Na přiložené fotce jsou nějáké díly co už mám opravené. Začaly chytat lišku tak jsem je dal do základu - Epolex šedá epoxidová základovka.
Postup byl: tmelení vyklepaných ďolíků - první základ - lehké přebroušení a další tmelení a druhej základ. Už mám namíchané vrchní pololesklé epoxidy (namíchané odstíny čili ne s tužidlem), ale podle studia internetu jsem se dočetl, že bych měl všecko ještě pod vodou obrousit 800-1000kou. Chci se zeptat, zda-li je to pravda a opravdu nutné. Pravda je, že základovka je matná, ale dle mě by to měla vrchní pohodě zalejt a být ta polo až plnolesklá (plánuju 2-3 vrstvy vrchní, podle toho, jak to bude vypadat).
Neumím si představit, jak třeba budu šmirglpapírem šmrdlat každej růžek rámu, a taky si neumim představit, že ve fabrice každej lakovanej díl ručně brousili před vrchní barvou...
Ještě přikládám link na album, poprosím o zhodnocení - jak si noob vede. Berte v potaz, že ta motora byla silně z*urvená, když jsem jí přivez - přečtěte si info o albu.
Rajče - galerie renovace
Naposledy editováno 11.01.2016 22:15:41
1 reakcí na tento příspěvek Rada s domácím lakováním - základ
Proto dělám všechno epoxidama - je to defakto všecko i od stejnýho výrobce takže se snad nemá co navzájem rozleptat... Nechci znít jako lenoch, ale asi se na ten plnič vykašlu... Jak jsem psal, nepotřebuju to mít nablejskaný jak psí kulky. Ušetřim , nebude to vypadatsnad až tak tragicky, bude to míň práce a nebudu riskovat nějáký míchání materiálů. Přeblejsknu ty dvě silnější vrstvy základu co tam jsou 1000ku pod vodou a stříknu...