![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/sjuk.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2015/52/327062_106234209351712431971961784661138356294514o2.jpg)
Naposledy editováno 23.04.2016 15:37:04
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
dej to nějakému šikovnému mechanikovy, at ti seřídí TPS senzor, podtlaky a všechno zkontroluje (hlavně tu přívěru)....
Koncovka by ti to neměla tak moc rozhodit...
A olej ti bude žrát i tak, jen mín, když budeš jezdit cestovně... Dokud to není víc jak 0,5l na 1000km, tak to není třeba vůbec řešit...
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/rodna.gif)
délka výfuku na výkon má naprosto minimální vliv.
pokud máš origo filtr,tak samotný laďák průběh výkonu rozhodí minimálně a maximální výkon už vůbec ne.
problém může dělat ta přívěra,většina starých gsxr ji má nefunkční,ale je třeba ji zajistit v poloze otevřeno-chápeš jak to myslím.
takže ve finále bych nechal motorku seřídit a to je tak celé.
1 reakcí na tento příspěvek GSXR- 1000
1 reakcí na tento příspěvek GSXR- 1000
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
výfuk je alchymie,vliv má samozřejmě i délka jak píše kolega,ale to se bavíme o špičkovém naladění,kdy výměnou celé výfukové soustavy + úpravou dávky paliva (náklady 50tis .kč. a více) lze vydolovat z motoru 10koní -a to se bavím o motoru,který má v sérii kolem 170koní!!takže řekněme 5%nahoru?
pro obyčejného mrdala rozdíl 00prd.
15 cm svodu navíc podle mně neudělá nic co by se dalo změřit,navíc ten střed by to teoreticky mělo spíše posílit.......