globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: max.otáčky
 
17.11.2015 v 21:56
Zdravím, dnes jsem byl projet mito po otevření. Ve výfuku ač laděném Gianelli byl škrtící trychtýřek o průměru 19 mm, ten jsem odbrousil a celý výfukový kanálek slícoval na průměr 35 mm. Sání jsem též slícoval, osadil Airbox "paroháč", ze kerého jsem odstranil tlumící plech, který tam ale opět vrátím (hluk sání je nesnesitelný), výfuk je krásně tichý. Zjistil jsem, že je chudý volnoběh. Musel jsem uplně zašroubovat šroub vzduchu aby se to udrželo na volnoběh a ještě je to málo. Budu muset dát větší volnoběžnou trysku. Teď je tam 65 vyzkouším 70. Hlavní mám 130 to se mi zdá dobré, uvidím časem podle svíčky. Podržel jsem to na čtyřku a zrychlovalo to dobře, hlavně nahoře, ale když už to jelo 140 a otáčky byly 12500, tak jsem už přeřadil. Na 5 to dál zrychlovalo na 150, dál jsem to nezkoušel. Nevím jak vysoko je to možné točit. Je to 6 kvalt, ale sekundární převod mám 14/39 zubů, takže dost těžký. Je možno dát 13-zubové kolečko? Válec je tam A0401, hlava 200C, výfuk je Gianelli s původní repasovanou originální koncovkou Cagiva. Karburátor dellorto PHBH28BD. Máte někdo zkušenosti s laděním Mita?

1 reakcí na tento příspěvek max.otáčky

18.11.2015 v 20:03 | Nahoru | #1
máš to perfektní
a co vlastně chceš?

(reakce na) max.otáčky

18.11.2015 v 21:55 | Nahoru | #2
Dolph-cz> vedet jestli tam muze dat jiny kolecko? jen nechapu proc je to kvuli tomu tak dlouhy
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist