globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Řazení u horneta
 
19.10.2015 v 14:16
Zdar lidi.
Předem upozorňuju, že jsem opravdu prolezl několik stránek fóra, jestli se o tématu už mluvilo, ale fakt jsem nic nenašel. Takže posměšné komentáře si kdyžtak nechte a prosím poraďte.

Jako několikaletý automobilista si pořád u motorky (Honda CB 600) nemůžu zvyknout na vyšší otáčky a tak do nekonečna řadím jako v autě s pocitem, že jedu úsporně. Že se s motorkou jezdí ve vyšších otáčkách vím, ale je to i zdravější pro spotřebu?
Je blbost jezdit 60km/h na pětku... stovkou už na šestku? Motor nezní namáhaně a řvát na celé město mě ani nebaví. Každopádně když jsem zkusil jezdit spíš na tu trojku, čtyřku, benzin mizel před očima.

Jaké je teda nejúspornější ježdění?

Naposledy editováno 19.10.2015 14:17:01

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řazení u horneta

25.10.2015 v 10:22 | Nahoru | #1
Mufiozo> právě, co se stane, když chceš ,aby se ti motor rozmotával na 6kvalt z nižších otáček? Chrrrst tam kýbl benzínu Já, když jsem horneta měl, jezdil jsem za 6,8 stabilně, žádná lechtačka. Štreka šla jet na pohodu kolem těch 5L a lítání co nešlo pod 8-9tisíc otáček, tak k 9L. Stejnej jev má i VTR, roztahovat motor z níkých otáček na full gas = kýbl benzínu a není problém při relativně klidné jízdě jít ke 9L. Když si hraješ se středním a pásmem a semtam tam vytáčíš do maxima otáček jezdíš do 8,5L a cestovní kochačka, minimum plynu nižší střední otáčky 6,3L

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řazení u horneta

25.10.2015 v 17:46 | Nahoru | #2
..Roko..> Tak to schválně vyzkouším, ale podle mě se to tak nemůže chovat, to je jedna z věcí, které snad eliminujou podtlakové karburátory - benzín se nasává podle toho kolik si potřebuje natáhnout motor, a ne podle toho, kolik otočíš heftem.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist