globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: CBF 600N - vymenit / jazdit dalej
 
9.11.2015 v 00:47
Ahojte, mam za sebou prvu sezonu na motorke a poviem vam, bola to parada, vlastne jazdit budem pokial nezacne snezit/mrznut

Moja Honda mi sluzi velmi dobre(38 000km ), zial, slovko ,,nudna,, mi prichadza na um coraz castejsie, preto poskulujem po zmene.(s motkou som pravidelne dral pneumatiky na pezinskej babe a uplne zodral na slovakiaringu, trosku pobrusil stupacky a tak :) )
Ale vzhladom na to, ze na motorke mam nove dosticky, retazovy set a ladeny vyfuk + siroke rajdy, nemam problem si ju ponechat dalsiu sezonu, no urcite to nepojde bez novej sady pneumatik a nastavenia podvozka, kedze jeho makkost mi nevyhovuje. Rozmerovo som s nou s vyskou 184cm uplne spokojny.

Ak by som sa nedal touto cestou, aku alternativu , novy stroj by ste mi poradili ?

Viem, ze chcem nahaca s peknym designom a lepsim podvozkom na klukate cesty, cbfka mi podvozkovo pride makka a obcas pri nej necitim istotu. Casto jazdim po meste a uzivam si akceleraciu, no vytacanie do cerveneho pola mi pride zbytocne, chcelo by to mozno nieco s lepsim zatahom od spodu. Viac ako 140-150kmh nejazdim, takze 180hp superduka mi netreba :)

Rozmyslal som nad hornetom 2007+, alebo novou yamahou mt07...

Naposledy editováno 09.11.2015 01:04:36

CBF 600N - vymenit / jazdit dalej

9.11.2015 v 07:20 | Nahoru | #1
A co Zed? Kawasaki Z750/800/1000??
Aprilia Tuono?
A spíš než MT 07 bych koukal po MT 09!

Každopádně vyměnit!
Jinak budeš stále po něčem pokukovat a nebude to ten pravý požitek ...

Naposledy editováno 09.11.2015 07:24:23

2 reakcí na tento příspěvek CBF 600N - vymenit / jazdit dalej

9.11.2015 v 07:54 | Nahoru | #2
To si na tom za jednu sezónu najel 38 000km?

Dle toho co píšeš by jsem zkusil změnu koupil něco co má o 1-3 válce méně S tím hornetem si určitě nepomůžeš, to je zase točivá šestka, kde zátah dole moc nečekej. A místo MT-07 bych raději koukl po MT-09 nebo MT-01 (to je jiná liga a o zátah dole nebude nouze)
Otázkou je na jaký objem si troufneš a jaký na to máš rozpočet?

Naposledy editováno 09.11.2015 07:56:21

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBF 600N - vymenit / jazdit dalej

9.11.2015 v 08:06 | Nahoru | #3
kubacech> MT01? Si děláš prdel, chce něco hravýho i do města, ne lokomotivu co žere víc zadní gumy než benzínu
Já bych to nechal na jaro,člověk si zas po pár měsících zvyká, jak se "rozjedeš" můžeš řešit jestli je to fakt už málo.
Na kravení bych bral speeda...

(reakce na) CBF 600N - vymenit / jazdit dalej

9.11.2015 v 08:34 | Nahoru | #4
COMATIK> Psal že chce něco s dobrým zátahem odspodu

CBF 600N - vymenit / jazdit dalej

9.11.2015 v 08:43 | Nahoru | #5
Aprilia Shiver

CBF 600N - vymenit / jazdit dalej

9.11.2015 v 08:53 | Nahoru | #6
Raptor?
Brutale?
Monster?
Triple?

CBF 600N - vymenit / jazdit dalej

9.11.2015 v 08:58 | Nahoru | #7
Speed krypl by mohl vyhovovat
pak treba 950 SM, 990SD, 990SM, 990 SMR

nebo jinej dvouhrnek

(reakce na) CBF 600N - vymenit / jazdit dalej

9.11.2015 v 09:50 | Nahoru | #8

kubacech píše: To si na tom za jednu sezónu najel 38 000km?

Dle toho co píšeš by jsem zkusil změnu koupil něco co má o 1-3 válce méně S tím hornetem si určitě nepomůžeš, to je zase točivá šestka, kde zátah dole moc nečekej. A místo MT-07 bych raději koukl po MT-09 nebo MT-01 (to je jiná liga a o zátah dole nebude nouze)
Otázkou je na jaký objem si troufneš a jaký na to máš rozpočet?



Nebo o 400 kubiku vice

CBF 600N - vymenit / jazdit dalej

9.11.2015 v 10:44 | Nahoru | #9
čtyřválec od hondy je skutečně nuda a myslím že když si koupíš novější model tak se na tom nic nezmění

1 reakcí na tento příspěvek CBF 600N - vymenit / jazdit dalej

9.11.2015 v 14:48 | Nahoru | #10
Nejdřív zkus přitvrdit ten podvozek, na CBF se dá nastavit vepředu i vzadu. Třeba zjistíš, že tvrdej podvozek není pro běžnej provoz zas taková výhra.

Jestli chceš větší zátah odspoda, tak to chce prostě větší motor. Rozhodně si nepomůžeš Hornetem ani MT-07. Ale zas po městě je příjemnější jezdit s menší mašinou.

CBF 600N - vymenit / jazdit dalej

9.11.2015 v 16:09 | Nahoru | #11
Nejlepší kružítka jsou z Itálie a nějaká taková jebka bude přesně pro tebe.
Popřípadě nějaká míšená sestrička, co má fotra z Rakous a nebo Japanu.
Čistě nezaujatě.

CBF 600N - vymenit / jazdit dalej

9.11.2015 v 17:18 | Nahoru | #12
Jestli 4vál, tak určitě ne 600ccm, kouknul bych na Z750, GSR750. Možná by ti mohla vyhovovat polokapota CBF1000.
nebo nějakýho speed/street tripla, MT09. Jestli se rozhodneš si CBF nechat, tak budeš stejně po něčem pořád čumět.

(reakce na) CBF 600N - vymenit / jazdit dalej

9.11.2015 v 20:21 | Nahoru | #13
jezev> no mne to pride take, ze nevidim rozdiel ci to je nastavene makko alebo tvrdo, nemam v tom proste oporu a naopak, na niektorych nerovnostiach skacem po sedle, preto som zvazoval repas, pripadne vymenu pruzin za linearne. Hodi sa to nastavit, ked jazdia dvaja, ale vtedy je 75 koni proste malo.
MT07 sa mi paci kvoli zvuku, dvojvalcu a hlavne hmotnost ma 180kg, moja cbfka vazi s abskom cca 212kg !
soccer> Shiverka ma tiez zaujala, novu ju maju u nas v akcii za 7000eur, co nie je zle.
Dablicek200Mph- keby som nemal co s peniazmi a mal co to odjazdene, asi by som volil bud monstra 1200, alebo 1290 superduke :P

Ten Triumph speed tripple 675 vyzera najzaujimavejsie, je to oblubena motorka, len ten design mi nie je moc po chuti. Ale ak to dobre jazdi, tak preco nie, aj ta cena vychadza v pohode, 78kw na trojval by mohlo fungovat lepsie..

Problemom bude rozpocet, tak cca 6-7000eur ? Uvidim aka bude situacia zaciatkom noveho roka a ci sa podari predat sucasnu moto. Takisto by som chcel mat ABS, co je dalsi problem.

2 reakcí na tento příspěvek CBF 600N - vymenit / jazdit dalej

9.11.2015 v 22:39 | Nahoru | #14
Tah odspoda je jak penize, vsichni o tom mluvi, ale jeste jsem to nevidel. Pokud se pletu, tak mi muzete nejakej stroj doporucit.
Koukal bych po TOČIVÝM motoru s větším obsahem.

Naposledy editováno 09.11.2015 22:44:02

(reakce na) CBF 600N - vymenit / jazdit dalej

10.11.2015 v 07:14 | Nahoru | #15
jarous350> proto jsem psal o té MT-01

CBF 600N - vymenit / jazdit dalej

10.11.2015 v 07:36 | Nahoru | #16
kubacech : pocit a to co se opravdu děje, jsou rozdílné parametry... Ono když má 66kw hýbat se cca 270kg, tak to hezkej krouťák nezachrání. Ikdyž to má jistojistě svoje kouzlo

CBF 600N - vymenit / jazdit dalej

10.11.2015 v 08:32 | Nahoru | #17
Radil bych ti to vyměnit, pokud už teď máš pocit, že tě motorka nudí, tak příští sezonu to lepší nebude.
Já si na šestce fazeru užíval právě tu točivost - když jsem chtěl jet fakt zostra, otáčky nesměly jít pod 8 tis
Pokud ti vyhovuje charakter čtyřválce, koukni po Z750 nebo FZ8 - ty se myslím dají sehnat i za rozumný prachy.
No a kdybys chtěl od 4válu pryč, pak bych šel do toho triumpha, zatím jsem na to slyšel jen chválu...

(reakce na) CBF 600N - vymenit / jazdit dalej

10.11.2015 v 08:37 | Nahoru | #18

jarous350 píše: Tah odspoda je jak penize, vsichni o tom mluvi, ale jeste jsem to nevidel. Pokud se pletu, tak mi muzete nejakej stroj doporucit.
Koukal bych po TOČIVÝM motoru s větším obsahem.



Suzuki GSXF1250, ale ne že bych jí doporučoval, nejel jsem na tom.

CBF 600N - vymenit / jazdit dalej

10.11.2015 v 09:21 | Nahoru | #19
Jel jsem akorat na starsim GSF 1200. Vymenil jsem si ji na kus cesty s kamosem. Vysledek byl ten, ze jsme oba meli pocit, ze ta cizi motorka moc nejede

CBF 600N - vymenit / jazdit dalej

10.11.2015 v 17:48 | Nahoru | #20
Nevím kolik máš naježděno a jestli je to tvá první motorka ale CBF je od spodu lepší jako Hornet a když umíš dá se v zatáčkách pěkně vés,t klidně i po kolínku,pravda je měkkčí ale to zas se dá zvládnout rukama. A pokud chceš jistotu,tak ti doporučuji řidiče tramvaje nebo řidiče lokomotivy

CBF 600N - vymenit / jazdit dalej

10.11.2015 v 21:52 | Nahoru | #21
Mám ten stejný problém takže tě naprosto chápu. Jdi do Ducati Monster 796 koně bys řekl plus minus stejně, ale ten zátah od spodních otáček, že nebudeš chápat. Plus dost luxus zvuk ta motorka je strašně návyková a lehká takže ovladatelnost je parádní :) Měl jsem to půjčené na hodinu a nechtělo se mi to vůbec vracet. Budou to tři roky, vzpomínám na to do teď. Od te doby jsem řídil mnoho motorek včetně dalších dvouválců nebo dokonce tři válec, ale tento Monster na mě zanechal největší stopu i když na první pohled se to nemusí zdát Jinak dobře vyber. At už vybereš cokoliv ber to od srdce ne od doporučení. Takže nejlépe si osobně projet a vyzkoušet.

CBF 600N - vymenit / jazdit dalej

11.2.2016 v 19:47 | Nahoru | #22
nejlepsi tah odspodu ma skutr
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist