V čem konkrétně může být servis a provoz Dakaru dražší než u ostatních? Co se reálně může stát, aby mě to vyšlo výrazněji dráž než u ostatních? Co si na cestě na rozdíl od ostatních neopravím sám? Třeba podle srovnávače tady na motorkářích je na tom v případě cen servisu a náhradních dílů hůř, tak by mě zajímalo, co konkrétně se pod tím skrývá.
1 reakcí na tento příspěvek BMW F 650 GS Dakar - provoz a servis
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW F 650 GS Dakar - provoz a servis
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Čepička na zapalovací svíčku BMW F 650 CS, BMW F 650 GS, BMW F 650 GS Dakar, BMW ... | hatrson | 5 | 12.5.2024 v 07:58 jirkasirkazapal |
Bmw F650GS dobíjení alternátorem BMW F 650 GS Dakar | Avčoun | 11 | 4.5.2024 v 19:30 Borntobewild |
Bmw F650GS Dakar, zahraty motor nes... BMW F 650 GS Dakar | Avčoun | 6 | 17.4.2024 v 11:20 MedWed |
Bmw F650GS nestartuje s teplým motorem BMW F 650 GS Dakar | Avčoun | 2 | 17.4.2024 v 09:24 ja1 |
Rebelhorn Patrol BMW F 650 GS Dakar | Gugun | 6 | 8.4.2024 v 11:32 staroch30 |