globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Řazení u horneta
 
19.10.2015 v 14:16
Zdar lidi.
Předem upozorňuju, že jsem opravdu prolezl několik stránek fóra, jestli se o tématu už mluvilo, ale fakt jsem nic nenašel. Takže posměšné komentáře si kdyžtak nechte a prosím poraďte.

Jako několikaletý automobilista si pořád u motorky (Honda CB 600) nemůžu zvyknout na vyšší otáčky a tak do nekonečna řadím jako v autě s pocitem, že jedu úsporně. Že se s motorkou jezdí ve vyšších otáčkách vím, ale je to i zdravější pro spotřebu?
Je blbost jezdit 60km/h na pětku... stovkou už na šestku? Motor nezní namáhaně a řvát na celé město mě ani nebaví. Každopádně když jsem zkusil jezdit spíš na tu trojku, čtyřku, benzin mizel před očima.

Jaké je teda nejúspornější ježdění?

Naposledy editováno 19.10.2015 14:17:01
Předchozí
1 2
Následující

Řazení u horneta

19.10.2015 v 14:24 | Nahoru | #1
tak kdyz si plechovkar, tak bych u motorky resil spis nejakej fun factor a ne to, za kolik a jak moc usporne jedu. bud chci jet v klidu a netocim to a nebo se chci svezt a budu to drzet pod krkem. ja tohle nikdy neresil, jestli jedu za 5, nebo za 10 a to mam nadrz jen asi na 7 litru a tankuju porad

1 reakcí na tento příspěvek Řazení u horneta

19.10.2015 v 14:39 | Nahoru | #2
na hornetovi jsem jezdil 50km/h myslím na 2-3, 90km/h na 4-5 a 6tku jsem dával až přes 150km/h. u horneta podle zvuku moc nepoznáš, ten motor si nechá líbit úplně vše (důvod proč jsem to prodal. nebyla to žádná sranda). prostě jezdi jak ti to je příjemné.

jinak... na motorce řešíš spotřebu???
není možné spojit spotřebu pod 7 litrů a zábavu..

Naposledy editováno 19.10.2015 14:41:00

Řazení u horneta

19.10.2015 v 14:49 | Nahoru | #3
Řadil jsem asi podobně jako roman.so a spotřeba byla kolem 6,5 litru... takže pohoda...

Řazení u horneta

19.10.2015 v 15:06 | Nahoru | #4
jezdím podle nálady, když jedu těžkou kochačku, tak jedu za 5l, když se jedu odreagovat, tak jedu 7-8l a na okruhu 10-12l, takže jezdi podle toho, jak se si chce jezdit, jen hornet aby jel, tak se holt musí vytáčet

Řazení u horneta

19.10.2015 v 16:08 | Nahoru | #5
Na padesatce v obci apod. jezdim na ctyrku, je to kolem tech 3000 ot. Na petku se jeste taky da jet 50 km/h a motor se z toho sbira v ramci moznosti dobre, ale uz je to podtoceny, na rychlejsi akceleraci to chce 2 kvalty dolu no a na sestku se da jet 70 km/h a vic... Mene se mi uz pak zda podtocene. Takze kdybych resil spotrebu tak mesto jezdim na ctyrku, 50 km/h, pokud me nekdo brzdi tak za 3... Mimo mesto sesty kvalt pobere vice mene vsechno. Tocit do peti tisic a pri tech 5000 ot. radit vyssi. Na sestku to pak jede kolem stovky... Ale co je to pak za jizdu na motorce? Jinak Hornet ma podctvercovy sportovni motor, je spis na blbnuti, na uspornou jizdu fakt primarne staveny neni a proste zere.

Osobne na okreskach 6 moc neradim (jen se studenym motorem kdyz ho nechci trapit v otackach nez se zahreje), jezdim 3 4 5 a nejdu pod 4 000 ot.... Uz jsem si na Srsne po 5 000 km zvykl Tankuju kazdych 200 km 8 az 10 litru a neresim, jezdim. Je to prece pro zabavu ne? Na spotrebu si kup nudnou CBF600, pac CB600F na ni moc nehraje.

Řazení u horneta

19.10.2015 v 17:25 | Nahoru | #6
Nejúspornější ježdění je na skůtru. A dokonce nemusíš ani řadit.

Řazení u horneta

19.10.2015 v 19:07 | Nahoru | #7
Jednoduché, po městě za 3 mimo 4 5 při kochačce 6, jinak 6 potřeba ani není. Jezdím za 6 litrů, ale je v tom i hodně města.
Na dálky se dá dostat i pod 5 litrů (4,6), ale je to těžká kochačka a ježdění kolem kila na šestku.

Pod 4 tisíce ot. chodím výjimečně.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řazení u horneta

19.10.2015 v 20:31 | Nahoru | #8
roman.so> není možné spojit spotřebu pod 7 litrů a zábavu.
Ty jsi vtipnej!

(reakce na) Řazení u horneta

19.10.2015 v 23:11 | Nahoru | #9
Jaryn626> leda přejít na menší kubatůru. Na dváce je sranda i za 4 litry, když běžně bere 2,5

Řazení u horneta

19.10.2015 v 23:25 | Nahoru | #10
chceš-li jezdit takhle, vybral sis nevhodnou motorku...zkus něco méněotáčkového s nižším výkonem, dostaneš se na nižší spotřebu

1 reakcí na tento příspěvek Řazení u horneta

20.10.2015 v 07:15 | Nahoru | #11
Problém není až tak kvalt x rychlost. Problém je, že na vyšší kvalt, aby jsi líp akceleroval, otvíráš hodně plyn a u karbíku to tímhle způsobem sere po kyblech a je jedno jestli je to 6ka řaďák, nebo litr V2. Kamoš takhle jezdil s H6 za 9L, nakopal 5 - 6 a furt plnej. Čašem začal využívat střední pásmo - horní pásmo, nižší kvalty a půl plynu a máš lepší dynamiku a ještě jezdíš o 2-3 litry méně KDyž budeš využívat vyšší kvalty a méně plynu (tzv. cestovní kochačka), dostaneš se klidně hodně i pod 5L/100km (s H6), ale jak ho začneš prostě na vyšší kvalty roztahovat na plnej plyn, bude ti žrát jakejko-li motor. Znám jednu kočenu, co kdysi měla Citroen Xara 1.4 benzín a jezdila za 14/100km a to proto, že najela na státní, 5ku hodila snad v 50km/h a dupla plyn na podlahu a nechala to roztahovat na těch cca 100kmh. A jestli tě štve, že ti to řve, tak vykopni tu rouru od kamen a dej si tam origo výfuk

1 reakcí na tento příspěvek Řazení u horneta

20.10.2015 v 11:38 | Nahoru | #12
Já na hornetu když jezdím v klidu - normálka na kochačku tak držím lehce nad 3,5tis otáček, méně je už podtočeé, ikdyž hornet si nechá líbit hodně, klidně tam máš 1500otáček, zařazenou 4ku, přidáš a hned se to plynule sbírá bez žádýho bučení a cukání....

Cestovní kochací rychlostí jezdím kolem 5litrů, přidávám jen minimum plynu, řadím třeba v 5tis ot, aby to nebylo moc podtočený. Naopak když mi jebne, tak omezovač přichází brzy ::D

Řazení u horneta

20.10.2015 v 11:52 | Nahoru | #13
Jak už tady zaznělo. Pokud chceš řešit spotřebu, tak Horneta prodej a kup si skútr...
Pokud ti je nepříjemné jezdit ve vysokých otáčkách, tak Horneta prodej a kup si nějaký jedno nebo dvouválec, ale už zase zapomeň na malou spotřebu

První by sis měl ujasnit priority

Řazení u horneta

20.10.2015 v 12:18 | Nahoru | #14
Správná motorka musí bejt slyšet :D

Řazení u horneta

20.10.2015 v 13:03 | Nahoru | #15
Mě je jedno, že nejsem slyšet, ba naopak, jen mě vadí, že každej můj lauft má skoro 10kg a žere to s něma o 2l/100km víc než s open

Řazení u horneta

20.10.2015 v 13:25 | Nahoru | #16
zajímavý :D já když jedu s mladou, tak je spotřeba vyšší jen o maličko... o 0,5litru je moc :D Je pravda, že s mladou musim jezdit klidněji :D

1 reakcí na tento příspěvek Řazení u horneta

20.10.2015 v 13:26 | Nahoru | #17
Přejdi na CB1300 a na pětku můžeš jezdit pořád
A se stejnou spotřebou - vlastní zkušenost

(reakce na) Řazení u horneta

20.10.2015 v 14:20 | Nahoru | #18
OndraCB> svata pravda. Kup si litra a více. Pak se to sebere i od 1500ot.

Řazení u horneta

20.10.2015 v 15:19 | Nahoru | #19
Tyhle malý objemy se musej točit, točit, točit a točit, jinak to není žádná sranda.

Řazení u horneta

20.10.2015 v 17:36 | Nahoru | #20
Řazení jsem kdysi řešil zrovna já. Pokud bys ten motor podtáčel tak to přece poznáš podle škubání tak jako v autě. Dokážu jet s Hornetem dálku kdy mám nájezd do přepnutí rezervy cca 260km a nebo taky střelbu kdy přepnu rezervu ve 150km. Když motor točíš nad 5tisíc je projev o hodně sportovnější, ale taky je motorka o hodně citlivější na pootočení plynu. A jezdím kolikrát taky že řadím i sedmičku kdyby tam byla.Podle mně jet na trojku 130 jen proto že to jde je nesmysl, leda by se ti líbilo řvaní motoru a vibrování....
Pozn. ať mně nikdo nechytá za slovíčka a čísla....myslím to obecně.
e: nicméně od té doby co jsem sedl na Speeda nechci nic jinýho a Hornet je na bazaru :)

Naposledy editováno 20.10.2015 17:37:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řazení u horneta

21.10.2015 v 13:23 | Nahoru | #21

patt_01 píše: Já na hornetu když jezdím v klidu - normálka na kochačku tak držím lehce nad 3,5tis otáček, méně je už podtočeé, ikdyž hornet si nechá líbit hodně, klidně tam máš 1500otáček, zařazenou 4ku, přidáš a hned se to plynule sbírá bez žádýho bučení a cukání....

Cestovní kochací rychlostí jezdím kolem 5litrů, přidávám jen minimum plynu, řadím třeba v 5tis ot, aby to nebylo moc podtočený. Naopak když mi jebne, tak omezovač přichází brzy ::D



5 litrů, nelži

Řazení u horneta

21.10.2015 v 21:05 | Nahoru | #22
Nejlepší spotřeba je mírně pod kroutákem. Takže teoreticky si myslíš, že jedeš palbu a musí ti to žrát, ale přitom to více žere když to podtáčíš. Ale to už je ze zvyku a spotřebu asi jako mnoho lidi neřeším. I když jezdím tankovat co 150km

Řazení u horneta

21.10.2015 v 21:55 | Nahoru | #23
ve městě to žere, stejně se ti hodí nižší kvalt, aby ses dostal z průseru. Venku to klidně toč toč do 200km/h nepotřebuješ 6 a žere to standartně. město bum bum 8,5l.Jedinej fun faktor té motorky je prostě jen točit ten motor a budto tě to baví a nebo ne, krom toho že je docela schopná v zatáčkách.

Naposledy editováno 21.10.2015 21:58:37

Řazení u horneta

21.10.2015 v 23:10 | Nahoru | #24
Kup si gixer litr, ten snad podtočit nejde a budeš jezdit za 4

1 reakcí na tento příspěvek Řazení u horneta

22.10.2015 v 09:39 | Nahoru | #25
Tak to mu tu muzete rovnou doporucit GSX1400 nebo nejakeho obludneho copra kolem 2 litru, tam uz vubec radit nebude...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řazení u horneta

22.10.2015 v 09:52 | Nahoru | #26

ElFidel píše: Tak to mu tu muzete rovnou doporucit GSX1400 nebo nejakeho obludneho copra kolem 2 litru, tam uz vubec radit nebude...



Se spíše divím, proč mu ještě nikdo neradíte eNCé 700, co má automat a žere kolem 3l

(reakce na) Řazení u horneta

22.10.2015 v 14:59 | Nahoru | #27

kubacech píše: Se spíše divím, proč mu ještě nikdo neradíte eNCé 700, co má automat a žere kolem 3l



Teď jsi to rozlouskl.

2 reakcí na tento příspěvek Řazení u horneta

22.10.2015 v 17:45 | Nahoru | #28
mam ZR-7 (vzduchom chladeny radovy stvorvales, 8 ventilou), radim 1 - 3 - 5, 5-tku tam v 45km/h, to ma motor nejakych 1800rpm. A potom uz len tocim plinom... (6 menam)

Naposledy editováno 22.10.2015 17:47:06

(reakce na) Řazení u horneta

22.10.2015 v 23:34 | Nahoru | #29

TomanPCM píše: radim 1 - 3 - 5, 5-tku tam v 45km/h, to ma motor nejakych 1800rpm. A potom uz len tocim plinom... (6 menam)



no ty vole

(reakce na) Řazení u horneta

23.10.2015 v 06:54 | Nahoru | #30

TomanPCM píše: mam ZR-7 (vzduchom chladeny radovy stvorvales, 8 ventilou), radim 1 - 3 - 5, 5-tku tam v 45km/h, to ma motor nejakych 1800rpm. A potom uz len tocim plinom... (6 menam)



tak si to ještě předělej na choppera, když jezdíš na moto takovým stylem nebo máš v prdeli rychlost 2 a 4, tak nejezdím ani já, když jedu kochačku a krouťák a objem mám o trochu vyšší
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist