Naposledy editováno 22.01.2016 14:25:12
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
PetrL3 píše: U výfuků bude problém s tím, že sice může mít homologaci, ale pokud bude mít vyšší hlučnost než je zapsaná v TP (což laďáky mají snad prakticky vždy), stejně nesplňuje podmínky pro schválení STK.
K blinkrům: Tak nechoďme do extrémů. Myslíš, že tě nemůžou vyrazit za to, že původní místo pro blinkry na autě vyvaříš, a znova uděláš otvory a dáš tam blinkry z jiného auta, které tam po tvojí klempířině perfektně budou pasovat? Já tvrdím, že i když to bude bez hran, perfektně řemeslně zpracováno, tak je otázka času, kdy tě z některé STK vyrazí, i když tam budou blinkry s "E" ale jiného vozu.
Proto maj laďáky db-killer aby tu hlučnost splňovaly.... a proto je všichni vyndávaj....
A zrovna ten tvůj případ se mi jako extrémní zdá. :D Na motorce jsem ještě vyvařené místo po blinkrech nezažil. :D Zrovna u motorek bych tyhle možné imaginární extrémy s auty nepoužíval. Přece jen se zde bavíme o motorkách.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
Petr_Ajs píše: Proto maj laďáky db-killer aby tu hlučnost splňovaly.... a proto je všichni vyndávaj....
A zrovna ten tvůj případ se mi jako extrémní zdá. :D Na motorce jsem ještě vyvařené místo po blinkrech nezažil. :D Zrovna u motorek bych tyhle možné imaginární extrémy s auty nepoužíval. Přece jen se zde bavíme o motorkách.
To sem napsal schválně, abych vyloučil argumenty typu "budou tam ostré hrany kvůli jinému tvaru blinkru". Jakože se nemusí jednat o extrém LIAZ-fabie.
A jinak podle mě snad není rozdíl, jestli se nahrazujou blinkry na moto nebo na autě. Vyplývá z něčeho, že pro auta platí jiná pravidla pro záměnu dílů než pro moto?