globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Test brzdné dráhy motocyklu vs ostatní vozidla...
 
12.11.2015 v 08:17

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test brzdné dráhy motocyklu vs ostatní vozidla...

12.11.2015 v 11:37 | Nahoru | #1

PEPAFJR píše: A jak to dopadne když vezmeme srovnatelné, takže nejlepší auto tj. F1 a nejlepší moto tj. Moto GP. Dle mě katastrofálně pro motorku.


Ježiš, F1 nemůžeš srovnávat s ničím!! V 300 km/h má F1, která má cca 600 kg dalších 600 kg aerodynamickýho přítlaku!! Pak se to se snižující se rychlostí zmenšuje, ale v těch prvních chvílích dokáže dát záporných 5 G při brždění, protože přítlak na kolo, kterej je směrodatnej pro přenos brzdný síly je dvojnásobnej, než by odpovídalo váze kterou brzdíš. O adhezi gum atd. nemluvě. To se s motorkou, která žádnou výraznou aerodynamiku (na přítlak) nemá, nedá vůbec srovnávat. V podstatě i silniční supersportovní auto má aerodynamickej přítlak v řádu 100-200 kg, motorka 0.

(reakce na) Test brzdné dráhy motocyklu vs ostatní vozidla...

13.11.2015 v 13:42 | Nahoru | #2

charlie.vtx1800 píše: Ježiš, F1 nemůžeš srovnávat s ničím!! V 300 km/h má F1, která má cca 600 kg dalších 600 kg aerodynamickýho přítlaku!! Pak se to se snižující se rychlostí zmenšuje, ale v těch prvních chvílích dokáže dát záporných 5 G při brždění, protože přítlak na kolo, kterej je směrodatnej pro přenos brzdný síly je dvojnásobnej, než by odpovídalo váze kterou brzdíš. O adhezi gum atd. nemluvě. To se s motorkou, která žádnou výraznou aerodynamiku (na přítlak) nemá, nedá vůbec srovnávat. V podstatě i silniční supersportovní auto má aerodynamickej přítlak v řádu 100-200 kg, motorka 0.

konecne zajimavy prispevek, diky!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist