Naposledy editováno 22.01.2016 14:25:12
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
To, co mi vadilo a vadí nejvíc, je výfuk - měl a má e-čka, tak o co jde? A stupačky? Ani na originálech e-čka nejsou, vadilo, že nejsou sklápěcí - a tady jsme u té legislativy. Kde je napsáno, že stupačky musí být sklápěcí? A co skůtry a spousty chopperů s "plotnami" v roli stupaček? A prý že mi pevná stupačka propíchne nohu, takže je to nebezpečné - atd. atp. Ale ono jde také o to, že sbk-čka, co tam mám (tedy měl jsem) posouvaly polohu nohy více dozadu - a to mi naprosto vyhovovalo, posez byl velmi pohodlný.
Jediná úprava, která nevadila, byly padákové "hříbky".
A spousta řečí kvůli blinkrům - že prý je "svítivá plocha moc malá", že veškeré LED jsou na nic (následně dodáno "tedy pokud je nedělá originální výrobce").
Vyskakovat/stěžovat si nebo ne - to je otázka. Teď mám protokol se spoustou závad, který každá STK má k dispozici - a bude muset prohlásit, že jsem je odstranil. Takže je prostě odstranit musím. U Hondy MCH Praha mi nabídli, že mi podle VINu dají potvrzení, že tam žádné přední odrazky nebyly. DK Racing, jako dovozce Akrapoviče mi sdělil, že EC homologace pro daný typ motorky je k dispozici - tak to prostě zkusím podruhé s tím, že opravím/uvedu do původního stavu zadek a stupačky a vyzbrojím se všemi dostupnými certifikáty (nikdy předtím jsem je nepotřeboval - na stejné STK jim na podzim nevadily ani Termixy ani pevné stupačky) a uvidím, co se stane.