globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: vyhřívané sedlo a další ...
25.11.2015 v 23:06
Zdravím. Chtěl bych si na své motorce pořídit vyhřívání sedadla. Prosím ty, kteří s tímto mají nějaké zkušenosti, aby poradili, jaký typ, jaké ovládání apod. Děkuji za všechny konstruktivní postřehy a rady. Díky.

1 reakcí na tento příspěvek vyhřívané sedlo a další ...

3.12.2015 v 09:04 | Nahoru | #1
Účinnost moderních dieselů je taková, že i při dlouhé jízdě sotva vytopí menší auto typu Octavie. Co by jste za 4,5 litru nafty chtěli, když většina tepla odejde výfukem nebo se vychladi v intercooleru... Větší auta už musí mít nezávislé topení.

Btw. Na ohřátí má velký vliv EGR. Když se vypne, jde to poznat. Obzvlášť na volnoběh.

(reakce na) vyhřívané sedlo a další ...

3.12.2015 v 09:27 | Nahoru | #2

Tech píše: Účinnost moderních dieselů je taková, že i při dlouhé jízdě sotva vytopí menší auto typu Octavie. Co by jste za 4,5 litru nafty chtěli, když většina tepla odejde výfukem nebo se vychladi v intercooleru... Větší auta už musí mít nezávislé topení.

Btw. Na ohřátí má velký vliv EGR. Když se vypne, jde to poznat. Obzvlášť na volnoběh.


Sotva vytopí? Ehm, ehm, a od čeho myslíš, že tam jsou ty termoplunžry? Navíc ty jedou pouze v počáteční fázi jízdy, pak už většinou ne. Tyhle motory maj problém akorát při delším stání ve velkém mrazu (je vidět, jak padá rafička teploty) , ale i tak za to většinou můžou nedovírající termostaty. A co se týká intercooleru, tak toto zařízení slouží k ochlazení stlačeného vzduchu, který jde z dmychadlové části turbodmychadla do sání, takže tam je studený vzduch rozhodně žádoucí.

A co se týká EGRu, tak ten je nejvíce otevřen v nízkých otáčkách a zatížení (typicky volnoběh, jízda bez plynu atd.) hlavně z důvodu eliminace NOx, takže ano, logicky to musí být poznat nejvíce
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist