paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Začátek a dál
 
28.10.2015 v 20:08
Zdravím Vás, kolegové.
Chci si koupit první velkou motorku, možná i takovou, kterou budu jezdit dlouho. Svou první sezónu (vlastně necelou) jsem jezdil na CBF 250. Příjemný strojek, který ale rozhodně nebyl pro dva a v partě jsem prostě nemohl stíhat...
Jezdím na pohodu kolem komína, žádná střelba, mám po čtyřicítce měřím něco přes 180 cm / 87 kg a plánuji jezdit možná i nějakou kratší dovolenou. Uvažuji o cestovní, případně naked motorce, která se bude snadno ovládat a bude pohodlná v rámci možností. Výkon není můj hlavní požadavek.
Láká mne nejvíce ze všeho MG Breva - 750. Méně obvyklý, lehký stroj, s ekonomickým provozem. Abych nezapomněl strašně žeru zvuk dvouválců, tak to je taky veledůležitý požadavek. V cenovém hledáčku se vejde i zajímavá ER6 (n/f) případně mi byl doporučován i DL650 V Strom.
Breva má v této společnosti nejmenší výkon, ale maximální krouťák má příjemně nízko. Kardan je prý velká výhoda, ale celkově stroj už asi technicky trochu zaostává za uvedenými. Uživatelé MG jistě řeknou, že ten stroj má "duši", ale budu to já, nováček, schopný ocenit a neprat se s jejími nedostatky? Co byste volili vy?

Naposledy editováno 28.10.2015 20:10:05

1 reakcí na tento příspěvek Začátek a dál

29.10.2015 v 09:15 | Nahoru | #1
Velkýho objemu bych se nebál, máš vyšší krouťák v nízkých ot. a nemusíš furt řadit a vytáčet motor aby to jelo. Co se týče Bulldoga na začátek, tak si myslím, že úplně bez problémů. Chová se po rozjetí jak beránek, pravda na místě je těžší (ale to cokoliv co má nad 180 kg), ale do začátku můžu taky klidně doporučit. Pokud budeš jezdit ve dvou kochačku do 130, tak ti vydrží dlouho. Nízkootáčkovej motor, plochá křivka krouťáku, táhne od 2 tis., jede jak tank kopec nekopec a motor jednoduchej na servis. Jede to jak našlapaný TDI. Jediná bolest je volnoběžka startéru, která je poddimenzovaná. Mám najero přes 60 tis. a pořád je zatím ok (ťuk, ťuk). Když budeš Buldu kupovat, tak s tím budeš muset do budoucna počítat. Co se týče cestování tak ve dvou není problém, má to pohodlný sedlo. Pokud budeš vybírat podle vzhledu, tak Brevy nemaj konkurenci, jsou nádherný - jednou si snad taky pořídím nějakou Guzzi. Fakt ti výběr mezi Brevou a Bulldou nezávidím - těžká volba. Koukal si na i Brevu 850?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Začátek a dál

29.10.2015 v 09:40 | Nahoru | #2

Lof87 píše: Velkýho objemu bych se nebál, máš vyšší krouťák v nízkých ot. a nemusíš furt řadit a vytáčet motor aby to jelo. Co se týče Bulldoga na začátek, tak si myslím, že úplně bez problémů. Chová se po rozjetí jak beránek, pravda na místě je těžší (ale to cokoliv co má nad 180 kg), ale do začátku můžu taky klidně doporučit. Pokud budeš jezdit ve dvou kochačku do 130, tak ti vydrží dlouho. Nízkootáčkovej motor, plochá křivka krouťáku, táhne od 2 tis., jede jak tank kopec nekopec a motor jednoduchej na servis. Jede to jak našlapaný TDI. Jediná bolest je volnoběžka startéru, která je poddimenzovaná. Mám najero přes 60 tis. a pořád je zatím ok (ťuk, ťuk). Když budeš Buldu kupovat, tak s tím budeš muset do budoucna počítat. Co se týče cestování tak ve dvou není problém, má to pohodlný sedlo. Pokud budeš vybírat podle vzhledu, tak Brevy nemaj konkurenci, jsou nádherný - jednou si snad taky pořídím nějakou Guzzi. Fakt ti výběr mezi Brevou a Bulldou nezávidím - těžká volba. Koukal si na i Brevu 850?



Koukal koukal, jedna mi utekla před dvěma týdny, byla i plně odservisovaná., prostě jsem neměl ty prachy ready.
O té volnoběžce tu slyším z vícero stran. To je nepříjemné, protože stojí balík. Tento problém mne přiklání výrazně na stranu Brevy. Nemůžu se dočkat víkendu, možná sednu i na tu MG Brevu 1100, kde bych ale na ni honem vzal peníze nevím.
Poznámka : zajímavé je, že Breva 750 byť je technicky dost pozadu proti 1100, tak má věrné uživatele (hlavně v zahraničí) kteří na ní jezdí dlouho a hodně, třeba i přes celou Ameriku.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist