globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
 
22.1.2016 v 14:19
Caute jakou máte zkušenost s STK 2016 zajimají me předělané motocykly typu street, caferacer atd. Pry delaji problémy i kvuli laufum. Prosli jste. Ja delal v roce 2015, technik se podival jestli sviti, stav gum, a technicka byla hotova.http://auto.idnes.cz/prisnejsi-kontroly-stk-v-praxi-d33-/automoto.aspx?c=A160119_223823_automoto_hig

Naposledy editováno 22.01.2016 14:25:12

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti

13.4.2016 v 13:22 | Nahoru | #1

PetrL3 píše: U výfuků bude problém s tím, že sice může mít homologaci, ale pokud bude mít vyšší hlučnost než je zapsaná v TP (což laďáky mají snad prakticky vždy), stejně nesplňuje podmínky pro schválení STK.

K blinkrům: Tak nechoďme do extrémů. Myslíš, že tě nemůžou vyrazit za to, že původní místo pro blinkry na autě vyvaříš, a znova uděláš otvory a dáš tam blinkry z jiného auta, které tam po tvojí klempířině perfektně budou pasovat? Já tvrdím, že i když to bude bez hran, perfektně řemeslně zpracováno, tak je otázka času, kdy tě z některé STK vyrazí, i když tam budou blinkry s "E" ale jiného vozu.



Proto maj laďáky db-killer aby tu hlučnost splňovaly.... a proto je všichni vyndávaj....

A zrovna ten tvůj případ se mi jako extrémní zdá. :D Na motorce jsem ještě vyvařené místo po blinkrech nezažil. :D Zrovna u motorek bych tyhle možné imaginární extrémy s auty nepoužíval. Přece jen se zde bavíme o motorkách.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti

13.4.2016 v 13:27 | Nahoru | #2
Petr_Ajs> Ono de o to, že u aut si to výrobci nechávají homologovat jako součást auta , respektive při té homolgaci koperuje například hella bosch a jiní a ve výsledku je homologace pro konkrétní auto. Teoreticky by si mohli vyřídit homologaci jako "světlo pro kategorii vozidel blabla" jenomže kdo by to pak kupoval ? Nějaký děda na traktor? Asi těžko.. U výrobců moto bižuterie je to jak už sem psal jinak.. výrobci blinkrů vyrobí zhomologují a posléze výrobci motorek zhomologují už s daným blinkrem s tím že POUZE musí doložit že ten daný blinkr má homologaci/ prohlášení o shodě s danými zákony a padla..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti

13.4.2016 v 13:31 | Nahoru | #3

Petr_Ajs píše: Proto maj laďáky db-killer aby tu hlučnost splňovaly.... a proto je všichni vyndávaj....

A zrovna ten tvůj případ se mi jako extrémní zdá. :D Na motorce jsem ještě vyvařené místo po blinkrech nezažil. :D Zrovna u motorek bych tyhle možné imaginární extrémy s auty nepoužíval. Přece jen se zde bavíme o motorkách.



To sem napsal schválně, abych vyloučil argumenty typu "budou tam ostré hrany kvůli jinému tvaru blinkru". Jakože se nemusí jednat o extrém LIAZ-fabie.
A jinak podle mě snad není rozdíl, jestli se nahrazujou blinkry na moto nebo na autě. Vyplývá z něčeho, že pro auta platí jiná pravidla pro záměnu dílů než pro moto?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist