Naposledy editováno 22.01.2016 14:25:12
1 reakcí na tento příspěvek STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
PEPAFJR píše: Takže na STK stála fronta asi 18 automobilů, všechny předjíždím a stavím motorku vedle prvního auta a jdu zaplatit. Cena přesně 500 Kč. Jen dojdu k motorce, vychází technik, bere první auto a mně říká, potom jedeš Ty. Za pět minut vjíždím dovnitř, následuje focení VIN a štítku a tachometru + dvě celková fota motorky, kontrola světel a blinkrů a rozměru pneu. Přesně za dvacet minut odjíždím. Přičemž všechny auta stojí pořád ve frontě.
Neměl jsem homologované výfuky, světla, tachometr jsem před odjezdem přepnul a vynuloval, takže na foto je 21 km. Jo a měl jsem všechny tři kufry.
Technika jsem viděl prvně v životě a úplatek nedostal.
já byl včera-podobná situace fotek 5ks(vin,štítek.tachometr,moto ze předu a ze zadu) kontrola světel a pneu cena 400 Kč.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
rancher píše: Co je to za bordel? VMP si mě dal do blokace a já jeho příspěvky normálně vidím, skandál...
???
Do blokace si dáváš toho, jehož kecy nechceš číst, takže když mu budeš psát, on ti neodpoví, proto si dávám o ignoru ty, co si tam dali mě-abych jim nepsal, když to stejně nevidí. Stejně o moc nepřijdu, jsou to většinou kokoti typu Petr Ajs
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
fockewulf píše: ???
Do blokace si dáváš toho, jehož kecy nechceš číst, takže když mu budeš psát, on ti neodpoví, proto si dávám o ignoru ty, co si tam dali mě-abych jim nepsal, když to stejně nevidí. Stejně o moc nepřijdu, jsou to většinou kokoti typu Petr Ajs
Pokud je někdo necituje, pak to vidíš taky
PEPAFJR píše: Jsou tam originální, ale není na nich vůbec nic napsáno či vyznačeno. Prostě nic.
v tom pripade zalezi na roku vyroby. Do urciteho roku vyroby zadna homologace neni potreba. Teprve potom se zacaly utahovat dobroserske srouby.1 reakcí na tento příspěvek STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
D-fens> I když to není úplně můj šálek kávy - motorka je prostě nádherná!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
Navíc k tomu budeš potřebovat právníka, který bude stát mnohem víc, než nová motorka (ať už jakákoli). Navíc technik STK hravě prokáže, že postupoval podle pravidel.
Pepa Sršeň nám vtlouká do hlavy, že motorka se řidítkama neřídí, že jde o přenášení težiště, ale klacky musíme mít originál.......................................prostě to zjednoduším - s bezpečností to má společného mnohem méně, než s buzerováním a taháním peněz z lidí. Opět se potvrzuje, že úředník si hraje na všeználka a z praxe ví akorát to, že motorka dělá větší kravál než auto a že díky stavu, že je to pro mnoho lidí pouze koníček, tak jsou schopni obětovat více peněz než třeba autaři, pro které je dnes auto nutností. Tak to zkusíme, když to projde a motorkáři budou platit, úředníček bude pochválen.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
BeauFexte píše: Petr_Ajs> To je pravda, stejně jako mohou uznat obutí, které není v TP - potože to se nefotí a na fotkách to poznat není. Ale ta základní chyba není v technicích STK, ale v systému, který jim předepisuje dělat to, co dělají.
Souhlas samozřejmě... ale mě jako jednotlivce prioritně zajímá, abych prošel STK a až následně, že systém stojí za hovno.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
BeauFexte píše: Darmah> Krásně se to čte, ale je s tím spojena řada problémů. Šikana jako trestný čin je dost sporná, pro zaměstnance deklarovat ušlý zisk je velmi obtížné, zejména pokud si (vzhledem k čekacím dobám) vezme půl dne dovolené. A tu si bere dobrovolně, nikdo ho k tomu nenutí.
Navíc k tomu budeš potřebovat právníka, který bude stát mnohem víc, než nová motorka (ať už jakákoli). Navíc technik STK hravě prokáže, že postupoval podle pravidel.
Ušlý zisk a finanční náklady není problém doložit ani u zaměstnanců.
Právníka ve finále zaplatí technik STK protože to prohraje.
Jak může postupovat podle pravidel, když nepustí origo motorku z výroby ? To je jako víc, než ústav motorových vozidel co tu motorku schvaloval pro provoz na pozemních komunikacích ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
Souhlasím s tím, že nějaká regulace skrz díly na vozidla být musí, aby si tak každej nenabastlil rouru z kamen, ale kurva čeho je moc...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
Petr_Ajs píše: Souhlas samozřejmě... ale mě jako jednotlivce prioritně zajímá, abych prošel STK a až následně, že systém stojí za hovno.
Jenže projít STK je jen krátkodobá útěcha. Je hezký, že si přehážeš (pokud máš) před STK díly na origo, jenže pořád to neřeší, že tě může zastavit kdykoliv PČR a sejmout tě.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
Flat_Eric>
Ano, opět souhlasím... ale systém tak rychle nezměníš... je sezóna, chci jezdit... A opravdu se nebojím, že motorka viz. výše by měla problém na ulici s PČR.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
Petr_Ajs píše: BeauFexte>
Flat_Eric>
Ano, opět souhlasím... ale systém tak rychle nezměníš... je sezóna, chci jezdit... A opravdu se nebojím, že motorka viz. výše by měla problém na ulici s PČR.
Obávám se, že za současného přístupu lidí k volbám se systém nezmění ani pomalu. Tedy ne k lepšímu.