paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Začátek a dál
 
28.10.2015 v 20:08
Zdravím Vás, kolegové.
Chci si koupit první velkou motorku, možná i takovou, kterou budu jezdit dlouho. Svou první sezónu (vlastně necelou) jsem jezdil na CBF 250. Příjemný strojek, který ale rozhodně nebyl pro dva a v partě jsem prostě nemohl stíhat...
Jezdím na pohodu kolem komína, žádná střelba, mám po čtyřicítce měřím něco přes 180 cm / 87 kg a plánuji jezdit možná i nějakou kratší dovolenou. Uvažuji o cestovní, případně naked motorce, která se bude snadno ovládat a bude pohodlná v rámci možností. Výkon není můj hlavní požadavek.
Láká mne nejvíce ze všeho MG Breva - 750. Méně obvyklý, lehký stroj, s ekonomickým provozem. Abych nezapomněl strašně žeru zvuk dvouválců, tak to je taky veledůležitý požadavek. V cenovém hledáčku se vejde i zajímavá ER6 (n/f) případně mi byl doporučován i DL650 V Strom.
Breva má v této společnosti nejmenší výkon, ale maximální krouťák má příjemně nízko. Kardan je prý velká výhoda, ale celkově stroj už asi technicky trochu zaostává za uvedenými. Uživatelé MG jistě řeknou, že ten stroj má "duši", ale budu to já, nováček, schopný ocenit a neprat se s jejími nedostatky? Co byste volili vy?

Naposledy editováno 28.10.2015 20:10:05

1 reakcí na tento příspěvek Začátek a dál

30.10.2015 v 09:54 | Nahoru | #1
Klucí to že lidé podváději hodně, o tom nediskutuji. Ale já jsem letos projel na silnici tak nádrž na 125, deset nádrží na R1 a tak dvě nádrže na okruhu. Neumím to převést do km, mou pointou je, že ne každý rok se k tomu člověk dostane. Těm 25k za 12 let nevěřim, ale manželka letos udělala tak jednu nádrž. Ve vyjímečných případech to NENÍ nutně švindl. Prodejce té policejní mašiny je vtipálek.

Alexanderovic, rozhodně jsem neplánoval slovní potyčku. Jenom jsem ti(a ostatním co mají hned jasno) chtěl říci, že možnost učit se postupně je ideální. Ale někteří z nás nejsou mechanici, vydělávají si úplně jinak, nemají vercajk, znalosti v moto, nic... a chtějí v dospělosti mašinu, když už naškudlili. Kdybych si měl koupit nejdřív 250, pak jí za polovinu prodat, koupit 500, za polovinu prodat, 600, za polovinu prodat, a konečně litra - tak nejezdím vůbec. To s rovinou není závislé na moto.

(reakce na) Začátek a dál

30.10.2015 v 13:50 | Nahoru | #2

KubaNěco píše:
Alexanderovic, rozhodně jsem neplánoval slovní potyčku. Jenom jsem ti(a ostatním co mají hned jasno) chtěl říci, že možnost učit se postupně je ideální. Ale někteří z nás nejsou mechanici, vydělávají si úplně jinak, nemají vercajk, znalosti v moto, nic... a chtějí v dospělosti mašinu, když už naškudlili. Kdybych si měl koupit nejdřív 250, pak jí za polovinu prodat, koupit 500, za polovinu prodat, 600, za polovinu prodat, a konečně litra - tak nejezdím vůbec. To s rovinou není závislé na moto.



V reakci na Tvá slova bych připomenul některé motorkáře, kteří po mnoha letech odježděných na silných kubaturách přesedli zpět na určité stroje nižších objemů. Zábava na motorce nemusí být přímo úměrná výkonu s tedy i rychlosti, ale co já o tom vím. Záleží asi i na jezdci co ho baví.
Já zítra projedu Brevu 750 a 1100 a srovnám.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist