globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: vyhřívané sedlo a další ...
25.11.2015 v 23:06
Zdravím. Chtěl bych si na své motorce pořídit vyhřívání sedadla. Prosím ty, kteří s tímto mají nějaké zkušenosti, aby poradili, jaký typ, jaké ovládání apod. Děkuji za všechny konstruktivní postřehy a rady. Díky.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vyhřívané sedlo a další ...

30.11.2015 v 20:02 | Nahoru | #1

Tech píše: Dráťa> Auta mají běžně altíky 1200W, motorky 300W ?? Mně to jako rozdíl přijde.


Taky na to nikdo nechce věšet osvětlení domu o Vánocích. Když to vezmu kolem a kolem, tak moje motorka má 2x H4 55/60W, kdy se dálkové přidávají k potkávačkám, zadní obrysovku 5W, brzdovou 21W, výstražný trojúhelník 4x21W, nějaký to podsvícení, klakson, dobíjení... Když vezmu teorii, že výrobce musí mít posychrovanou funkci všech spotřebičů naráz (asi by bylo hodně blbý, kdyby ti třeba v autě při rozmrazování oken v noci přestalo hrát rádio ), a zároveň těžko budeš vše používat najednou, tak můj altík musí dávat rozhodně přes 400W a v tom se nějaká blbá dečka s 30W rozhodně ztratí jak prd. Respektive, vyhřívaný gripy maj větší odběr, má je kdekdo a nikdy jsem neslyšel, že by z toho vznikl problém.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vyhřívané sedlo a další ...

30.11.2015 v 20:45 | Nahoru | #2
Krovak> Zapomeň na 400W. Stál si mi za to si stáhnout servisní manuál k FZ1000. Altík má 365W@5000ot/min a samotný regulátor má 18A(moc se v eletrice nevyznám, nechápu jak může mít otolik menší výkon než altík, snad ztráty usměrněním ?) Nicméně to dělá využitelný výkon nějakých 250W.

Jak jsem řekl, chce si pohlídat kolik to skutečně dobíjí. Rezervu na vyhřívané rukojeti má každá motorka, ale dalších 50W už může být "taktak".

(reakce na) vyhřívané sedlo a další ...

1.12.2015 v 01:30 | Nahoru | #3
Krovak> Třeba u jednoho nejmenovanýho typu auta nejmenovaný automobilky vyráběnýho v Mladé Boleslavi od roku 1977 do roku 1990 ve verzi se slabším motorizací a také slabším alternátorem bylo v manuálu napsáno, že se nemá pouštět najednou vyhřívání zadního skla společně s mlhovkama (přesnou formulaci si nepamatuju, ale na přání to najdu, manuál narozdíl od auta pořád mám )

Kdybych byl hnidopich, tak bych řekl, že v zadním světle máš minimálně 2x 5W a 2x 21W (dost možná dvouvláknové žárovky 5W/21W), u motorek bývají zadní žárovky zdvojený, pro případ. Ale hnidopich nejsem, takže mlčím.

Nemyslím si, a podotýkám, že jsem užil slova "nemyslím si", tudíž to nevím jistě a nebojím se to přiznat, že by alternátor měl nějakou ohromnou rezervu, proč by to taky výrobce dělal, že? V případě, kdyby byly zapnuté úplně všechny eletrospotřebiče, nedostatek výkonu alternátoru může kompenzován z akumulátoru. Což je u motrek trochu ošemetné, protože nemívají na panelu kontrolu dobíjení. Ale určitě v dnešních vozíkách nebude altík vyloženě poddimenzovanej, jako to bývalo za dřevních dob.

EDIT: Můj bajk má psáno u alternátoru 13,5 V 28 A, z čehož mi vychází 378 W ve 3000rpm

Naposledy editováno 01.12.2015 01:42:55
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist