globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: honda VTR 1000 F menší rozeta..?
Ahoj. Jen si chci vysondovat jestli s tím má někdo zkušenost Chtěl bych na svou Hondu VTR 1000 F po skončení životnosti řetězové sady při výměně za novou použít větší sekundární kolečko a menší rozetu a samozřejmě nový řetěz . Mělo by to být více do "rychlosti" respektive při vyšší rychlosti méně otáček na motoru tudíž i menší "spotřeba" sice o něco méně síly, ale na VTR by to tak znát být nemělo Díky za názory anebo rovnou zkušenosti

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) honda VTR 1000 F menší rozeta..?

19.12.2015 v 22:14 | Nahoru | #1

Stev píše: assassin> napsany to ma hezky, ale je tam par zaveru ktery mi nesedej. Napriklad ze zavodni motorky se tocej do cervenyho protoze jedou nejlip v oblasti max vykonu. To neni pravda, jasne ze neni lepsi radit na vrchu tociveho momentu ale az za nim, ale jen to prave proto ze se pak pohybuju maximalni moznou dobu v oblasti nejvyssiho tocivyho momentu.

A jak jsem psal, vykon (i na kole) je stejnej na vsechny stupne, takze logicky na nizsi stupne to diky vyssimu vykonu lip nejede.



To s tim vykonem prece neni pravda ne? Jasne ze motor ma stejnej vykon na kazdej kvalt, ale urcite na kazdej kvalt jede motorka jinak - vykon je prace za cas - prace je sila pusobici na draze - takze kdyz vezmu otacky max vykonu a dva kvalty po sobe - tak v jednom za jednotku casu v jednom pripade pusobi vetsi sila na mensi draze (nizsi rychlost) a v druhem pripade pusobi mensi sila na delsi draze (vyssi rychlost) - v obou pripadech je stejna vykonana prace i vykon ale akcelerace je v jednom pripade vyssi - a to je to co na motorce vnimas a teda aspon ja si pod pojmem "ze to lip jede" predstavim vyssi akceleraci...

Ten prvni odstavec se mi rozebirat nechce, to je tak na tri stranky :)

Naposledy editováno 19.12.2015 22:15:29

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) honda VTR 1000 F menší rozeta..?

19.12.2015 v 22:45 | Nahoru | #2

assassin píše: To s tim vykonem prece neni pravda ne? Jasne ze motor ma stejnej vykon na kazdej kvalt, ale urcite na kazdej kvalt jede motorka jinak - vykon je prace za cas - prace je sila pusobici na draze - takze kdyz vezmu otacky max vykonu a dva kvalty po sobe - tak v jednom za jednotku casu v jednom pripade pusobi vetsi sila na mensi draze (nizsi rychlost) a v druhem pripade pusobi mensi sila na delsi draze (vyssi rychlost) - v obou pripadech je stejna vykonana prace i vykon ale akcelerace je v jednom pripade vyssi - a to je to co na motorce vnimas a teda aspon ja si pod pojmem "ze to lip jede" predstavim vyssi akceleraci...

Ten prvni odstavec se mi rozebirat nechce, to je tak na tri stranky :)



Ja nerozporuju ze motorka jede na kazdej kvalt jinak, jen rikam ze to neni diky vykonu ale kroutaku.

Muzeme ten pripad izolovat. Johny jede na 4 ve 3500 tis a zrychluje pres 4500. Ve kterejch otackach ma vetsi zrychleni kdyz kroutak je v obou pripadech 110 nm?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
První jarní vyjížďka 2024 [1, 2] Honda VTR 1000F Firestorm Metzeler Metzeler Roadtec ... AlbiVTR 32 6.4.2024 v 08:26 Krovak
VTR 1000F asi přeskočil rozvoďák [1, 2, 3] Honda VTR 1000F Firestorm djbell 75 9.1.2024 v 16:55 djbell
montáž uni tachometru Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 8 25.9.2023 v 08:00 krokoš
Pokec Honda VTR 1000 SP1, VTR 1000 ... [1 ... 7, 8] Honda VTR 1000 SP1, Honda VTR 1000 SP2 rogyze 223 23.8.2023 v 12:36 Ducati999s
tacho Honda VTR Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 0 10.8.2023 v 09:20 ujec76


TOPlist