1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ebay (rovnovaha přední vidlice)
Katana píše: Neboj, když se u nás řekne severní čechy tak zas každej vidí cigány, maximálně uhlí a cigány, takže cigáne klidně doraz do ázie. Hele čti to po mě aspoň celý, píšu že nejsem nějakej extra češtinář. Jeden z vás napsal BIGKLUCI, já nevěděl co to je a tak jsem to dal do googlu a tímto s váma končím, vy mě chcete oprcat https://www.google....BpQQ_AUIBigB [/quote]
Ty si na to kápnul ale ještě před si chceme zatančit proto ten návod na ty taneční kreace
assassin píše: ja mamna skutru letmo chyceny predni kolo - samozrejme s brzdicem jen na te jedne strane a kdyz vezmu poradne za brzdu udela to rovnou kolecko na tu stranu s brzdou :) to da rozum, kdyz si tam clovek predstavi ty sily..
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ebay (rovnovaha přední vidlice)
assassin píše: ja mamna skutru letmo chyceny predni kolo - samozrejme s brzdicem jen na te jedne strane a kdyz vezmu poradne za brzdu udela to rovnou kolecko na tu stranu s brzdou :) to da rozum, kdyz si tam clovek predstavi ty sily..
Nechci se tě nijak dotknout ale neni to o tom jestli máš letmo uchyceny přední kolo ale o torzní pevnosti - pevnost v krutu, když budou ramena toho letmace poddimenzovany tak se to bude kroutit, každopádně právě proto se to u velkých motorek nepoužívá.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ebay (rovnovaha přední vidlice)
Katana píše: Nechci se tě nijak dotknout ale neni to o tom jestli máš letmo uchyceny přední kolo ale o torzní pevnosti - pevnost v krutu, když budou ramena toho letmace poddimenzovany tak se to bude kroutit, každopádně právě proto se to u velkých motorek nepoužívá.
Treba jako na GTS1000 ? Ja si myslim ze se to nepouziva z jineho duvodu...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ebay (rovnovaha přední vidlice)
Katana píše: Nechci se tě nijak dotknout ale neni to o tom jestli máš letmo uchyceny přední kolo ale o torzní pevnosti - pevnost v krutu, když budou ramena toho letmace poddimenzovany tak se to bude kroutit, každopádně právě proto se to u velkých motorek nepoužívá.
Hele a ty mas nejake vzdelani co se mechaniky - resp pruznosti pevnosti tyka? Jestli tima terminama ala krut operujes jen tak nebo o tom opravdu neco vis - ono u vidlice to bude slozene namahani a nejakej krut tam bude taky, ale podle me ne nejak zasadni
assassin píše: Hele a ty mas nejake vzdelani co se mechaniky - resp pruznosti pevnosti tyka? Jestli tima terminama ala krut operujes jen tak nebo o tom opravdu neco vis - ono u vidlice to bude slozene namahani a nejakej krut tam bude taky, ale podle me ne nejak zasadni
Ano, pár let to do mě hustily ve škole. Když budu brát že motorka má dva kotouče tak se síla brzdného účinku rozloží rovnoměrne do obou vidli, při jednom kotouči směruje síla do jedné vidle, pak se ta síla brzd. účinku samozřejmě přenáší do brejli, osy kola, krku řízení. Asi by bylo zajímavý spočítat jakou silou působí brzdic do vidlice ale bude to hodně když budu brát že motorka s jezcem bude mít třeba 300kg a to celé se přenáší přes kotouč poloměru 150mm +-1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ebay (rovnovaha přední vidlice)
assassin píše: Treba jako na GTS1000 ? Ja si myslim ze se to nepouziva z jineho duvodu...
U zadních vidlic závodních motorek od toho upustily z důvodu krutu, žádnej letmac nebyl lepší a lehčí než klasicka kyvka.Naposledy editováno 11.02.2016 14:08:01
Proč prostě nepřiznáš, že jsi napsal pičovinu a že jsi ujel...to bych byl ochotnej vzít a bylo by to slovo chlapa...ne mrdkoše, kterej bude tvrdit, že červená je zelená...koukal jsem na to, co jsi kde komu radil a jsou to všechno jen takový ty internetový moudra, nikde nic konkrétního, ale tématicky zasahuješ fakt širokej okruh problémů...bohužel takových mudrlantů přibývá..asi je to známka doby, že lidi přestávaj bejt šikovný...nicméně, držím ti palec, takovej tanečník v hovně se nepotkává každej den a myslím, že bys mohl v shitdance i soutěžit...určitě by ses dočvachtal vysoko...
Odpověz mi prosím na jednu jedinou otázku. Jsi tu registovanej jako firma. Co je náplní tvé činnosti a s čím obchoduješ? Tedy pokud na ni zvládneš smysluplně odpovědět..
2 reakcí na tento příspěvek Ebay (rovnovaha přední vidlice)
Zatím jsem od tebe neslyšel nic přínosnýho, převážně jen urážky, dedukce, moudra, vovloviny, takže ti smysluplně odpovídat nebudu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ebay (rovnovaha přední vidlice)
Katana píše: assassin je pro teba možná guru ale v tohle pravdu nemá, nebo to jen špatně pochopil, u motorky která má kotouč na jedné straně se bude při brždění vidlice nerovnoměrně zatěžovat a né málo, to mi řekni že je to tak nejasný??? Představ si v duchu co vše se děje při brždění a jaký síly kde působí, prosííím!!! Já snad spočítám jakou silou působí brzdič do vidlice ale myslím si že i tohle by bylo marný, ono by to chtělo celej rozbor sil který v tu dobu působí...... Takže marní jsou ti kteří s tím nesouhlasí. To cos napsal bohužel platí pro tebe: bohužel takových mudrlantů přibývá..asi je to známka doby, že lidi přestávaj bejt šikovný...nicméně, držím ti palec, takovej tanečník v hovně se nepotkává každej den a myslím, že bys mohl v shitdance i soutěžit...určitě by ses dočvachtal vysoko...
Zatím jsem od tebe neslyšel nic přínosnýho, převážně jen urážky, dedukce, moudra, vovloviny, takže ti smysluplně odpovídat nebudu.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ebay (rovnovaha přední vidlice)
Rebel83 píše: když už jsi takovej guru. Vysvětli mi jak se to chová u novodobých krosek Kawasaki KX s jedním kotoučem na předku a s jednou vidlí pro tlumení a druhou pro odskok. Tam to musí bej v rici komplet ne?
Není to o tom že jedna vidle má pajšl takovej a druhá jinej, máš tam USD vidle a hodně silnou osu kola tam je tuhost úplně jiná.Katana píše: assassin je pro teba možná guru ale v tohle pravdu nemá, nebo to jen špatně pochopil, u motorky která má kotouč na jedné straně se bude při brždění vidlice nerovnoměrně zatěžovat a né málo, to mi řekni že je to tak nejasný??? Představ si v duchu co vše se děje při brždění a jaký síly kde působí, prosííím!!! Já snad spočítám jakou silou působí brzdič do vidlice ale myslím si že i tohle by bylo marný, ono by to chtělo celej rozbor sil který v tu dobu působí...... Takže marní jsou ti kteří s tím nesouhlasí. To cos napsal bohužel platí pro tebe: bohužel takových mudrlantů přibývá..asi je to známka doby, že lidi přestávaj bejt šikovný...nicméně, držím ti palec, takovej tanečník v hovně se nepotkává každej den a myslím, že bys mohl v shitdance i soutěžit...určitě by ses dočvachtal vysoko...
Zatím jsem od tebe neslyšel nic přínosnýho, převážně jen urážky, dedukce, moudra, vovloviny, takže ti smysluplně odpovídat nebudu.
Ja nemam pravdu? Precti si svuj prvni prispevek kterym si to spustil a tech spoustu nepresnosti o kterejch tu pises. Ja nerozporuju to ze brzdic vnasi do vidlice silu - ale to ze nekde pusobi sila a to ze motorka zatoci je trosku rozdil - on na pist taky pusobi sila, treba i velka a znamena to ze po zapaleni smesi motorka zatoci?
Predstav si jaky sily pusobi - treba si to i nakresli a rekni jak to teda je :) silu jako vnasi brzdic do vidlice spocte kazdej trouba behem par minu z hlavy, na tom neni nic slozityho - otazka je jestli existence tehle sily znamena ze motorka zatoci :)
Pokud vidlice bigu po zabrzdeni zatoci a je to diky existenci sil co tam proste jsou - musi zatocit stejne kazda motorka co ma brzdu na jedne strane - jen umerne tomu jak ma tuhou vidlici - tzn pokud ma dvakrat pevnejsi vidlici - tzn prurezovej modul, nebo jak? Tak zatoci taky, jen o polovinu min?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ebay (rovnovaha přední vidlice)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ebay (rovnovaha přední vidlice)
Katana píše: Není to o tom že jedna vidle má pajšl takovej a druhá jinej, máš tam USD vidle a hodně silnou osu kola tam je tuhost úplně jiná.
Takze zataci taky, ale min - umerne te uplne jine tuhosti? Me by zajimala ta "tuhost" jak je u ktere vidlice velka a proc tomu tak je? Treba ty usd vidlice proti te vidlici z biga vubec nemaj tu vyztuhu - takze to ze se o neco zvetsil prumer vyrovna ten rozdil?
Ta plechova vyztuha ma takovou "tuhost" ze zabrani tomu krouceni?
Jo a jen takova kontrolni, na kterou stranu ten big bez vyztuhy pri zabrzdeni zatoci?
1100Virago píše: Jojo, tady je jedna upuštěná závodní motorka pro sezónu 2016:
Měl bys jít do Ducati vyučovat jak to dělají blbě
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ebay (rovnovaha přední vidlice)
Naposledy editováno 11.02.2016 19:16:17
1 reakcí na tento příspěvek Ebay (rovnovaha přední vidlice)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ebay (rovnovaha přední vidlice)
hrochino píše: chělo by to Bořiče mýtů
a nebo Chocholouška1 reakcí na tento příspěvek Ebay (rovnovaha přední vidlice)
Big měl snahu stočit se doprava bez výztuhy (nepíšu nic o tom že by vykroužil ostrou pravou!!! ale bylo to nepříjemný)
tohle ani neí v prdeli,to je metr za prdelí,prostě jen napiš,já jsem se splet.
Naposledy editováno 11.02.2016 19:48:37
VlaHa píše: jestli že to zatočilo,tak to určitě nebylo vidlema ale tuhostí ráfku,třeba volný dráty,prostě gumovej ráfek,jinak to není možný,kolo, ten disk ten ráfek, když neuhne tak to nemúže nikam táhnout a ani tak,to by radši šmajdal,a už vúbec nechápu proč se big točil do prava když má kotouč v levo,sakra ty jseš blbec,a to jsem si X krát řek,nebuď sprostý na toho chlapce, jo a žilka mi nepraská ,vosle
Big měl snahu stočit se doprava bez výztuhy (nepíšu nic o tom že by vykroužil ostrou pravou!!! ale bylo to nepříjemný)
tohle ani neí v prdeli,to je metr za prdelí,prostě jen napiš,já jsem se splet.
Naposledy editováno 11.02.2016 19:55:00
Naposledy editováno 11.02.2016 20:10:57
1 reakcí na tento příspěvek Ebay (rovnovaha přední vidlice)
Naposledy editováno 11.02.2016 20:19:54
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ebay (rovnovaha přední vidlice)
VlaHa píše: no a BIG tam má místo hřídele vařenou špagetu,ser na to a dávej 15 stupňú kontra
Oproti současným motorkám tam má big opravdu vařenou špagetu....