globalmoto_duben_nolan





Téma: Rozvody
 
3.2.2016 v 12:36
Zdravím všechny,.

Mám dotaz. Uvažuju co všechno by bylo dobrý před nadcházející sezonou doladit.
Řešíte někdo rozvody? Výměna ? V manuálu neni ani ň o proměření opotřebení řetězu.
Vzhledem k tomu, že historie moto je neznámá tak jestli se rozvody řeší jako u aut ?
Jedná se o SV1000S 2003 a najeto má dle tach 24.000 a netuším jestli je ten nájezd reálný nebo spíš si někdo upravil km podle sebe.

Rád bych se podíval na ventilové vůle a při tom právě kouknul i na stav rozvodů ale nikde neni jasně psáno jak se dá opotřebení řetězu diagnostikovat, zda-li vůbec a podle poslechu je to dost nepřesný podle mého.

Díky předem za názory Kuba
Předchozí
1 2
Následující

Rozvody

16.5.2016 v 11:55 | Nahoru | #31
Vacoš> No motoservis a to jsem zkoušel poptat dva si jen za rozebrání a překontrolování řekl cca 2.000,-. Cena neobsahuje použitý materiál - těsnění případné podložky atd. čistě jen práce a to základní.

Tady i s použitým materiálem a sundáním vačky 2800,- a dodám, že jsem mašinu odevzdal ve čtvrtek a vyzvednul v pondělí po práci.

Rozvody

16.5.2016 v 17:11 | Nahoru | #32
tak drzim palec at je to co nejmene :)

Rozvody

2.3.2020 v 10:24 | Nahoru | #33
Navazuji kde jsem přestal
Loňskou sezonu se z motorky začal ozývat ,, šicí stroj,, Pouze po ohřátí a reagoval na otáčky. NO prostě mi to nedalo a musel jsem se přesvědčit sám o stavu vůlí. To, že se kvůli tomu musí rozebrat půlka motorky pominu. Akce samotná je na chvilku ale dost mě zarazily 2 věci.

1) ventilové vůle sice všechny v normě ale každá jinak - jako, že jedna miska 0,15 a druhá 0,20 podle měrek - objednal jsem si přesnější sadu měrek ale myslel jsem že by se měly pohybovat přibližně stejně dle opotřebení. resp na jedné vačce budou vůle podobnější.

2) a o dost horší věc je dost velký průvěs rozvodového řetězu na předním válci. Horní větev řetězu - pouze vodítko bez napínáku je dost volná což by dle mého určitě nemělo být. Zadní válec bez problému. Tak jsem vyndal napínák řetezu předního válce a překontroloval ho. Pohyb osy bez problému ráčna na tom funguje zajistění a uvolnění ve válci taky OK jen mi přijde, že neni schopen napnout řetěz více. Když jsem ho vyndaval z povoleného stavu tak měl ještě min 5 kliknutí ráčny mechanismu takže na konci není.

Dotaz zní jestli jste někdo něco podobného řešil? Počítám, že kdyby byly řetězy rozvodů KO tak asi oba najednou a ne jen jeden? Případně zkušenost s vadným napínákem?

Každá rada dobrá a Díky
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist