globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Příhřev motoru 220V
27.1.2016 v 08:53
Ahoj.
Zima v plném proudu, motorka spinká v garáži, vymýšlím blbosti. Montoval jste si někdo na motorku příhřev na chladící směs nebo na olej na 220V? Jezdím brzo ráno do práce a nevím jak dlouhou vydrží skorotchýně ranní zahřívání na sytič. A to nemám žádný laďák, normální sériový lauf. Stěhování je v plánu až na další pětiletku, tak chci eliminovat většinu případných třecích ploch Díky za tipy.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Příhřev motoru 220V

27.1.2016 v 09:30 | Nahoru | #1

ja1 píše: tchyni je potřeba trénovat už od počátku..pak už bude pozdě


Dobře udržovaná tchyně chytne na první našlápnutí! Pak je ovšem záhodno ji vhodně vedenou konverzací postupně zahřívat na provozní teplotu. Hlavně ji po ránu za studena nevytoč hned do červenýho - přece jen to bude už starší model, taky by se mohla kousnout...
Ohřívací tělísko na 220 - obávám se, že na mašině nakonec nebude kam to dát, ono se to nezdá, ale zas tak skladný to není. I na osobáku jsem měl problém to nabastlit tak, aby se to vešlo a fungovalo - musí se vytvořit okruh, kde to běhá samotíží, takže tělísko musí být co nejníž - pokud nechceš kupovat nějakou sadu, kde je ještě extra oběhový čerpadýlko, což je už pěkná pálka.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Příhřev motoru 220V

27.1.2016 v 09:34 | Nahoru | #2
charlie.vtx1800>
http://www.aliexpres...d9-a0ad-7181d790de41

Defa nebo Webasto asi ne. Našel jsem tohleto. V nejhorším bych to nabastlil do plechovky.

(reakce na) Příhřev motoru 220V

27.1.2016 v 10:50 | Nahoru | #3

charlie.vtx1800 píše: ...musí se vytvořit okruh, kde to běhá samotíží, takže tělísko musí být co nejníž - pokud nechceš kupovat nějakou sadu, kde je ještě extra oběhový čerpadýlko, což je už pěkná pálka.



Nemusí tomu tak být vždy, OWL-1 DA má čerpadlo v sobě a je to kompaktní prcek, zde osobní zkušenost na Puntu 55SX. Samotíže nemám rád právě proto, že málokde jde kloudně vyřešit spády tak, aby to spolehlivě proudilo. Ale cpát tohle na motorku, kor na Afriku, mně přijde zbytečné, navíc by se stejně musel motor nechat chvíli brblat, aby se jakžtakž natemperoval olej. Lepší je zahřát pár minut na sytič a prvních několik km jet klidně, na málo plynu, jak už tu zaznělo.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Vyplatí se kupovat Hondu AT xrv 750... Honda XRV 750 Africa Twin Kadlina 16 4.4.2024 v 21:40 Anti
Honda customs Honda XRV 750 Africa Twin, Honda CB 1000R, Honda CB ... TomasNBK 0 8.3.2024 v 22:47 TomasNBK
Nejnižší cesťák Poraďte Honda XRV 750 Africa Twin, BMW F 650 GS, Honda XRV 6... RockStar1666 20 12.1.2024 v 11:08 docent
RD04 vs. RD07 Honda XRV 750 Africa Twin ErlSinkler 8 28.11.2023 v 13:44 vilemx
Africa XRV hřídel převodovky [1, 2] Honda XRV 750 Africa Twin smuherr 36 30.9.2023 v 10:40 smuherr


TOPlist