globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Hornet-rozvlnění při větších rychlostech
 
17.7.2007 v 23:48
Cau. Prosím o radu:) Mám Horneta 600 2002 a nechal sem měnit pneumatiku přední. Mechanik ji sundal, přezul a snad(to sem osobně neviděl, ale říkal to) vyvážil. Když ji tam dával, tak mu to nešlo -říkal, že vidle (jejich spodek) se po vyndání kola dal k sobě....říkal něco, že to svědčí o špatných brýlích nebo co:)dal tam kolo a prostě je na prave straně odtáhl(odtáhl jednu vidli) a kolo tam šlo. Vidle vypadají rovně a uchycení v pořádku...Ok. Odjedu. chvilu si jezdím a zjištuju, že při vyšších rychlostech se začíná motorka vlnit - prostě cuká řízení zprava doleva...začíná to na 140 - to se dá udržet, ale pak se to zvětšuje a při 160 se to nedá skoro ustát a na 180 se nedostanu...předtím problém nebyl. Mohl by mi někdo řící čím to je? Jo ještě maličkost - pravý kotouč ted při brždění hřeje víc (předtím stejně)Když nebrzdím vůbec (daval sem si záležet) tak sou oba stejně teplé....brzdama to asi není. Co to vyvážení?Může to takto nesnesitelně dělat?Nebo to udělal ten mechanik tím odtáhnutím?Nebo co se mohlo projevit?Co se mohlo stát?Předtím to nic takového nedělalo ani při 210...podobné téma sem si četl na http://forum.motork...php?id=15021&p=1 zajimavé, ale mohl by někdo říci názor na toto?Sem ted v praze tak nechce si to někdo zkusit projet a říci mi? Jinak pneu sou nové v předu i v zadu. Zlobí mi ještě řetez - budu měnit, ale to asi nesouvisí. Jestli bude mít někdo něco doplnujícího ptejte se. Díky z každou radu
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Hornet-rozvlnění při větších rychlostech

17.7.2007 v 23:56 | Nahoru | #1
když povídal že vyvyžoval máš tam závažíčka?? jinak nevyváženost to může dělat

1 reakcí na tento příspěvek Hornet-rozvlnění při větších rychlostech

18.7.2007 v 08:21 | Nahoru | #2
Mamdojem tam mám takový ty jak sou na středu - kolem té rýhy - na každé straně. Ale třeba v zadu mám nejaké, ktré sou na okraji. Hele a jaký je rozdíl mezi tím vyvažování elektronicky(hodí to na takovou mašinu) a pomocí takové té vyvažovací tyče?Je efekt stejný?Je opravdu možné, že to dělá až temer neovladatelnou motorku?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hornet-rozvlnění při větších rychlostech

18.7.2007 v 08:23 | Nahoru | #3
Hele jenom mě napadla asi velká blbost...to kole je stranove symetrické ne?Nemohl ho třeba nejak otocit, aby mel vzorek pneu dobre po smeru, ale pritom je blbě samotný disk?Nebo je to jedno...já fakt nevím...:)

1 reakcí na tento příspěvek Hornet-rozvlnění při větších rychlostech

18.7.2007 v 19:07 | Nahoru | #4
Prosím o radu - nevim co s tím...

(reakce na) Hornet-rozvlnění při větších rychlostech

18.7.2007 v 20:12 | Nahoru | #5
rrssoottiipp>jj kolo má svůj směr otáčení,na paprsku nebo někde bude šipka..ale jestli Ti přehození způsobí tohle-nevím :/
každopádně pokud mechoš špatně obul pneu a spravil to tak že otočil kolo tak.... :puke: *no*

Hornet-rozvlnění při větších rychlostech

18.7.2007 v 20:29 | Nahoru | #6
Ideální by bylo kolo zaměnit za jiné a hned by jsi věděl na čím jsi.....nebo aspoň demontuj to kolo a hoď ho jinam převážit..... sice z jiného soudku, ale nedávno jsem přehazoval nové gumy na autě, Continentálky a když mi u posledního kola gumu z ráfku čtyřikrát sundal, pootočil a začal vyvažovat, tak jsem neodolal se zeptat proč to všechno a mechanik na to, že každá guma a ráfek mají nevývažek a někdy ne a ne se trefit, nakonec se mu podařilo najit takovou polohu, při které tam naťuk nejmenší závaží se všech čtyř. Kolo je vepředu a že by s ním byl nějaký problém to ani náznak.... V podstatě jsi myslím, že celý problém musí být v té gumě. Jestli to nedělalo předtím a nic jiného jsi neměnil, tak je to v ní.... ;)

Hornet-rozvlnění při větších rychlostech

18.7.2007 v 20:38 | Nahoru | #7
Takže smer na ráfku odpovídá směru kola a smeru otáčení. Takže mi zbývá tede jen to vyvážení a ty vidlice.
Může to být způsobeno jen těmito dvěma faktory nebo může hrát roli ještě něco jiného?
Nebo jak poznám, že je to vyvážením nebo vidlemi aniž bych tam zajel znovu a nechával to sundavat a vyvažovat?Je rozdíl v chování při jedné nebo druhé zavadě?

To lan: Děkuji za info. Já mám jen obavy aby něco neudělal při tom namontování kola jak to odtahoval.

Hornet-rozvlnění při větších rychlostech

18.7.2007 v 20:56 | Nahoru | #8
...mně se jednou špatně dotažené vidlice zasekly, byly jak beton..... :/
všechno sem povolil, a znovu dotáhl tak nějak pečlivějc a bylo po problému :shy: btw>Mirek12 dík :shy: :D

spíš bych ale řekl, že to bude ta guma, třeba nějak nesedla jak měla....nevíím nevíím :/

1 reakcí na tento příspěvek Hornet-rozvlnění při větších rychlostech

18.7.2007 v 21:03 | Nahoru | #9
To Simic: Takže myslíš, že nejenom vyvážit, ale i přezout znovu?

Hornet-rozvlnění při větších rychlostech

18.7.2007 v 21:10 | Nahoru | #10
pokud nepude vyvážit tak jo..

(reakce na) Hornet-rozvlnění při větších rychlostech

18.7.2007 v 21:59 | Nahoru | #11
rrssoottiipp>pokud ti to přezouval elektronickou mašinkou, tak ve většině servisů mají zavažíčka po 5g. Někdy je potřeba třeba jen 2g nebo1g. Hodně strarých mazáků vyvažovalo na ložiskách - vyndáš kolo a čep, vložíš na dvě ložiska po obou stranách a pokud se ti kolo rozhýbe je vyvážení špatný,, opravíš a další pokus ----chce to praxi a zkušenost

kolo vyndej a nech ho znova převážit, hodně dobrý jsou kluci co jezdí závody ( přezouvají hodně často :thmubup: )

Hornet-rozvlnění při větších rychlostech

18.7.2007 v 22:23 | Nahoru | #12
To ZdenekH6:To já právě nevím...zaběhl někam do garáže a nevím co s tím dělal a jestli to vůbec dělal. Jinak zadní mi dělal zase jinej mechanik a ten do svěráku upl tyč a roztočil kolo sundal původní závažíčko a dal to zpět:)Moc se mi to teda nelibilo...ale rekl sem si že na zadním to asi nevadí a tak sem s tím problém neměl...

Hornet-rozvlnění při větších rychlostech

18.7.2007 v 22:36 | Nahoru | #13
No ja bych asi zpozornel, kdyby se vidlice po vyndani kola srazily k sobe... kolo znovu dolu, a poradne to omrknout

Hornet-rozvlnění při větších rychlostech

18.7.2007 v 23:14 | Nahoru | #14
PetrXX:Jo trosku sli k sobe...rikal neco že to muže bejt uchycení v brejlích. Ze to mohlo bejt bourany...ale jak rikam do výměny sem problém neměl. Omrknu to určitě

To Coudyk: Díky za tip zkusím se na to podívat.

Hornet-rozvlnění při větších rychlostech

19.7.2007 v 09:38 | Nahoru | #15
Přečetl jsem si jen předmět a nevim jestli to tu už někdo psal ale jestli se ti vlní hornet ve vysokejch rychlostech tak by to mohla bejt přední pneu. Měl jsem stejnej problém a když jsem přehodil pneu tak problém byl pryč. Kolo jsem vyvažovat nenechal.

Hornet-rozvlnění při větších rychlostech

19.7.2007 v 09:59 | Nahoru | #16
kupovals tu gumu novou nebo starší ? a pokud starší tak by to mohlo bejt tim že byla třeba prořezávaná

1 reakcí na tento příspěvek Hornet-rozvlnění při větších rychlostech

19.7.2007 v 10:04 | Nahoru | #17
To Vodny: Jo jo asi to bude ta přední. Mrčnu na to v pátek-přezutí a vyvážení a uvidíme
To Capri: Byly to nové gumy Michelin Pilot Road 2 od www.moto-pneu.cz...ty sou v porádku...si teda myslím:)

(reakce na) Hornet-rozvlnění při větších rychlostech

19.7.2007 v 21:23 | Nahoru | #18
rrssoottiipp>já mám b12 a mám stejnej problem přezul jsem obě kola koupil jsem nový gumy misch. pilot road dělá mi to to samý až na ty vydle :) ale tak při 160 a vejš, vim že bandit se trochu vlní normálně ale takovýhle to nikdy nebylo takže mám brouka a asi nechám to kolo vyvážit znovu páč mi to dělal chlapík na ložiskách jak tu někdo psal tak nevím ale unás v Ducati to takle vyvažujou taky :/

1 reakcí na tento příspěvek Hornet-rozvlnění při větších rychlostech

20.7.2007 v 07:39 | Nahoru | #19
Dneska to nechávám vyvážit a přezout případně znova. Dám sem vědět jak to dopadlo. Díky za rady

1 reakcí na tento příspěvek Hornet-rozvlnění při větších rychlostech

22.7.2007 v 13:30 | Nahoru | #20
Tak sem to dal k mechanikovi a prohlídl to a prvotně to vypadá, že mám ohlé brýle a něco s ložiskem předního kola. Takže to dá dohromady a zítra přesně napíšu čím to bylo. Jinak říkal, že to mohlo být v pohodě a až se to rozebralo a dalo se znovu přední kole tak to mohlo přestat sedět...proto až po výměně kola.

(reakce na) Hornet-rozvlnění při větších rychlostech

23.7.2007 v 15:12 | Nahoru | #21
rrssoottiipp> no tak ještě ložiska woe se stoho poseru :D to je sezona jak vymalovaná :puke: :thmubup:

Hornet-rozvlnění při větších rychlostech

23.7.2007 v 15:38 | Nahoru | #22
No hele to není vše. Když se to rozebralo tak se zjistilo, že je něco ve vidlích křivího (nevím jestli přímo vidle-nerozumím tomu). Že prej každá o 3 mm a že se to musí srovnat...tak mě předně banální vyměnění kola vyjde na 2500 Kč:)

(reakce na) Hornet-rozvlnění při větších rychlostech

23.7.2007 v 16:14 | Nahoru | #23
Mirek12>závažíčka?? ti ti určitě neudělají, to o čem píše, ještě s novýma gumama, nesmysl

(reakce na) Hornet-rozvlnění při větších rychlostech

23.7.2007 v 16:19 | Nahoru | #24
rrssoottiipp>reklamuj mu to, a ho tovo, jak do toho začneš vrtat, už ti to neopraví

1 reakcí na tento příspěvek Hornet-rozvlnění při větších rychlostech

23.7.2007 v 16:27 | Nahoru | #25
No těžko to reklamovat:)Není komu...původní majitel o tom nevěděl a je navíc kamarád, kterej mi to dal za neuvěřitelnou cenu a tomu mechanik za to nemlže - jen měnil kolo a nakonec se ukazaly tyhlezavady...ale na druhou stranu je to dobře aspon bude moto v pohodě:)Ale ty penize....

(reakce na) Hornet-rozvlnění při větších rychlostech

26.7.2007 v 10:59 | Nahoru | #26
rrssoottiipp>jj to znám ja jsem do toho mího už narval 20 litrů od dubna a není to nikde vidět :puke: jo vlastně je *yes* kámoš má už letos nalítáno 9500 km a já tak max. 2500 a to do toho počítám výlet v lednu do Drážďan *yes* tímdle stilem až to budu chtít prodat tak to nikdo nekoupí pač moto rv.1999 s pouhýma 40 000 km tomu nikdo neuvěři :D :thmubup:

(reakce na) Hornet-rozvlnění při větších rychlostech

26.7.2007 v 11:49 | Nahoru | #27
rrssoottiipp> já vždycky přezouvám u kluků, co závoděj, jsou fakt machři a 17ti letej týpek mi vyvážil obě kola jako nikdo předtím... zkus jinej servis, myslím, že přezutí a nandání pomůže

Hornet-rozvlnění při větších rychlostech

26.7.2007 v 12:06 | Nahoru | #28
to je klasika bouranej Hornet opravovanej rám (pod nádrží-většinou ) a rovnaný vidle . Který se pak ještě doladujou při montáži do brejlí a stáhnou se a když se mění guma trochu se to rozhodí . NJN - Goldene Tzechiše Hende ;)

Hornet-rozvlnění při větších rychlostech

26.7.2007 v 12:48 | Nahoru | #29
To Wario:To jsi odhadl přesně, jelikož po opravě brýlí, vidlí , výměně ložiska to dělalo taky, ale ve vyšší rychlosti....no a nakonec se sundala nádrř a dalo prkno k zadnímu kolo a zjistilo se, že mám dvoustopou motorku - rozdíl předek zadek tak 4 cm....prostě skrivenej rám...i u chladiče....no ale snad to bude v pohodě...:)Ale před tou výměnou to jelo bez chyby:)asi vada vidlí a rýlí eliminovala křivost rámu:)

Hornet-rozvlnění při větších rychlostech

26.7.2007 v 13:02 | Nahoru | #30
no kamarád ho měl a začalo se to vlnit taky kolem 160kmh ve 180 to nešlo udržet na silnici ....
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist