochu těžký srovnávat s tím origilnálním , protože jsem na motorce seděl naposled před půl rokem a to první ježdění je takový rozkoukávání a hlavně těžko porovnávat něco v rozmezí půl roku. Ale zdá se že hlavně zadní tlumič je dost změna k lepšímu, protože se mi v pátek už ve druhé jízdě podařilo zajet na SK osobák 2:22 . Opět mi nefunguje kontrola trakce a zadní guma měla to nejlepší už za sebou a přesto zadek krásně držel.
Největší pecka je chladič. Při teplotách v pátek přes 25st jsem držel teplotu vody na 82st! Chladí se to úžasně.
Objevila se malá netěsnost okolo čidla teploty vody. Ten "O" kroužek co byl v sadě dodané k chladičům asi není úplně správná tloušťka. Šlo to tam až moc snadno.
Takže až na pár drobností na který jsem si už u italských strojů zvykl je to paráda
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale 1299 přestavba na okruh
tuner28 píše: doucha> OK, budu to čekat-díky.
Dnes odesláno...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale 1299 přestavba na okruh
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale 1299 přestavba na okruh
tuner28 píše: doucha> Ahoj, tak dnes to dorazilo. Neplatil jsem nic, ani poštovný. Co jsem dlužnej.
V pohodě, jestli pojedeš v červnu do Mostu na Ducati den, tak vem ňáký pivko
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Typ Barvy Ducati 1199 Panigale, Ducati 1299 Panigale | suzu750 | 1 | 22.2.2020 v 15:35 Lam. |
Gumy Suzuki GSX-R 1000, Kawasaki ZX-10R Ninja, Honda CBR ... | upside | 15 | 6.5.2019 v 01:41 HAMLET |
Svolávačka pumpy Brembo PR16 Aprilia RSV4, KTM Duke 690 R, KTM 1290 Super Duke R,... | Beranidlo | 14 | 28.2.2018 v 15:46 PetrS |
Dynojet AutoTune AT-200 & AT-300 (k... Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Kawasaki ZX-10R Ni... | Hasha | 1 | 28.2.2017 v 14:58 Hasha |
Nová vs. ojetá? [1, 2] Ducati 1299 Panigale | TheRovy | 34 | 26.8.2016 v 10:08 MichalR66 |