Téma: GSXR- 1000
 
24.12.2015 v 12:25
Ahoj motorkáři, mám pár dotazů, ale předem upozornuji že nejsem extra technický typ. Nepotřebju řeči a výsměch proč si to udělal, jak to vysvětluješ atd. U mé k4 jsme namontovali laděný výfuk, ne není to výfuk přímo na gsxr 1000, byl na zx 10 r, zvuk krásný, ale je mě jasné že bez poladění to není ono, filtr originální, svod možná poněkud dlouhý viz foto.Motorka ted už jede ok, průběh výkonu, mě nepřijde špatný, volnoběh trochu houpavý a ze začátku se staválo že něchtělo najet čerpadlo, jako kdyby se s tím srovnávala. Ted už bez naprostého problému.Čerpadlo to udělalo vždy když se sundal a zase vrátil zpět. Vsadil bych hodně na to že s originálem jela asi víc. Včera i když nepotvrzeno maximální rychlost dosti nizká, i když o tom to neni , což mě přijde u litru divné . Možná vše může být i přívěrou. Žádnou chybu to nehází a zůstala tam ,ale na to se převážně vztahuje dotaz. Když běží na volnoběh a taháte za plyn, neotáčí se pod tím plechem u výfuku U mé nové Z 1000 to tak bylo, jak jste ji vytočii nad 4 tisíce otáček, bylo vidět jak se hýbe, nebo to mají gsxr jinak, nebo nefunguje , může být tím pádem špatně otevřena? A spotřeba oleje, motorka má najeto 50 tisíc km, je normální když ji dáváte, do omezovače často a jezdíte ve vysokých otáčkách že si vezme olej, prý to i píšou v servisním manuálu...¨je jasné že když budu jezdit cestovně nevezme si nic...





Naposledy editováno 23.04.2016 15:37:04

GSXR- 1000

24.12.2015 v 15:39 | Nahoru | #1
291 km/h hmm..Tak to je bída Myslím že ti chodí super jen...Nemáš tam z litra jen samolepky?Já myslím že to bude 600ccm když jede tak málo Ale na prosinec to ujde

GSXR- 1000

24.12.2015 v 15:46 | Nahoru | #2


dej to nějakému šikovnému mechanikovy, at ti seřídí TPS senzor, podtlaky a všechno zkontroluje (hlavně tu přívěru)....
Koncovka by ti to neměla tak moc rozhodit...

A olej ti bude žrát i tak, jen mín, když budeš jezdit cestovně... Dokud to není víc jak 0,5l na 1000km, tak to není třeba vůbec řešit...

GSXR- 1000

24.12.2015 v 15:53 | Nahoru | #3
druhému příspěvku děkuji, snažil jsem se popsat tak jak to nejlépe šlo ,ale věděl jsem že se někdo najde kdo komentuje , tak že v podstatě trochu mimo mísu ,ale oni tím prej motorkáři. cz jsou známí , nic ve zlém

GSXR- 1000

25.12.2015 v 09:39 | Nahoru | #4
čerpadlo nemá s výfukem žádnou souvislost.
délka výfuku na výkon má naprosto minimální vliv.
pokud máš origo filtr,tak samotný laďák průběh výkonu rozhodí minimálně a maximální výkon už vůbec ne.

problém může dělat ta přívěra,většina starých gsxr ji má nefunkční,ale je třeba ji zajistit v poloze otevřeno-chápeš jak to myslím.

takže ve finále bych nechal motorku seřídit a to je tak celé.

1 reakcí na tento příspěvek GSXR- 1000

25.12.2015 v 10:40 | Nahoru | #5
Délka výfuku má docela vliv, hlavně ve středních otáčkách, ale stejně tak průměr a tvar.

1 reakcí na tento příspěvek GSXR- 1000

25.12.2015 v 10:51 | Nahoru | #6
moc děkuji ,též mě napadlo že je přivřená a nefunkční ,jelikož se nehýbe při otočením klíčku a přidáváním plynu, jako to mělo Z 1000

(reakce na) GSXR- 1000

25.12.2015 v 10:52 | Nahoru | #7
psenap> jenže on tam nemá výfuk,ale rouru od kamen a neřeší střed,ale top speed.

každopádně ty si stojíš za tím,že kdyby ten výfukový svod byl o 15cm kratší,tak by vznikl měřitelný,nebo dokonce citelný rozdíl ve výkonu?

(reakce na) GSXR- 1000

25.12.2015 v 10:53 | Nahoru | #8

nick4242 píše: moc děkuji ,též mě napadlo že je přivřená a nefunkční ,jelikož se nehýbe při otočením klíčku a přidáváním plynu, jako to mělo Z 1000



jo,po otočení klíčku by si měla projet krajní polohy.

GSXR- 1000

25.12.2015 v 11:06 | Nahoru | #9
15cm už je dost. 5cm může udělat rozdíl od jednotek až do desítky KW v středních otáčkách. O tom jestli to citelné je nebo není je dost subjektivní.
Shodnem se ale na tom, že na maximální výkon ta délka vliv nemá.

GSXR- 1000

25.12.2015 v 11:39 | Nahoru | #10
nehádejte se Roura od kamen tam není ale svod Já neřeším to speed i když to tak vyznělo ,ale průběh výkonu, ale je mě jasné že s originálem je nejlepší. Tady by to bylo dejme tomu ok ,ale musela ba na naladění a asi jinou řídící jednotku. Mě ta maximálka jen zajímala, ale nejsem z těch co si nahánějí ego jízdou 300 to nebojte. Jinak včera na vánoce potvrzeno, jede 299 a dokonce otáčky stouply ještě o 500 výš, ale jak říkám o tom to úplně není. Je pravda, že tady je výkon ve vysokých otáčkách i když je to litr, ale třeba Z 1000 013 co jsem měl, měla střed mnohem silnější, možná i spodek..

GSXR- 1000

25.12.2015 v 13:15 | Nahoru | #11
my se nehádáme,je to diskuze.....

výfuk je alchymie,vliv má samozřejmě i délka jak píše kolega,ale to se bavíme o špičkovém naladění,kdy výměnou celé výfukové soustavy + úpravou dávky paliva (náklady 50tis .kč. a více) lze vydolovat z motoru 10koní -a to se bavím o motoru,který má v sérii kolem 170koní!!takže řekněme 5%nahoru?

pro obyčejného mrdala rozdíl 00prd.

15 cm svodu navíc podle mně neudělá nic co by se dalo změřit,navíc ten střed by to teoreticky mělo spíše posílit.......
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist