silně přemýšlím o pořízení italky, konkrétně Guzzi. Favority mam...Belagio, Breva 1100 a Sport 1200. Největší favorit je Bellagio, ale je jich v ČR jako šafránu a moc použitelných hodnocení od majitelů jsem nenašel. Chci jezdit převážně ve dvou a Bellagio mi pro spolujezdce nepřijde moc pohodlná. A mám obavy aby nebyla malá. Teď máme BT a když kouknu na výkon a krouťák, tak jízdně by mohla být více točivá. Jezdíme převážně kochačky do 130, ale když jedu sám, tak si chci užít zatáčky. Je mi jasný, že na delší štreky je lepší Breva nebo Sportka. Byl bych hrozně rád, kdyby se tu objevili informace o jízdních vlastnostech mašin, jejich spolehlivosti, nepříjemnostech a na co si dát pozor, případně nějaké věci co si u Guzzi při nakupu ohlídat. Ve svém okolí totiž nemám a neznám nikoho, kdo má s Guzzi zkušenosti.
Díky moc za rady a tipy...
Naposledy editováno 14.11.2015 18:52:39
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Guzzi
Lof87> Tak třeba já to mám do Brna kousek.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Guzzi
Jdi do toho co bude k mání v poměru cena výkon, ale kdyby jsi měl přeci jen na výběr
Ber Sportku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Guzzi
No a sedla mají různý čísla takže úplně stejný nebudou ale myslím že se liší hlavně místem pro spolujezdce. Norge je cesťák pro dva, Sport počítá spíš s krovkou a Breva bude někde mezi tím. Každopádně rozdíly nebudou velký protože jsem si jich nikdy nevšiml.
Naposledy editováno 19.11.2015 22:39:27
Naposledy editováno 21.11.2015 16:17:10
Má to ABS od jakýho ročníku?
Standartne ho tam zacali davat asi az kdyz EU zacala diktovat ze tam byt musi a to nevim od kdy je.
Mozna se toho Breva ani nedockala, bo se zas tak dlouho nevyrabela, ale fakt nevim..
Dratena kola z Grisa by mohla snad pasovat, to spis potvrdi nebo vyvrati nejaky servisak..
Urcite by to bylo hezci, ty standartni litaky nejsou moc hezky