globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Test brzdné dráhy motocyklu vs ostatní vozidla...
 
12.11.2015 v 08:17
Předchozí
1 2 3 4 5
Následující

(reakce na) Test brzdné dráhy motocyklu vs ostatní vozidla...

19.11.2015 v 15:23 | Nahoru | #121

V9king píše: jestli by to dokázal Sršen v krizovce to fakt nejsem schopen posoudit, ale tenkrát se vsadil a vyhrál to...
jinak já zas tak dobře brzdit neumím, ale ABS nemusím protože nemam rád když něco řeší problémy za mě.

Daart->možná kdyby jsi to zkusil tak zastavíš dřív než auto:)

jo vsadil se, ale za simulovanych podminek. tady se bavime o tom, ze je ABS prospesne 99% lidem protoze za beznych podminek nebudes brzdit tak efektivne jako pri testovani.

hele nevim, nejak uplne neplanuji porovnavat moji brzdnou drahu s autem, ale tomu brzdeni se za posledni dobu venuju vic a vic tak jsou tohle uz pro me zazite zvyky, ktere mi zvysili efekt brzdeni.

(reakce na) Test brzdné dráhy motocyklu vs ostatní vozidla...

19.11.2015 v 15:28 | Nahoru | #122
V9king> 1. Špatně si pochopil. Psal jsem že brzdná plocha je profil gumy vs asfalt a čím tam bude vetší odpor mezi ni ma tím to líp bude brzdit. Adheze, hmotnost plocha všechno hraje roli. (u motorky je to malá plocha). Přední brzda bere 90% kinetické energie. Při krizovém brždění to bude ještě stoupat.
2. (při krizovce né normální provoz) )Těžiště těla moc neovlivníš posuneš horní částí těla +- 30cm a při krizové situaci kdy jdeš fakt na tvrdo tak tělo jde dopředu. A ano tlumiče udělají hodně ale taky nejsou všemocné.
3. Nevím o tom že bych psal o ovlivnitelnosti odporu vzduchu na motorce jenom že je daleko menší než v autě, pokud za sebou nevozíš padák a o kinetické energii jsem tam psal.
4. To máš pravdu auto má více problémů.

Psal jsem to jen teoreticky příklad, abs,zkušenosti a další proměnné jsem nebral v úvahu. Ale taky nejsem fyzik a někdy se pletu.
Ale prošel jsem několik testů a byl jsem překvapený. Moto 50km/h 100km/h prohrává s auty ale 150km/h+ už zase zabrzdí dřív.
Jeden z testů v čj. I text stojí za to.

1 reakcí na tento příspěvek Test brzdné dráhy motocyklu vs ostatní vozidla...

19.11.2015 v 15:29 | Nahoru | #123

jsou tohle uz pro me zazite zvyky, ktere mi zvysili efekt brzdeni.



ono v podstatě o to jde, já jsem to nemyslel proti tobě

(reakce na) Test brzdné dráhy motocyklu vs ostatní vozidla...

19.11.2015 v 15:32 | Nahoru | #124

V9king píše: ono v podstatě o to jde, já jsem to nemyslel proti tobě

dyt ja to ani nijak osobne neberu az na to budu mit trochu naladu tak sepisu tu posloupnost jak ji mam naucenou at mi to taky muzete zkritizovat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test brzdné dráhy motocyklu vs ostatní vozidla...

19.11.2015 v 16:19 | Nahoru | #125

Tech píše: V9king> Nezastavil by jsi dál. Pokud jsi hodně dobrej tak cca stejně. Ale jde o to, že tyhle brzdící testy nejsou realita, v provozu nemáš čas se na brždění takhle soustředit. Věřím, že když ABS začneš důvěřovat a prostě se naučíš zadupnout brzdy na max. kdykoli, na mokru, na písku tak v krizovce zastavíš o hoodně dřív.

PEPAFJR> Jistěže se ABS u Sportů dělá.



No tak to je v pořádku, jenom jsem se ptal? Nevím proč tu kvůli tomu děláš kxichty. Mě sporty vůbec nezajímají a tak nevím.

(reakce na) Test brzdné dráhy motocyklu vs ostatní vozidla...

19.11.2015 v 17:30 | Nahoru | #126
V9king> Třeba ten "tvůj článek" tvrdí že na stejné motorce sice Sršen brzdil líp bez ABS ale pořád byl v průměru o víc než metr delší než Lisý s ABS a to za ideálních podmínek. Vsadil bych se že v "krizovce" by líp než ABS nezabrzdil nikdo (dokonce ani Sršeň), ale to je trošku bezpředmětný protože neexistuje způsob jak to zjistit.

Naposledy editováno 19.11.2015 17:41:00

(reakce na) Test brzdné dráhy motocyklu vs ostatní vozidla...

19.11.2015 v 18:51 | Nahoru | #127
PEPAFJR> Promiň, snad se tolik nestalo.

Ikdyby ABS prodloužilo brzdnou dráhu o pár metrů(což neprodloužuje), za tu skoro jistotu že nespadneš by to stálo. Nehledě na to, že v praxi se často brzdí na všelijakých površích. Kdo dokáže spolehlivě zabrzdit na mokrém vodorovném značení nebo na blátu vytáhnutému z pole...Tohle ABS řeší skvěle a je nápomocná každému, i závodníkovi.
Předchozí
1 2 3 4 5
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist