Nemáte někdo zkušenostit s tímto? Nebo vaše názory? Děkuji
1 reakcí na tento příspěvek Odpojená lambda sonda
1 reakcí na tento příspěvek Odpojená lambda sonda
Lyer píše: No odpojit se nemusí záleží na hloubce úpravy. Já mám Akrapovice komplet z titanu s lambda sondou a funguje to. Konektory se ale dělají když to někdo nechce například při používáni na okruhu. Takže pokud to funguje nech to tam
Pokud se lambda nevyradi - neni commanderem mozne doladit oblast ve ktere lambda pracuje - tzv closed loop - vetsinou oblast kdy je male zatizeni (nizke otacky a malo plynu) jakoukoliv korekci v PC nastavis tak lambda se snazi jednotku dohnat opet na stechiometrickou smes. Coz je ok pro ekologii a mozna i spotrebu ale pro chovani motoru ne. Typickej priklad je prechod brzdeni motorem- lehke pridani plynu - coz je docela stezejni pro dobrej prujezd zatackou - tohle se ladi aby bylo co nejplynulejsi a obvykle to spada prave do oblasti kde lambda zasahuje = bez vyrazeni labdy to nejde doladit uplne dokonale.
Pri velkym zatizeni = vic jak pul plynu, akcelerace, ridici jednotka lambdu ignoruje - takze tam uz maka PC dobre..
1 reakcí na tento příspěvek Odpojená lambda sonda
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odpojená lambda sonda
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odpojená lambda sonda
sketmannn píše: assassin> No je tam egr klasickej do hlavy čerstvej vzduch.
Ono to neni uplne EGR - to by to motorem jeste jednou prohnalo spaliny - tzn vyfuk by sel do sani...
Tady to pousti vzduch (ze sani-airboxu) do vyfuku a tim to redi spaliny cerstvym vzduchem.
Kdyz se to zaslepi tak strileni se zlepsi....
1 reakcí na tento příspěvek Odpojená lambda sonda
1 reakcí na tento příspěvek Odpojená lambda sonda
1 reakcí na tento příspěvek Odpojená lambda sonda
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odpojená lambda sonda
1 reakcí na tento příspěvek Odpojená lambda sonda
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odpojená lambda sonda
Vilouš píše: SuperSic58> já bych to klidně dl do hajzlu, ale chci, aby to bylo možný dát do původního stavu, kdybych to chtěl někdy prodat
O to strach neměj, 90% lidí ani netuší, jak funguje motor a co tam má a nemá bejt v originále. Ušetříš nějakej ten dekagram a navíc trochu uvolníš prostor kolem motoru a získáš lepší servisní přístupnost. Navíc si neumim představit, jestli se do toho bazmeku nebudou vracet žhavý výfukový plyny, když se jen zacpe přívod z airboxu..
Naposledy editováno 03.01.2016 12:29:14
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1177, 1178] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35323 | Dnes v 09:10 Ghostik |
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 | Blacky94 | 3 | 30.4.2024 v 06:46 Gahan37 |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 599 | 24.4.2024 v 23:12 Ariete |
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 | Richard65 | 3 | 13.4.2024 v 20:57 Richard65 |
Rozvody Yamaha FZ1 N | Wirri | 3 | 27.3.2024 v 13:16 ja1 |