globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
 
22.1.2016 v 14:19
Caute jakou máte zkušenost s STK 2016 zajimají me předělané motocykly typu street, caferacer atd. Pry delaji problémy i kvuli laufum. Prosli jste. Ja delal v roce 2015, technik se podival jestli sviti, stav gum, a technicka byla hotova.http://auto.idnes.cz/prisnejsi-kontroly-stk-v-praxi-d33-/automoto.aspx?c=A160119_223823_automoto_hig

Naposledy editováno 22.01.2016 14:25:12

3 reakcí na tento příspěvek STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti

30.10.2016 v 10:34 | Nahoru | #1
Řídítka technici měřili od okraje trampáckých krytů k okraji a to činí 95 cm, taky jsou o cca 10cm vyšší oproti standartu, ale to je nezajímalo, zajímal je ten štít, že nemá E s číslem a že moto má mít na výšku 116cm a ne 140 i se štítem. No jo mám, skoro 2m, tak štít mám po ramena a řídítka jsem měl tak, abych se na jawě nehrbil a sedím v polovině sedla.
Řídítka měním za užší z Trampa a po přečtení nějaké směrnice jsem se dočetl, že s kuframa na STK nee, ale držáky pokud budou origo Jawa, tak ano, jsou brány jako příslušenství. Jenže já mám držáky i s kufry od pana Hlásného z mototechnik.cz a ty nejsou originál, byť jsou bytelné z plného materiálu, takže už jsou dole. Zpátky tam jsou původní padáky. Teď budu dodělávat komponenty na řídítka a zkusím tam dát ten štít, ale už tam nepůjde tak dobře napasovat jako s těmi vysokými řídítky a když budou na STK krafat, tak ho tam za pomoci 4 imbusů sundám a snad projdu. Pak budu shánět originál držáky. Na stk, ale už pojedu na vozíku, technická mi propadla. To je tak, když se věci nechávají na poslední chvíli.

Naposledy editováno 30.10.2016 10:38:56

(reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti

30.10.2016 v 10:45 | Nahoru | #2
Jimmy.> myslím že toho děláš víc, než je zdrávo.Tady máš návod na držáky kufrů.

(reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti

30.10.2016 v 10:55 | Nahoru | #3
Jimmy.> Věci sundavací a zastamdací zbytečně provokují techniky, kteří po vydání Duškovy publikace nevědí čí jsou, jinak, pokud vím, vozidlo musí být provozováno ve stavu, v jakém bylo homologováno pro silniční provoz, takže přeloženo do češtiny, jelikož a protože se zákon, vyhlášky a prováděcí směrnice od sebe liší, nebo dokonce jdou proti sobě, přistavit vozidlo k STK ve stavu co nejvíce podobnému původnímu je ta nejmenší práce, kterou můžeš pro červenou nálepku udělat... Taky jsem sundaval...

(reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti

31.10.2016 v 01:11 | Nahoru | #4

Jimmy. píše: zajímal je ten štít, že nemá E s číslem a že moto má mít na výšku 116cm a ne 140 i se štítem.



vyska(rozmery obecne) bude problem, ale hledat jakykoliv E na motorce vyrobeny a uvedeny do provozu pred 2001, je nesmysl...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist