globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: BMW F 650 GS Dakar - provoz a servis
Ahoj, sotva končí sezona, začínám se pomalu poohlížet po nástupci mojí XJ 600. Jsem rozhodnutý pro jednoválec. Chci něco jednoduchého, univerzálního a hlavně levného, co se týče provozu a servisních nákladů s potenciálem cestování a ježdění i třeba mimo cesty, na čem bych si toho hodně mohl udělat sám. Napřed jsem se poohlížel po DR 650, XT 600, XT 600Z, KLR 650 atd. Teď mi ale padlo do oka BMW F 650 GS Dakar, což je asi ve všech ohledech (bohužel i cenou) někde jinde než ty předchozí. Nevím ale, jak moc jde dohromady s mými požadavky na levný provoz a servis. Co jsem se dočetl, tak Dakar by měl být minimálně stejně spolehlivý jako ty ostatní. Můj dotaz tedy zní:
V čem konkrétně může být servis a provoz Dakaru dražší než u ostatních? Co se reálně může stát, aby mě to vyšlo výrazněji dráž než u ostatních? Co si na cestě na rozdíl od ostatních neopravím sám? Třeba podle srovnávače tady na motorkářích je na tom v případě cen servisu a náhradních dílů hůř, tak by mě zajímalo, co konkrétně se pod tím skrývá.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW F 650 GS Dakar - provoz a servis

13.10.2015 v 08:54 | Nahoru | #1
nilgiri>

Čau, chtěl bych ti doporučit TOTO , krom všech nesporných výhod BIGu, jako je neskutečná trvanlivost a jednoduchost, má tento konkrétní kus přední masku s lepším světlem a taky je tam možnost domontovat funkční cestovní plexi. Prodávající je navíc velmi solidní chlapík.

Zjisti si co je BIG zač a popřemýšlej o tom.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW F 650 GS Dakar - provoz a servis

13.10.2015 v 10:45 | Nahoru | #2

ST-M píše: nilgiri>

Čau, chtěl bych ti doporučit TOTO , krom všech nesporných výhod BIGu, jako je neskutečná trvanlivost a jednoduchost, má tento konkrétní kus přední masku s lepším světlem a taky je tam možnost domontovat funkční cestovní plexi. Prodávající je navíc velmi solidní chlapík.

Zjisti si co je BIG zač a popřemýšlej o tom.



plečku z roku 96 za 55 hadrů. K tomu "poctivých" 40tkm za téměř 20 let provozu, když má kufry na cestování. O hodně blbější údržba (řetěz, ventily - častěji), o hodně horší spotřeba (kolik 2 - 3 litry?) a technicky naprosto zastaralá motorka, která bude brzdit ještě o mnoho méně než bmw.
Sorry, ale ne pro srandu je tam ten krumpl už přes měsíc a furt je. Dokonce mu na to ani nikdo nenapsal.. Proč asi..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Čepička na zapalovací svíčku BMW F 650 CS, BMW F 650 GS, BMW F 650 GS Dakar, BMW ... hatrson 5 12.5.2024 v 07:58 jirkasirkazapal
Bmw F650GS dobíjení alternátorem BMW F 650 GS Dakar Avčoun 11 4.5.2024 v 19:30 Borntobewild
Bmw F650GS Dakar, zahraty motor nes... BMW F 650 GS Dakar Avčoun 6 17.4.2024 v 11:20 MedWed
Bmw F650GS nestartuje s teplým motorem BMW F 650 GS Dakar Avčoun 2 17.4.2024 v 09:24 ja1
Rebelhorn Patrol BMW F 650 GS Dakar Gugun 6 8.4.2024 v 11:32 staroch30


TOPlist