globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Příprava ER5 na delší výlet
17.1.2016 v 11:24
Čau všichni plánuju cestu po ČR jakoby kolem dokola po nejzajímavějších místech. Je to taková startovací cesta aby jsme zjistily jestli spolu s kámošema vůbec vydržíme a jestli nás .Takže nemáte někdo zkušenosti s Heidenau vzorek K66 ? Teď mám na ER5ce normální gt 501 a když vyjedu na prašnou cestu (na koupačku ,na ryby nebo mě tam zavede toulavá což je taky dost často) a tahle cesta už podle první osnovy bude dost proložená šotolinou takže chci něco co mě aspoň trošku podrží. taky nemáte někdo zkušenosti s takovýma taškama http://www.motokufr...ny-Bocni-Kappa-LH202 ? A co na moto zkontrolovat nebo spíš na co se zaměřit a co sebou (opravná sada na pneu a lanka je jasná věc).

1 reakcí na tento příspěvek Příprava ER5 na delší výlet

20.1.2016 v 15:00 | Nahoru | #1
fidlimydli >

4. Tahle lamelovaná K66 bude za tepla na asfaltě taková žvýkačka, že budeš rád, když ti po pár tisících km zmizí a vrátíš se zpět k silniční.



Na zadnim kole nalozeny motorky asi jo, ale na prednim to nehrozi - tu K66 totiz delaji krome bezne a zimni varianty jeste v provedeni pro okruh a to se ma stejnou smes, jako ta zimni. Pokud nebudes mit tendence stavet motorku na predni kolo, nepoznas rozdil mezi beznou silnicni a touhle zimni. A mimo asfalt se ten hrubsi vzorek hodi.

Ted uz si z hlavy fakt nevzpomenu, kolik jsem toho s tou K66 snow nalital, muzu se doma podivat do archivu, ale tipuju ze mela najezd kolem deseti tisicema.

Vono totiz, ty zimni mikrolamely jsou jen ve stredni casti gumy (na snehu to nikdo klopit nebude), takze v naklonu se to chova uplne stejne, jako jakakoliv jina guma s mekci smesi => drzi jak pribita.

Naposledy editováno 20.01.2016 15:02:48

(reakce na) Příprava ER5 na delší výlet

20.1.2016 v 15:35 | Nahoru | #2
Sim> Já jsem viděl lamely po celé šířce, ale teď jsem si všiml, že je to scooter verze a dělají ji i bez lamel, tak snad to nebude tak horké.
Avon vydržel 8000km a ještě něco málo zbylo. Těch 10 by na dráty asi dala, ale každý segment vzorku byl sjetý šikmo od žvýkání se v zatáčkách a akcelerace.
Za mne ale pořád v terénu přínos v podstatě nula, zvlášť na těch pár km co tam s tím obrazím a po přezutí zpět na silničky úplně jiná motorka.

Edit: Tu přední Distanzu mám vyzutou s 70% vzorku a pokud ji někdo chce, tak mu ji klidně za 500 střelím.

Naposledy editováno 20.01.2016 15:41:49
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kawasaki ER5 Kawasaki ER 5 Pavel500 13 26.4.2024 v 04:32 Ubrus1
Motorka A2 35kw pro trpaslíka Suzuki GS 500E, Honda CB 500, Kawasaki GPZ 500, Kawa... sasasasa 29 25.3.2024 v 17:59 mRKEF
Karbce Kawasaki ER 5 ostrava 1 10.3.2024 v 16:53 ja1
Kde brát náhradní díly Kawasaki ER 5 kastanbabeťťák 4 8.2.2024 v 12:45 Pedl
Nefunkční tachometr Kawasaki ER 5 XkovixCZ 3 6.10.2023 v 19:22 Ozzy_


TOPlist