globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: změny ve způsobu závěrečné zkoušky
 
7.10.2015 v 11:47
Ahoj, instruktorem z autoškoly mi bylo oznámeno, že od 1.11 se mění způsob provedení závěrečné zkoušky. Ve stručnosti se má změna týkat, toho, že žák než bude připuštěn ke zkoušce na komunikacích musí nejprve uspět v dovednosti na cvičišti resp. projetí dráhy mezi kužely,.... Nikde jsem takovou změnu nenašel. Slyšel jste někdo o tom nebo máte nějaké informace k věci ?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) změny ve způsobu závěrečné zkoušky

9.10.2015 v 19:58 | Nahoru | #1

Carcharot píše: Na tom ministerstvu se musel někdo regulérně zbláznit . Když posadí někoho, kdo na motorce nikdy neseděl, samotnýho třeba na 6 kovýho fazera kterej má 100 hp, tak už můžou zrovna volat havrany, protože ten človíček se rozstřelí dřív než dojede na první křižovatku... Sice instruktor něžně nalepený pupkem zavazí a trochu znervózňuje, ale na druhou stranu umí i pomoct.



Ježíši co bojíte, někdo tu zmiňoval Francii, Němci to snad mají taky tak a myslím,že to je ve většině Evropy, tak proč by to nešlo u nás. Tu komedii s dvojíma řídítkama snad jen my a Slováci.

(reakce na) změny ve způsobu závěrečné zkoušky

10.10.2015 v 10:41 | Nahoru | #2

BohusStejskal píše: Ježíši co bojíte, někdo tu zmiňoval Francii, Němci to snad mají taky tak a myslím,že to je ve většině Evropy, tak proč by to nešlo u nás. Tu komedii s dvojíma řídítkama snad jen my a Slováci.



Já se nebojím kolego, jen konstatuju.... Ale na druhou stranu to bude super síto a tak trochu záruka, že to neudělá každej lempl.
A že něco ,,má" zbytek evropy neznamená, že my to máme špatně...

Naposledy editováno 10.10.2015 10:43:58

(reakce na) změny ve způsobu závěrečné zkoušky

12.10.2015 v 13:54 | Nahoru | #3

BohusStejskal píše: Ježíši co bojíte, někdo tu zmiňoval Francii, Němci to snad mají taky tak a myslím,že to je ve většině Evropy, tak proč by to nešlo u nás. Tu komedii s dvojíma řídítkama snad jen my a Slováci.



Presne, ted zrovna delal A ve FR.

Zkouska z pravidel: Pokud mate ridicak mene nez 5 let, testy z pravidel nemusite opakovat. Pokud vice nez 5 let, musite. Nejsou to jako u nas teoreticke otazky u laboratornich situaci, ale naprosto nahodne fotky z mista ridice a u nich nekolik moznosti. Obcas je dulezitejsi pochopit co asi tak chtel autor vedet nez co je spravne podle pravidel. 50 otazek, 45 musi byt spravne.

Zkouska mimo provoz: Kuzelova draha. Je to docela peklo, meri vam cas a musite ji projet za VIC nez 20 vterin (coz fakt neni easy). K tomu jeste uhybny manevr v 50km/h, a nahle brzdeni taktez v 50km. Uspesnost je 60%. (osobne jsem ji dal napoprve :)) . Vetsina hodin v autoskole se soustredi na tuhle zkousku. Vyhoda je ze hned po skole umite motorku docela dobre ovladat pri hodne pomale jizde, coz spousta lidi v CR neumi (vlastni zkusenost ;))

Druha zkouska je v provozu, 30minut, nic zasadniho. (90% uspesnost). Pokud mate zkusenosti z auta tak by to melo byt v pohode. Hlavne respektovat prednosti zprava, svetla, ostatni ucastniky provozu, ale zustat "dynamicky" = neplouzit se na dalnici 80 za kamionem kdyz kolem daleko siroko nikdo neni.

Na motorce sedite celou dobu sam (pouze pri prvni zkousce svezete kousek batuzek). 2h jsem jezdil na 125 abych se otrkal (prakticky zadna zkusenost na moto) a pak jsem dostal do ruky Hornet (102k) a nebyl s tim naprosto zadny problem, at uz na cvicisti nebo v provozu.

Dvojita riditka jsou opravdu jenom u nas a mozna jeste jinde na vychode, a kdyz to tady nekomu reknu tak si jenom tuka na celo. Hlavni je naucit se jezdit poradne v jednom.

Jinak cena je hodne jinde nez v CR, dohromady jsem za ni dal priblizne 2000€ (54 000,-)

Naposledy editováno 12.10.2015 14:04:21
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist