globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Lepší zvuk u R1
2.11.2015 v 22:49
Ahojte, mám yzf r1 r.v. 2006 a chtěl bych pořešit nějaký lepší zvuk :) mám akrapoviče a říkám si že to není ono , kamarád má cbr 1000rr 2006 s yoshimurou a zvuk je parádní :) Může mi někdo poradit co se dá na té R1 udělat abych měl větší randál :) Děkuji :)
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lepší zvuk u R1

3.11.2015 v 21:38 | Nahoru | #31
dewwil> to je ten zhoubný vliv televize ..hlavně to zbytečný vysedání, když to ještě není nutný...motorka rovně a oni z toho vysí jak Gibon v době páření a rychlost poloviční protože mají co dělat aby nespadli..ale vypadají hustokrutě







Naposledy editováno 03.11.2015 21:42:23

(reakce na) Lepší zvuk u R1

3.11.2015 v 21:43 | Nahoru | #32
kutilsro> jo, ty myslím

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lepší zvuk u R1

3.11.2015 v 22:15 | Nahoru | #33

BlackSabbath píše: Neřekl bych, že zrovna Yoshimura ubere výkon... Ale pokud chce kravál, může si objednat Creptus, půl roku počkat, pak nasadit špunty do uší, otravovat všechny okolo a ztratit pár koní...



Tak ona yosh kdyz to nebude naka racing verze tak nebude delat extra kraval. A i odyby tak dneska uz spousta okruhu ma limity na hluk...

Osobne nemam moc rad tyhle produkty o kterejch si vsichni mysli, ze jsou nejlepsi - vzdy si vyberu neco trosku proti proudu. Ale je fakt ze akrap je top kvalita, dobra hmotnost a me je ta nizka hlucnost vylozene sympaticka. Mit na motorce akrapa asi bych nehladal nic jinyho.

Lepší zvuk u R1

4.11.2015 v 00:04 | Nahoru | #34
Já se pouze ptal :) Jako líbí se mi i zvuk. co se týče ježdění tak se pořád učím , na zadním kole mám poser pruhy necelý půl centáku a to možná mí'n , na předním kole holt mám :) i když nové foto jsem tady nedodal :) Ale ježdění mě baví a nepotřebuju se předvádět musím být nejlepší , nejrychlejší a co nejvíce to položit :) I když zátáčky a jízda mě moc baví :) ale že bych se dohadoval kdo má lepší poserpruhy tak to nejsem. Jinak co se týče toho zvuku , líbí se mi to i na těch akrapech když jedu sám a pěkně mi to deceleruje a praská když pustím plyn , ale jakmile jedu s tím kámošem a zaturuje vedle mě , tak si říkám sakra moje nejde slyšet :) Ale tak každému se líbí něco a nikomu to neberu. Jen jsem chtěl radu nic víc , možná to ani řešit nebudu a nechám to jak to je , ale kdyby náhodou .....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lepší zvuk u R1

4.11.2015 v 07:41 | Nahoru | #35

dewwil píše: No soudit jízdu někoho podle poserpruhů moc nejde, znám týpky co maj vzadu 1cm od kraje a vpředu ještě víc a jedou kudlu jak sviň, oproti tomu znám jiný týpky co maj gumy sežvejkaný na krajích a pak se jede a oni musej dát koleno v každý zatáčce a brzděj ostatní, taky dost záleží i na motorce a stylu zatáčení každého soudruha.... Já měl na Triumphu Speedovi zadní gumu na krajích sežranou a na TL mám 1cm poserpruh a jedu ty zatáčky stejně rychle jako na Speedym a i náklon, prostě ta geometrie podvozku i na kolik foukáš gumy dělá svoje, no...



No je to spis naopak. Ten kdo hodne vyseda, nema tolik slitany kraje, jako ten kdo na tom sedi jak babovka. Logicky to totiz pri prujezdu zatackou stejnou rychlosti s "kolinkarem" musi vic polozit. Ale jak uz si psal, hodne delaj i tlaky...

1 reakcí na tento příspěvek Lepší zvuk u R1

5.11.2015 v 00:35 | Nahoru | #36
ty jo:)
a já myslel že na SS se vysedá především proto aby lehkej jezdec přenesl těžiště a měl lepší kontrolu nad motorkou v zatáče,
Kolínko dává především proto aby měl lepší kontrolu kolik mu ještě zbývá než bude škrtat něčím jiným(pokud má motorka přepákování tak je to víceméně nutnost) a ne každej má na kombošce slajdry na loktech.

Jinak samozřejmě není pravda že ten kdo vysedá má mín sjetý hrany.
Za hranu se dostaneš i s vysednutím v padesátikilometrový rychlosti na studený gumě to že někdo nejezdí gumy do konce je jenom blok v hlavě kterej časem zmizí.

Ikdyž jsou sice lidi (většinou ze starý školy) který dokážou letět zatáčku ve 250ti a nevysedají tak bych to nikomu nedoporučoval, protože pokud vysedneš tak je menší riziko že tě ta zatáčka vynese. Dnešní gumy jsou na takový úrovni, že je jedno jestli to víc naklopíš nebo ne.

(reakce na) Lepší zvuk u R1

5.11.2015 v 08:24 | Nahoru | #37

dejf. píše: No je to spis naopak. Ten kdo hodne vyseda, nema tolik slitany kraje, jako ten kdo na tom sedi jak babovka. Logicky to totiz pri prujezdu zatackou stejnou rychlosti s "kolinkarem" musi vic polozit. Ale jak uz si psal, hodne delaj i tlaky...



dewwil spíš narážel na to, že někdo musí za každou cenu klopit co nejvíc, ale ona se dá kolikrát zatáčka projet rychleji a s nižším náklonem. Což jsem rád že to napsal, protože já gumy do krajů nesjíždím ani náhodou a nemyslím že bych jezdil extra pomalu.

e: jinak k tématu, taky bych nechal akrapy. Ten hluk je časem otravnej i pro jezdce. A když mám to nejlepší co je na trhu, měnit jen kvůli tomu že neřve mi přijde blbost.

Naposledy editováno 05.11.2015 08:28:13

(reakce na) Lepší zvuk u R1

5.11.2015 v 09:24 | Nahoru | #38

V9king píše: ty jo:)

Jinak samozřejmě není pravda že ten kdo vysedá má mín sjetý hrany.
Za hranu se dostaneš i s vysednutím v padesátikilometrový rychlosti na studený gumě to že někdo nejezdí gumy do konce je jenom blok v hlavě kterej časem zmizí.



proto sem psal "stejnou rychlosti". Kdyz jedou dva stejnou rychlosti zatacku, tak ten co spravne vysedne a spravne do ni taky najede, ji projede v mensim naklonu.

(reakce na) Lepší zvuk u R1

5.11.2015 v 09:35 | Nahoru | #39

kutilsro píše: To všichni chytráci: Mooc rád mám pozéry co si kupují motorku aby machrovali řevem a doplňky a jezdí na tom jako Venca ze Slunce seno

Čekal jsem kolik z vás se ozve Ještě někdo?? Neříkejte, že jste jen tři tady na fóru

Venca jezdil dobre - ten offroud v lese ve stupackach, jak se tam pak svlikla mlada Skopkova, dal luxusne .

Pro zakladatele: udelej to jako Horkyze: "Spravil 4 diéry na výfuk, nech to dáva kurva riadny zvuk" anebo nastrihanej kelimek od jogurtu do dratu ... jo, vono to nema draty ... tak to je blby ... .

Lepší zvuk u R1

5.11.2015 v 09:58 | Nahoru | #40
TO dejf.: já to nemyslel proti tobě, já to akorát napsal, aby z toho celkově nevyznělo, že vysedání a kolínko je něco špatného.
Ono podle mě každý si musí projít jakýmsi vývojem a všechno si vyzkoušet...

Jinak k původnímu tématu taky rozhodně nemusím motorky co řvou jako tygr:)
Ale zase na druhou stranu musím slyšet jak motorka zrychluje.
Neni mi moc příjemný když SS se 180k má zvuk jak vysavač a nepoznám kolik to točim.
Ale nevím jestli je to tento případ...

(reakce na) Lepší zvuk u R1

5.11.2015 v 20:21 | Nahoru | #41

assassin píše: Tak ona yosh kdyz to nebude naka racing verze tak nebude delat extra kraval. A i odyby tak dneska uz spousta okruhu ma limity na hluk...

Osobne nemam moc rad tyhle produkty o kterejch si vsichni mysli, ze jsou nejlepsi - vzdy si vyberu neco trosku proti proudu. Ale je fakt ze akrap je top kvalita, dobra hmotnost a me je ta nizka hlucnost vylozene sympaticka. Mit na motorce akrapa asi bych nehladal nic jinyho.


To já mám radši ty ověřené věci...

1 reakcí na tento příspěvek Lepší zvuk u R1

5.1.2016 v 01:17 | Nahoru | #42
Hoši , založil jsem vlákno ohledně zvuku a vy tady řešíte už klopení :D ale to nic . Co se týká zvuku jsem to dlouho neřešil ale chci se do toho pustit :) co říkáte na tyhle výfuky ? :) http://www.vyfuky-d...ovky-kratke-gp1.html , mám ale strach jak to bude vypadat i jelikož jsou 20cm krátké :)

(reakce na) Lepší zvuk u R1

5.1.2016 v 05:39 | Nahoru | #43

Lukasbarva píše: Hoši , založil jsem vlákno ohledně zvuku a vy tady řešíte už klopení :D ale to nic . Co se týká zvuku jsem to dlouho neřešil ale chci se do toho pustit :) co říkáte na tyhle výfuky ? :) http://www.vyfuky-d...ovky-kratke-gp1.html , mám ale strach jak to bude vypadat i jelikož jsou 20cm krátké :)



Vyhazovat penize za tyhle trubky kdyz mas akrapy uz je cirej nerozum. Kdyz uz, tak vykuchat katalyzator a pak to nechat poladit odbornikem.

Lepší zvuk u R1

20.1.2016 v 22:22 | Nahoru | #44
two brothers

Lepší zvuk u R1

4.4.2016 v 18:53 | Nahoru | #45
tak už najeto 300km :D a mám přívěu pryč , katalizátor pryč a pořád nic moc :D co tak roznýtovat výfuk a odstranit třeba vatu do půly toho výfuku ? co si o tom myslíte ? :) díky za NÁZORY

Lepší zvuk u R1

5.4.2016 v 09:02 | Nahoru | #46
ja mám na to názor, že vymýšľaš chujoviny.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1188, 1189] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35669 Dnes v 00:36 psenap
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 Blacky94 7 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 Richard65 3 13.4.2024 v 20:57 Richard65
Příliš vysoký tlak v pneu [1, 2] Yamaha YZF-R1 tomassek.32 45 19.3.2024 v 23:35 tomasNJ


TOPlist