globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
 
22.1.2016 v 14:19
Caute jakou máte zkušenost s STK 2016 zajimají me předělané motocykly typu street, caferacer atd. Pry delaji problémy i kvuli laufum. Prosli jste. Ja delal v roce 2015, technik se podival jestli sviti, stav gum, a technicka byla hotova.http://auto.idnes.cz/prisnejsi-kontroly-stk-v-praxi-d33-/automoto.aspx?c=A160119_223823_automoto_hig

Naposledy editováno 22.01.2016 14:25:12

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti

13.4.2016 v 13:10 | Nahoru | #1

PetrL3 píše: Pokud by byla pravda to, co tu píšete, tak by se nemělo stát, že kluka technik vyrazí z STK kvůli LED blinkrům které mají sice homologaci, ale nejsou takto vybavené od výrobce.

Taky se nechci dohadovat, jenže právě to se děje. Někdo to tu psal a už to tu bylo i před "zpřísněním" v jiném vlákně.

Jekože sice to má "E", ale to neznamená, že to je legální na jakékoliv motorce. Zrovnatak si nemůžeš odmontovat světlo z BMW a dát sio ho na škodovku, i když bude mít "E".



Tak jasně, že musí splňovat i další podmínky. Pokud si na motorce vyměním blinkry za homologované univerzály určené pro motorky, tak bych to nesrovnával s tím, když někdo mění svítilnu z LIAZky a snaží se ji narvat do FABIE. Stejně tak třeba výfuk... asi je rozdíl si dát na mášu homologovaného Akrapa a rvát tam výfuk z traktoru, přesto, že má Éčko... Prostě asi nějaká logika v těch předpisech a vyhláškách bude.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti

13.4.2016 v 13:13 | Nahoru | #2
Petr_Ajs> Výfuky se homlogují zpravidla na konkrétní stroj, proto si nikdo ty homologace moc nechce dělat - z malovýrobců. Sou i tací malovýrobci, kteří si zaplatí den měření a projedou tam co nejvíc motorek jaké poshánejí a mají to "za jedny peníze". možností je vícero.

Naposledy editováno 13.04.2016 13:14:24

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti

13.4.2016 v 13:18 | Nahoru | #3

Petr_Ajs píše: Tak jasně, že musí splňovat i další podmínky. Pokud si na motorce vyměním blinkry za homologované univerzály určené pro motorky, tak bych to nesrovnával s tím, když někdo mění svítilnu z LIAZky a snaží se ji narvat do FABIE. Stejně tak třeba výfuk... asi je rozdíl si dát na mášu homologovaného Akrapa a rvát tam výfuk z traktoru, přesto, že má Éčko... Prostě asi nějaká logika v těch předpisech a vyhláškách bude.



U výfuků bude problém s tím, že sice může mít homologaci, ale pokud bude mít vyšší hlučnost než je zapsaná v TP (což laďáky mají snad prakticky vždy), stejně nesplňuje podmínky pro schválení STK.

K blinkrům: Tak nechoďme do extrémů. Myslíš, že tě nemůžou vyrazit za to, že původní místo pro blinkry na autě vyvaříš, a znova uděláš otvory a dáš tam blinkry z jiného auta, které tam po tvojí klempířině perfektně budou pasovat? Já tvrdím, že i když to bude bez hran, perfektně řemeslně zpracováno, tak je otázka času, kdy tě z některé STK vyrazí, i když tam budou blinkry s "E" ale jiného vozu.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist