paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Reklamace u Parts Depot
 
7.12.2015 v 21:24
Hoj chtěl bych se s vámi podělit o zkušenost s reklamací u Parts depot.V záři jsem se rozhodl pro nákup nové originální masky na mojí CBR předešlá měla drobnou prasklinu okolo zrcátka jinak zcela funkční ,ale moto chci mít v top stavu tak jsem se rozhodl do toho investovat.Nová v Hondě stála okolo 17tis , proto jsme se rozhodl pro nákup u firmy Parts depot , kde byla za cenu 15tis.Čínský plagiát jsem nechtěl.Masku jsem tedy objednal dodací lhůta v pohodě chtěli zálohu ve výši 50% což je pochopitelné.Díl mě tedy do cca 14 dnů dorazil zkontroloval jsem jej jestli neutrpěl újmu při přepravě vše se zdálo být v pořádku.Nyní když jsem moto odstavil nastal čas na údržbu a opravy a výměnu masky k mému údivu originální maska nelícovala s originálním světlometem a byla na ní mezera kterou šlo vidět skrz při dalším pokusu o slícování s bočními kapotážemi to bylo skoro nemožné vznikaly mezery mezi kapotami světlometem a bolty k upevnění byly mimo.Rozhodl jsem se proto masku vrátit v záruční době prvně probíhala komunikace přes mail a posílal jsem foto také vyjádření Hondy bylo ,že nepasuje ,ale dle jejich názoru jde o plagiát (jak jinak samozřejmě nebylo to zakoupenu u nich).tato nesmyslná komunikace trvala cca týden kdy mě to přestalo bavit a zaslal jsem jim reklamovanou masku.Během měsíce co u nich leží stále ta stejná písnička řešíme bohužel teď po 14 dnech komunikace ustala úplně.Dle zákona mají řešit reklamaci bezodkladně pokud jde o výrobní vadu což bylo zřejmé maximálně zhodnotit do 3 dnů což se nastalo doba, kdy mi měli díl vyměnit případně zaslat nový je zítra 9.12.2015 což zřejmě nestihnou takže jsem dopadl tak ,že nemám ani díl ani peníze.Pokud máte s nimi podobnou zkušenost napište proti darebákům je potřeba bojovat já svůj případ předám na prošetření ČOI. Jen pro ty z vás kteří u nich zvažují nákup dvakrát promyslete zda je to rozumné a nepřiplatit raději už něco více a vzít to od autorizovaného servisu.

Naposledy editováno 09.12.2015 11:28:04

Blokovaní uživatelé: soccer

1 reakcí na tento příspěvek Reklamace u Parts Depot

8.12.2015 v 13:07 | Nahoru | #1
Tohle mi přijde jako zbytečný kalení vody. Jedinou chybu u PD vidím v tom, že ti měli zaslat ofiko zprávu "dne xx. xx. jsme přijetím Vámi navráceného dílu prodaného dne yy.yy. dle faktury zzz začali řešit Vaši reklamaci... podepsán mmm, tel. xxx" . Ale začít tu něco řešit před uběhnutím zákonný lhůty pro reklamaci mi přijde dětinské. Když sem něco řešil s PD, tak i po telefonu při slušným jednání byla vždy dobrá komunikace, pokud člověk akceptuje, že i ti lidi na druhý straně maj asi dost práce a tak se někdy holt musí zavolat víckrát, neni to vše na počkání a zázrak do 3 dnů - prostě normální život. Někomu se dovolám, poznamenám si s kym sem vlastně jednal a pak se obracím na něj a řešim to s nim - běžný postup. Pokud to opravdu nefunguje, tak se slušně obrátim na jeho nadřízenýho. A zatim sem u fungující firmy neměl nikdy problém.

(reakce na) Reklamace u Parts Depot

8.12.2015 v 13:17 | Nahoru | #2
charlie.vtx1800> Tak nějak.
Téma je zamknuto


TOPlist