globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
 
22.1.2016 v 14:19
Caute jakou máte zkušenost s STK 2016 zajimají me předělané motocykly typu street, caferacer atd. Pry delaji problémy i kvuli laufum. Prosli jste. Ja delal v roce 2015, technik se podival jestli sviti, stav gum, a technicka byla hotova.http://auto.idnes.cz/prisnejsi-kontroly-stk-v-praxi-d33-/automoto.aspx?c=A160119_223823_automoto_hig

Naposledy editováno 22.01.2016 14:25:12

4 reakcí na tento příspěvek STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti

29.10.2016 v 13:25 | Nahoru | #1
ahoj,
byl jsem před několika dny na stk v kuřimi a neprošel jsem s mou upravenou jawa 639, ani jí nefotili, že prý to nemá smysl, ať si jí napřed dám do kupy, to jest tak, jak sjela z výrobního pásu. A co jim vadilo? Všechno. Byli dva, jeden diktoval rozměry a druhý metrem přeměřoval. Vadil jim štít givi, kufry a držáky kufrů, širší řídítka - širší kvůli chráničům ruk z jawa tramp a vyhřívaným heftům. Chtěli normu na vše, bohužel na štítu givi je jen v oválku reset 31 a to nevím co to značí. Zadní blikny umístěné kvůli kufrům jinak (na fotce jsou ještě na origo trubkách.Nyní na těsno jen k držáku kufrů-aby tak netrčely). Kufry jsou Amati Kraslice, které se pro Jawu vyráběly v 90 tých letech, tak kde bych tu normu vzal. Zbalil jsem lováče a papíry a jel pryč. Nyní jsem ve stavu propadlé stk a pokusím se moto zlegalizovat přes dopravní úřad jako přestavbu. Mám potvrzení z jawy s VIN tohoto motocyklu, ale není v OTP, tak je to na stk nezajímalo. Když to nepůjde, sundám kufry a štít a pojedu to zkusit jinam. Naděje umírá poslední





Naposledy editováno 29.10.2016 13:34:22

(reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti

29.10.2016 v 14:30 | Nahoru | #2
Jimmy.> Mě osobně by zajímal vliv těch doplňků na bezpečnost provozu.Jen buzerace,nic jiného...

(reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti

29.10.2016 v 15:57 | Nahoru | #3

Jimmy. píše: ahoj,
byl jsem před několika dny na stk v kuřimi a neprošel jsem s mou upravenou jawa 639, ani jí nefotili, že prý to nemá smysl, ať si jí napřed dám do kupy, to jest tak, jak sjela z výrobního pásu. A co jim vadilo? Všechno. Byli dva, jeden diktoval rozměry a druhý metrem přeměřoval. Vadil jim štít givi, kufry a držáky kufrů, širší řídítka - širší kvůli chráničům ruk z jawa tramp a vyhřívaným heftům. Chtěli normu na vše, bohužel na štítu givi je jen v oválku reset 31 a to nevím co to značí. Zadní blikny umístěné kvůli kufrům jinak (na fotce jsou ještě na origo trubkách.Nyní na těsno jen k držáku kufrů-aby tak netrčely). Kufry jsou Amati Kraslice, které se pro Jawu vyráběly v 90 tých letech, tak kde bych tu normu vzal. Zbalil jsem lováče a papíry a jel pryč. Nyní jsem ve stavu propadlé stk a pokusím se moto zlegalizovat přes dopravní úřad jako přestavbu. Mám potvrzení z jawy s VIN tohoto motocyklu, ale není v OTP, tak je to na stk nezajímalo. Když to nepůjde, sundám kufry a štít a pojedu to zkusit jinam. Naděje umírá poslední



pokud jsi nic neplatil,tak jako bys tam nebyl. tohle všude jinde normálně projde.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti

29.10.2016 v 18:20 | Nahoru | #4
Jimmy.> zkus v Brně na vídenské STK tam je borec v pohodě

(reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti

30.10.2016 v 03:40 | Nahoru | #5
Jimmy.> To je fakt k placi, co to v te Kurimi jsou za ocasy. Jed jinam, kde je nekdo normalni.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist