Děkuju předem za odpovědi.
2 reakcí na tento příspěvek Jakou žárovku? xenon/cree atd. ...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou žárovku? xenon/cree atd. ...
Že tyto čínské náhražky mají životnost pár desítek hodin a pak nazdar, už bylo snad napsáno taktéž dost.
Doprdele práce, kurva fix, do prdele hasiči, , pyča, kokot, kurva, krista boha vyjebaného... naštudujte si něco o fyzice, zavzpomínejte na fyziku SŠ (pokud jste tedy nebyli absolventy gymplu = v praxi nepoužitelnými pablbky, co nejsou štonc ani vyměnit žárovku) a musí Vám docvaknout, že rvát do paraboly, určené pro bodový zdroj, cokoli jiného, nemá šanci na úspěch a jen to bude oslňovat ostatní účastníky provozu. V první řadě řešit příčinu a ne důsledek, je to tak jasné? Žárovka,a co má jen modře zbarvenou baňku a přitom stejný příkon, bude svítit o 50% víc? Doprdele, kurva, už na ZŠ se snad učí, že perpetuum mobile nefunguje, nefunguje a ještě jednou nefunguje, ano??? Nesmíte věřit všem letákovým pohádkám, jasné? A že žárovky H4 55W/100W nejsou legální a navíc mohou "vypálit" parabolu, už bylo 1000x napsáno víc, než dost.
Prostě - svítí-li motorka na můj vkus nedostatečně, pak buď pojedu pomaleji, nebo budu řešit příčinu (znečištění/zmatnění světla) a tím to hasne. A ne vymýšlet kdovíjaké bastly! Pokud by někomu má odpověď připadla příliš "nasraná", tak ano, ovšem z toho důvodu, že na toto odpovídám už snad po tři sta páté! Ausgerechnet dnes jsem potkal takové experty tři a přisámbohu, že bych jim okamžitě vozidlo odstavil a jeli by dom na odtahovce! Ohrožení ostatních účastníků provozu oslněním není zrovna lehkým přestupkem (podotýkám, že s PČR,ani MP, nemám nic společného). A nazdar, netýká se to jen motocyklů, ale i expertů s "pseudoxenony" na Filcce, co vlivem koroze drží pohromadě silou vůle a z motoru za půl hodiny vylítnou rozvodové tyčky.
JIRKA_CZ píše: A co žárovečka takového nějakého typu? ?
Pokud ti nevadí, že to nemá zdroj světla v ohnisku, kde je stadardně umístěné vlákno žárovky, že to tím pádem bude svítit kdo ví jak a budeš oslňovat a neuvidíš na cestu o nic líp, možná I hůř, že to není homologovaný, takže tě první policejní hlídka odstaví. A pokud ti nevadí, že se po tobě sveze pojiš´tovna pokud se cokoliv semele, tak si to tam dej. Já bych si to tam teda nedal. Dobastlený čínský přestavbový sady na xenony totéž. Navíc prý rádi občas zahoří. Žárovky s vyšší svítiivostí nelžou,, jen neříkají zákazníkům vše. ten přírustek není v celé ploše, ale jen v takzvaném hotspotu, tam je to toiž legální, jenže tam ti to nepomůže tam je I tak světla dost. Tam kde bys ho chtěl ho stejně nedostaneš, protže bys oslňoval a žárovka by byla nelegální. takže to sice není lež ale placebo to tak trochu je. Navíc je to vykoupené nižší životností žárovky (někdy i dost výrazně nižší). Dokud Osram dělal all wheather s takovým lehkým fialovožloutlým povlakem )ale skutečnělehkým, ne ta modrá hrůza ze začátku vlákna, tak jsem dával ty. Za špatného počasí mi přišly kontrastnější. ale měřitelný benefit tam nebyl a už se bohužel nedělají. Živím se jako kostruktér automobilové světelné techniky, takže bych +- měl mít přehled o čem mluvím. Na ten modrej sajrajt na začátku vlákna taky radši zapomeň. Modrý světlo je pro lidské oko méně kontrastní, a navíc u neznačkových žárovek ty povlaky občas I hořely a loupaly se a akorát zasvinily parabola. Pokud chceš něco udělat tak vem něco značkového se zvýšenou svítiovstí, zázraky ale nečekej a počítej spíš s nižší životností. pro tepelné zatížení světlometu je rozhodující příkon. Zvýšené svítivosti se dosahuje právě mírným zkrácením vlákna což pak právě souvisí s tou sníženou životností. tepla to generuje stejně.