globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Test brzdné dráhy motocyklu vs ostatní vozidla...
 
12.11.2015 v 08:17

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test brzdné dráhy motocyklu vs ostatní vozidla...

13.11.2015 v 15:43 | Nahoru | #61

Daart píše: tady se ale resi brzdeni na silnici a ja osobne se diky testovani motorek s ABS naucil dostavat presne na tu hranici kde ABS zabira, takze mi to posunulo limity na vsech moto.... jeste ze uz povinne ABS behem par let bude na vsem...


To ses mohl naučit i bez ABS, ne?
Osobně bych to ABS tak neadoroval. Já jsem chtěl mít motorku s ABS jako bezpečnostní rezervou, ale v reálném provozu jsem ji zatím nepotřeboval. Zato mě to dvakrát pěkně vypeklo, kdy mi ABS brzdnou dráhu jednoznačně prodloužilo.
Takže já bych si přál, aby to zůstalo volitelné. Ať si každý vybere, co chce. I když od příštího roku bude moje přání bezpředmětné.

(reakce na) Test brzdné dráhy motocyklu vs ostatní vozidla...

13.11.2015 v 15:45 | Nahoru | #62

fockewulf píše: Já si počkám na test od Seikose, nic jiného mě nezajímá!

Test brzdné dráhy motocyklu vs ostatní vozidla...

13.11.2015 v 15:46 | Nahoru | #63
Kdybych v tom testu testu jel já s naloženým TAčkem na 09tkách, tak bych dobrzdil dál než ten kamion, řekl bych. Zase by do mě nikdo zezadu nenarazil, takže mám určitým způsobem bezpečnější motorku než nové ESA ABS ESP OMG GS. :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test brzdné dráhy motocyklu vs ostatní vozidla...

13.11.2015 v 15:58 | Nahoru | #64

Beemer7 píše: To ses mohl naučit i bez ABS, ne?
Osobně bych to ABS tak neadoroval. Já jsem chtěl mít motorku s ABS jako bezpečnostní rezervou, ale v reálném provozu jsem ji zatím nepotřeboval. Zato mě to dvakrát pěkně vypeklo, kdy mi ABS brzdnou dráhu jednoznačně prodloužilo.
Takže já bych si přál, aby to zůstalo volitelné. Ať si každý vybere, co chce. I když od příštího roku bude moje přání bezpředmětné.

mohl, ale chte nechte to s ABS vychytas drive a lip. ja mam nejradsi ABS na KTMkach - rezim supermoto a hura blbnout

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test brzdné dráhy motocyklu vs ostatní vozidla...

13.11.2015 v 16:18 | Nahoru | #65

Daart píše: mohl, ale chte nechte to s ABS vychytas drive a lip. ja mam nejradsi ABS na KTMkach - rezim supermoto a hura blbnout

ABS není samospásný. Mě už několikrát hodně pomohlo, když jedeš třeba na krev na trojkových silnicích, asfaltech a dírách za plného provozu závod, nebo když mě chtěl dát hlavičku autobus co mi nedal přednost. Stejně tak mě 2x solidně vypeklo, když mi třeba ustřelil na mokru předek v kile z kopce a ABS asi zrovna spalo. Naštěstí jsem vše vždy ustál. Je potřeba brát na zřetel, že to není neomylná technologie a je vždy potřeba i tak zapojit pud sebezáchovy. A to mám předposlední model Continental ABS.

(reakce na) Test brzdné dráhy motocyklu vs ostatní vozidla...

13.11.2015 v 16:23 | Nahoru | #66

seikos píše: ABS není samospásný. Mě už několikrát hodně pomohlo, když jedeš třeba na krev na trojkových silnicích, asfaltech a dírách za plného provozu závod, nebo když mě chtěl dát hlavičku autobus co mi nedal přednost. Stejně tak mě 2x solidně vypeklo, když mi třeba ustřelil na mokru předek v kile z kopce a ABS asi zrovna spalo. Naštěstí jsem vše vždy ustál. Je potřeba brát na zřetel, že to není neomylná technologie a je vždy potřeba i tak zapojit pud sebezáchovy. A to mám předposlední model Continental ABS.

taky nikdo nerekl ze diky ABS si nenabijes....kdyz je nekdo lopata tak ho nezachrani ani svecena voda....jen tvrdim ze elektronika jako je ABS je v 99% pripadu prospesna vec

(reakce na) Test brzdné dráhy motocyklu vs ostatní vozidla...

13.11.2015 v 16:30 | Nahoru | #67

Daart píše: starsi ABS systemy neznam. zkousel jsem to aktivne az na motorkach ktere byli novinkami lonske/predlonske sezony. No vidis, a to je presne ten omyl - pokud jsi jeste nikdy nezabrzdil na motorce s ABS tak, aby jsi ho aktivoval, znamena to, ze v situaci kdy budes realne potrebovat brzdit na krev, tak ti utece predek, bo to neodhadnes



Jednou mi předek lehce utekl.Zkoušel jsem brzdy po čištění.
Cca v kile jsem vzal za přední brzdu a udělal šmouhu 9metrů.Motorka šla na bok,tak jsem pustil brzdu a dal pravou nohu na zem.
Odrazil se a srovnal to.Hodně pomohl tlumič řízení a Dunlopy Sportsmart.
Zůstala mi památka od pravé stupačky na noze( menší jizva ) a dávám si větší pozor.

Někdy je vážně těžké brzdu pustit.

(reakce na) Test brzdné dráhy motocyklu vs ostatní vozidla...

14.11.2015 v 07:41 | Nahoru | #68

karf píše: K tomu GS...svezl jsem se jednou na Adventure a jednou na obyč GSu. Obě rok cca 2010. Advika jsem zkoušel ještě v dobách, kdy jsem jezdil na litrovém Raptoru a GSo nedávno...u obou jsem ale měl dojem, že když sáhnu po brzdové páčce, tak chvíli trvá, než začnou brzdit. Že by posilovač?

A byl tam vůbec ten posilovač?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test brzdné dráhy motocyklu vs ostatní vozidla...

14.11.2015 v 07:43 | Nahoru | #69

abcman píše: Nevím jestli si nepletete R a RR. Ale to je jedno, myslel jsem klasickou silniční motorku se silničníma gumama. Nechápu, proč do toho srovnání zařadili enduro a ještě dost těžký.

Nevím jaký to byl ročník, ale 230kg s plnou nádrží je těžká motorka?

2 reakcí na tento příspěvek Test brzdné dráhy motocyklu vs ostatní vozidla...

14.11.2015 v 20:13 | Nahoru | #70
Totiž, cesťák začne brzdit, než se potopí vidlice, uplyne hromada metrů. Pro moto hraje rovina, jinak budeš na motorce o dost delší. Jenže s motorkou máš větší přehled a mnohem víc prostoru, kam to poslat. Je to prostě něco jiného. Ještě mohli přizvat vrtulník.....

(reakce na) Test brzdné dráhy motocyklu vs ostatní vozidla...

14.11.2015 v 20:16 | Nahoru | #71
TDM851> vrtulnik postrada jaksi brzdy ale vubec by me to neprekvapilo

1 reakcí na tento příspěvek Test brzdné dráhy motocyklu vs ostatní vozidla...

14.11.2015 v 20:33 | Nahoru | #72
Daart tvrdí, že jen 1% umí brzdit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test brzdné dráhy motocyklu vs ostatní vozidla...

14.11.2015 v 20:37 | Nahoru | #73
TDM851> Hele nevim jak cesťák, ale zrovna GSo se při brždění potopí méně jak MotoGP. Je to daný tím nemocným zavěšením předního kola.

Test brzdné dráhy motocyklu vs ostatní vozidla...

14.11.2015 v 21:09 | Nahoru | #74
Souhlasim s tim, ze malokdo umi vyuzit brzdy na sto procent. Ja sam nevim kde je na asfaltu ta hranice. Offroad celkem zvladam. Mozna je to strachem z rychlosti.

(reakce na) Test brzdné dráhy motocyklu vs ostatní vozidla...

16.11.2015 v 09:06 | Nahoru | #75
Tech> ..to mas pravdu.... pokud navic ma dualni brzdy a jeste s posilovacem, tak rukou brzdis obe kola naraz... nohou jen zadni samostane..... ... a ve vysledku tenhle "nemocny" podvozek po nekolika sezonach cloveka odnauci jezdit na normalni motorce....

(reakce na) Test brzdné dráhy motocyklu vs ostatní vozidla...

16.11.2015 v 09:42 | Nahoru | #76

TDM851 píše: Daart tvrdí, že jen 1% umí brzdit

nedelas pro TV nova?

(reakce na) Test brzdné dráhy motocyklu vs ostatní vozidla...

16.11.2015 v 10:33 | Nahoru | #77


Naposledy editováno 16.11.2015 15:11:54

2 reakcí na tento příspěvek Test brzdné dráhy motocyklu vs ostatní vozidla...

16.11.2015 v 19:32 | Nahoru | #78
zadna motorka podle me nikdy nezastaví driv nez auto,ono to proste nejde.A na jinem materialu nez asfalt to bude uplne propadak.To same plati i o jizde,malo ktery znas ujede auto co ma treba 15Okoni po zatackovite ceste.Nemyslim pouze vracaky,motorka je a bude horsi,ale zase jine a zabavnejsi svezeni,co ma kazdy z nas rad

Naposledy editováno 16.11.2015 19:33:15

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test brzdné dráhy motocyklu vs ostatní vozidla...

16.11.2015 v 20:03 | Nahoru | #79
kut> Je to vlastně tak. Hodně teda záleží na autu. Takové nejběžnější u nás Octavii f TDičku se celkem dá ujet i v zatáčkách. Je to samozřejmě o řidičích. Ale jinak co se týče běžného provozu, i 50k motorka je proti autu rychlejší všude kromě dálnice. No a o zábavnosti se vůbec nemá cenu bavit, na fichtloj je větší prdel než ve většině plechovek.

Naposledy editováno 16.11.2015 20:03:57

1 reakcí na tento příspěvek Test brzdné dráhy motocyklu vs ostatní vozidla...

16.11.2015 v 23:41 | Nahoru | #80
to kut: to si nemyslím:) motorka z 80km rychlosti v praxi zpomaluje +- stejně, ale pokud pojedeš cca 290km tak motorku zastavíš podstatně dřív.
Měl jsem si to možnost nesčetněkrát vyzkoušet.
Pro motorku je jediná nevýhoda štěrk jinak na ostatních površích to bude stejné, teda za předpokladu že budeš srovnávat srovnatelné.
Určitě by prohrál SS na trávě nebo sněhu oproti terénnímu autu, ale oproti motokrosu by auto nemělo šanci.
Brzdění na motorce je alchymie, ale dokážeš se praxí neskutečně zlepšovat.
V autě se praxí zlepšuješ taky(pokud máš teda vypnutý ABS) , ale prostoru na zlepšování je podstatně mín...

Naposledy editováno 16.11.2015 23:42:21

Test brzdné dráhy motocyklu vs ostatní vozidla...

17.11.2015 v 09:48 | Nahoru | #81
tak dnes ma kazde auto abs,zaslapnes a cekas.Na motorce je jasne,ze nemuzes hamstnout po brzdach ale postupnym zesilovanim.Auto zastavi asi pozdeji z vysoke rychlosti pomaleji je tezssi,ale kolikrat brzdis z 290?)Jen jsem chtel rict,ze pri kazdodennim jezdenim ma auto nahoru,co se tyce brzd a zatackovitych cest.Dam jeste jeden takovy bizardni priklad.Videl jsem taky test,stare wrc a v te dobe formula na sprint z 0 na 100.Wrc taky vyhralo)

(reakce na) Test brzdné dráhy motocyklu vs ostatní vozidla...

17.11.2015 v 09:59 | Nahoru | #82
V9king> To je blbost, motorka v praxi nezpomaluje stejně z 80km/h. No a v 290km/h /myslím si/ bude auto, které tu rychlost dosáhne v seriovém stavu brzdit taky lépe než motorka.

Napočítal jsem něco okolo 9s. Auta zastaví tak za 7s.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test brzdné dráhy motocyklu vs ostatní vozidla...

17.11.2015 v 12:38 | Nahoru | #83

kut píše: zadna motorka podle me nikdy nezastaví driv nez auto,ono to proste nejde.A na jinem materialu nez asfalt to bude uplne propadak.To same plati i o jizde,malo ktery znas ujede auto co ma treba 15Okoni po zatackovite ceste.Nemyslim pouze vracaky,motorka je a bude horsi,ale zase jine a zabavnejsi svezeni,co ma kazdy z nas rad



15 Okoní?, co to je?, Ty nemáš na klávesnici nulu?, vypadá tak: 0

Test brzdné dráhy motocyklu vs ostatní vozidla...

17.11.2015 v 17:02 | Nahoru | #84
www.youtube.com/watch

Naposledy editováno 17.11.2015 17:03:36

1 reakcí na tento příspěvek Test brzdné dráhy motocyklu vs ostatní vozidla...

17.11.2015 v 18:24 | Nahoru | #85
jak je tedy mozny ze manik z CMN zastavil s tim cbf abs na 33 metrech a Smrž na 25 metrech ? Ze by v zadni brzde ?

manik z CMN mel skoro stejny vysledek i bez abs na honde ,ale tam jak si stoupl ve stupackach v 1:39 tak bylo videt ze mu ta masina uz vubec nebrzdi ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test brzdné dráhy motocyklu vs ostatní vozidla...

17.11.2015 v 20:35 | Nahoru | #86
Kuges> Když jsem koukal na Smrže a ten kouř od zadního kola, vzpomněl jsem si jak mě učitel (hroznej borec, jezdil i na okruhu, prý... ) v autoškole učil používat jen přední brzdu, prej zadní je k ničemu.

Naposledy editováno 17.11.2015 20:35:41

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test brzdné dráhy motocyklu vs ostatní vozidla...

17.11.2015 v 21:14 | Nahoru | #87
Tech> Pořád lepší než opačnej extrém kdy učí nepoužívat přední brzdu protože je nebezpečná...

(reakce na) Test brzdné dráhy motocyklu vs ostatní vozidla...

17.11.2015 v 21:43 | Nahoru | #88
stráťa> To jistě, jde o to mít trochu cit. V situaci mokro/3.kufry/spolujezdec toho zadní brzda ubrzdí opravdu dost a bezpečně i bez ABS. Naopak sucho/sám na 100kg motárdoj, zadní toho moc nezmůže. Nicméně tím neříkám, že brzdím jen zadní nebo přední, prostě oběma a s citem.

Naposledy editováno 17.11.2015 21:45:04

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test brzdné dráhy motocyklu vs ostatní vozidla...

18.11.2015 v 07:19 | Nahoru | #89

Tech píše: kut> Je to vlastně tak. Hodně teda záleží na autu. Takové nejběžnější u nás Octavii f TDičku se celkem dá ujet i v zatáčkách. Je to samozřejmě o řidičích. Ale jinak co se týče běžného provozu, i 50k motorka je proti autu rychlejší všude kromě dálnice . No a o zábavnosti se vůbec nemá cenu bavit, na fichtloj je větší prdel než ve většině plechovek.

muzes tohle nejak bliz vysvetlit? to co jsi napsal je hrozna kravina

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test brzdné dráhy motocyklu vs ostatní vozidla...

18.11.2015 v 09:20 | Nahoru | #90
Daart> No v běžném provozu, kde máš kolony, předjíždění atd. je i slabá motorka rychlejší. Vykoušeno. No když jsem v Německu předjížděl 5km kolonu tak i na té dálnici.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist