globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Pneu Mitas
 
30.11.2015 v 22:43
Konec Mitasu v čechách?
Máte někdo informace, co se to děje s Mitasem, konkretně s jeho výrobou motocyklových pneu? Podle mých informací, výroba asi nejlepších pneumatik pro cestovní enduro Mitas XT644 - dříve Trelleborg Army(změna názvu po rozchodu se Švédským partnerem) zcela končí a doprodávají se skladové zásoby. Totéž platí o nejuniverzálnějších gumách za skvělou cenu E07-momentálně nikde nekoupíte,zústávají jen E08, na kterých nikdo nechce jezdit-zkrátka kloužou. Na doporučení nového partnera ze Slovinska přijde výroba nové série, která už ale navyšuje o třetinu ceny a gumy mění směs tak, aby už měly zhruba třetinovou životnost než nyní. Jestli je má info mylná, klidně mě opravte.

2 reakcí na tento příspěvek Pneu Mitas

1.12.2015 v 19:15 | Nahoru | #1
http://ekonomika.idn...084155_ekonomika_fih
Tak opravuji starou informaci, se Slovinci se rozešli a celou společnost kupují Švédové
Jinak 07 jsou skvělé gumy. Za částečnou fámu i pravdu o tom jak jsou dobré/špatné si může Mitas sáma vznikla tím, že Mitas asi 2 roky experimentoval se směsí jelikož byly původně příliš tvrdé a praskaly. Potom, jak mi sám řekl jeden člověk od nich, co série, to byla jiná směs, a některé klouzaly přímo vražedně. Pak se to ale vychytalo a byly podle mě skvělé - obout za 2000,- obě kola a najet na tom 15000km i víc není zlé a nezradily mě ani když jsem za to tahal v dešti v Alpách a pak jel ve dvou přes většinu známějších průsmyků až do Nice

Naposledy editováno 01.12.2015 19:26:19

(reakce na) Pneu Mitas

1.12.2015 v 21:17 | Nahoru | #2
Left> S E-07 mám úplně stejnou zkušenost. Taky na nich jezdím Alpy a i v dešti nepozoruju nějak nebezpečné chování. Za sucha dřu padákama, náklonem je nejde urvat, leda silná motorka na výjezdu plynem snad. Ale to už je o tom, jak kdo umí jezdit. ¨

Letos ve Francii v Alpách jsem čekal na kyvadlovce. Nashromáždila se za mnou parta různých GS apod. a Švýcar na voňavé CBR 1000RR Repsol. Trochu jsem se snažil, byly tam super zatáčky a po chvíli až na jednoho GSáři nikde a Švýcar jel vklidu za mnou. Ten GSář pak taky odpad páč čekal na ty telata co s nima jel. Švýcara jsem na rovinkách pouštěl, asi víte jak jede naložený TA, ale nechtěl.
Na další kyvadlovce si pak chvíli prohlížel tu uzoučkou 07mičku, Transalpa s kuframa od bláta ze šotolinek, pak mě jen ukazoval zdvižený palec, tlemil se a říkal "good ride". Samo že mě pak ujel, ten byl trochu jinde, jel jak pán...

Takže podle mě ty řeči "Mitas ani na kočárek" jsou spíš výmluvy neschopnosti jezdce.. A to si o sobě nemyslím, že jsem nějak dobrý jezdec, moc jsem toho zatím nenajel.

/Alespoň co se posledních tří let týče, předtím jsem je nejezdil./

Naposledy editováno 01.12.2015 21:18:49

(reakce na) Pneu Mitas

3.12.2015 v 13:20 | Nahoru | #3

Left píše: http://ekonomika.idnes.cz/ceskou-gumarenskou-spolecnost-kupuje-svedska-trelleborg-p34-/ekonomika.aspx?c=A151109_084155_ekonomika_fih
Tak opravuji starou informaci, se Slovinci se rozešli a celou společnost kupují Švédové
Jinak 07 jsou skvělé gumy. Za částečnou fámu i pravdu o tom jak jsou dobré/špatné si může Mitas sáma vznikla tím, že Mitas asi 2 roky experimentoval se směsí jelikož byly původně příliš tvrdé a praskaly. Potom, jak mi sám řekl jeden člověk od nich, co série, to byla jiná směs, a některé klouzaly přímo vražedně. Pak se to ale vychytalo a byly podle mě skvělé - obout za 2000,- obě kola a najet na tom 15000km i víc není zlé a nezradily mě ani když jsem za to tahal v dešti v Alpách a pak jel ve dvou přes většinu známějších průsmyků až do Nice



Opravuješ špatně se Slovinci se nemohli rozejít neboť i tato Slovinská firma Savatech patřila výše popsaným pánům a i tu prodali Švédům.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist